Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuwe drug: 'Rush'

Nieuwe drug: 'Rush'

43 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MuchDancingMuchAquaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mijn betrouwbare huisdealer is rush gewoon een bijnaam voor mephdrome die hij zelf heeft verzonnen. (ik heb deze gekocht in een deelgemeente van gent).

Voor ik het kocht heeft hij me zelf eerst informatie laten zien op erowid.
Maarjah 100% procent zekerheid heb je nooit natuurlijk en aangezien hier in belgie geen testcentra zijn kan ik het niet laten testen.

Enja voor een nieuwe en onbekende drug kun je vragen wat je wil natuurlijk. :confused:
Zo heb ik vroeger ooit is een tripje gewisselt voor 15 euro aan iemand die er niets van kende. :mrgreen:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die naam heeft hij niet zelf verzonnen,
't is gewoon de "oude" productnaam toen 't nog half legaal was.
c
calibreLid
01-01-2024, 00:00
#3
...
A
AlfaLid
01-01-2024, 00:00
#4
'Rush' word ondertussen in diverse landen door dealers gebruikt als naam om Mephedrone op de zwarte markt te verkopen.
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nick de Neger zei:
Zou het niet 4-FMP zijn? De prijs klopt ook meer daarna volgens mij... al zijn een heleboel dealers natuurlijk ook oplichters en verkopen ze shit waarvan ze zelf niet eens weten wat het is :beer:
Klik om te vergroten...

Nee, de stof die in België de ronde doet als 'Rush' is 100% confirmed Mephedrone.
Toen +/- een jaar geleden 4fluoro-amphetamine in België op straat verkrijgbaar was werd het gewoon onder die naam verkocht. (Misschien daarom dat het geen succes bleek en snel terug in de vergetelheid terechtkwam :tongueout:)
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt voor de uitleg. :)
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#7
endor zei:
4fluoro-amphetamine heb ik pas leren kennen op dit forum.
Kan iemand mij eens uitleggen wat het verschil is tussen amphetamine en 4fluoro-amphetamine ?
Klik om te vergroten...

Een andere chemische samenstelling, zoals de naam al doet vermoeden. :wink:
Qua effecten is het iets minder "pushy" dan gewone amfetamine en heeft het de eerste uren ook een licht MDMA-achtig serotonerg effect.
M
MuchDancingMuchAquaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ook 20 euro betaald?[/quote]



10 voor 180 euro :stoned:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
hier kost het 10 euro voor een gram ofzo

het is wel leuk van effect, maar ik vertrouw het niet, alleen ook al omdat het zoo brand :)

ik ken wel een 50-tal mensen of meer die het al gedaan hebben.. de meesten vinden het wel leuk, maar heb van 1 geval die ook op dour te veel had gesnoven weinig gevoel in zijn vingers had, maar verder geen hospitaal toestanden ofzo. De toekomst zal het wel uitwijzen..

Ik vind het ook leuker dan mdma, omdat je er niet zo loom en scheef van wordt, maar even euforisch. Het is sowieso geen fluor amf, maar het heeft er wel iets van weg, alleen lijkt fluor meer op speed en rush lijkt meer op mdma
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#10
viewtopic.php?f=37&t=22151
E
Euphoria_Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hier in Gent wordt dit ook wel 'Babba' genoemd.
Het is MDMA + coke, maar tegenwoordig gooien ze er ook ander spul bij, speed oa.

Je wordt er heel actief en geconcentreerd van, zit constant te wippen als je neerzit, nood aan praten, je hele levensverhaal te vertellen, je voelt je zelfzeker, hebt brilliante ideeën/wilt ondernemen, vermindert de eetlust/vermoeidheid, immens grote pupillen (of extreme wallen als je te veel in 1x inneemt), ...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Euphoria_ zei:
Hier in Gent wordt dit ook wel 'Babba' genoemd.
Het is MDMA + coke, maar tegenwoordig gooien ze er ook ander spul bij, speed oa.

Je wordt er heel actief en geconcentreerd van, zit constant te wippen als je neerzit, nood aan praten, je hele levensverhaal te vertellen, je voelt je zelfzeker, hebt brilliante ideeën/wilt ondernemen, vermindert de eetlust/vermoeidheid, immens grote pupillen (of extreme wallen als je te veel in 1x inneemt), ...
Klik om te vergroten...
Klinkt gewoon als coke. :grin:
A
ArchibaldLid
01-01-2024, 00:00
#13
KoxBox zei:
Euphoria_ zei:
Hier in Gent wordt dit ook wel 'Babba' genoemd.
Het is MDMA + coke, maar tegenwoordig gooien ze er ook ander spul bij, speed oa.

Je wordt er heel actief en geconcentreerd van, zit constant te wippen als je neerzit, nood aan praten, je hele levensverhaal te vertellen, je voelt je zelfzeker, hebt brilliante ideeën/wilt ondernemen, vermindert de eetlust/vermoeidheid, immens grote pupillen (of extreme wallen als je te veel in 1x inneemt), ...
Klik om te vergroten...
Klinkt gewoon als coke. :grin:
Klik om te vergroten...

Klinkt, zoals hier al meer gezegd is, als Mephedrone.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Klinkt volledig als mephedrone.. Jammer dat dit soort producten op deze manier op de markt komen, zal alleen maar sneller leiden tot een verbod.. :(
A
AlfaLid
01-01-2024, 00:00
#15
ellington zei:
Ik las dat er extreme bijwerkingen kunnen ontstaan na het gebruiken van meer dan 500mg. Ikzelf heb samen met mijn dealer elk één gram weggewerkt (niet verstandig, ik weet het), maar van bijwerkingen had ik geen last. Wel werd ik na een uur of 6/7 tamelijk opgefokt, prikkelbaar en associaal. Beetje vergelijkbaar met een speedkater zeg maar..
Klik om te vergroten...
Het vreemde is dat deze extreme bijwerkingen niet iedere keer of bij iedereen optreden, maar als deze bijwerkingen optreden dan is het goed mis. Er is genoeg leuks te krijgen waar je niet van naar het ziekenhuis moet. Dus hier vanaf blijven lijkt me een no-brainer.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
De naam is in ieder geval over nagedacht.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alfa zei:
Het probleem met Mephedrone is dat het regelmatig leid tot hele zware bijeffecten en ziekenhuisopnames. Zie voor meer informatie het mephedrone topic.
Klik om te vergroten...

Regelmatig is nogal overdreven. Er zijn enkele gevallen bekend, terwijl het door een behoorlijk aantal mensen wordt gebruikt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zag net bij een herhaling van "Sterretje gezocht" op BNN dat dat meisje poppers deed en de merknaam was Rush. Iets vergelijkbaars in poedervorm is vast niet mogelijk?
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nee. Rush is inderdaad ook een merknaam waaronder poppers worden verkocht.. Maar dat heeft niets met mephedrone te maken.

Eigenlijk niet zo'n tactisch gekozen naam dus.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zou het niet 4-FMP zijn? De prijs klopt ook meer daarna volgens mij... al zijn een heleboel dealers natuurlijk ook oplichters en verkopen ze shit waarvan ze zelf niet eens weten wat het is :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."