Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5-Meo-DMT

5-Meo-DMT

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#1
45mg liggen om keertje te proberen..
eerst maar een betere hand-long coördinatie kweken voordat ik deze 45mg verkwansel.. of hoe schrijf je dat :mrgreen:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aan't opkomen zijn ze zeker :wink:

Binnenkort kan wel nog enkele maanden duren, maargoed.

Tripreport daarvan zal ik sowieso schrijven, lijkt mij geniaal.

Groet.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jalliz zei:
Ik vond niks in de zoekfunctie.

Dus bij deze, geopend.

Binnenkort zit 5-Meo-DMT eraan te komen :hearteyes:

Heeft iemand ervaring met dit goedje?

En heeft iemand weet van de prijzen, ik krijg het voor 20 euro/100mg.... met 30mg/trip.

Groet.
Klik om te vergroten...

30mg de trip?

Welke manier neem je het in dan? Want als je 30mg rookt ben je echt heel ver weg, beter 10mg roken...

grtzz
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Voor snuiven zijn hier de doseringen:

Insufflated 5-MeO-DMT Dosages:
Threshold: 3 - 5 mg
Light : 5 - 10 mg
Common: 8 - 15 mg
Strong: 10 - 25 mg

Dus 30mg lijkt me wat overdreven, zeker om te roken.

Doseringen om te roken:

Smoked 5-MeO-DMT Dosages:
Threshold: 1 - 2 mg
Light: 2 - 5 mg
Common: 5 - 10 mg
Strong: 10 - 20 mg

Olle
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ahzo. Had me 30mg laten vertellen.

Maar oke, je kan gelijk hebben hoor, zou het gewoon via bong doen denk ik :)

Bedankt.
c
crazyMedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gestoord spul heb ik me laten vertellen, staat iig op mijn verlanglijstje.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Schijnt dat je dit ook kan snuiven :grin:. Dat lijkt me het grote voordeel; Ik heb een spuughekel aan dingen roken.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Schijnt dat je dit ook kan snuiven :grin:. Dat lijkt me het grote voordeel; Ik heb een spuughekel aan dingen roken.
Klik om te vergroten...

Idem aan snuiven :sunglasses:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit goedje staat nog op m'n verlanglijstje. Misschien moet ik eens fatsoenlijk op zoek gaan. :grin:

Olle
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dopezilla zei:
Erowid
Klik om te vergroten...

Juist, denk dat ik het op 10 mg zal houden.

Met dit weer zal het nog even duren, maar er is geen haast. :)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#11
30mg is veel te veel als je een zuivere RC hebt.

Heb best wat ervaring met 5 meo dmt, mijn eerste keer was 15mg en dat was voor de eerste keer overdreven veel. 7-10mg is voor de eerste keer prima om te roken. Het verschil met N,N DMT is erg groot; het is om te beginnen aanzienlijk potenter, de dosissen liggen lager en de trip duurt langer. De trip is heel anders, visueel kan er wel wat zijn, maar láng niet zo als N,N DMT. Bij 5 meo dmt moet je het vooral hebben van de superheftige bodyrush. Zorg dat je goed zit, of als de dat fijner vind ligt, ik zou een rustig muziekje opzetten, of in ieder geval muziek waar je heel erg van houd. Zeker in en vertrouwde omgeving doen (is geen partydrug) en ik vind het zelf prettig om het te doen als er niet te veel mensen (die niet weten wat het is) bij zijn.

Zelf gebruik ik dit heel af en toe, met een klein gezelschap of alleen, later op de avond om een goed half uurtje even te spacen op van tevoren uitgezochte muziek.

Snuiven zou ik niet doen. Heb het zelf nooit geprobeerd, maar ken verschillende mensen die het wel hebben gedaan en dit is wat zei over het algemeen ervaren: eerst een extreme pijn in de neus, gevolgd door misselijkheid + kotsen terwijl ze dus keihard trippen. Geen van die mensen vond het snuiven echt een succes. Zou het gewoon roken.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou ik had gisteren zomaar toevallig even zin hierin, en heb 12mg gerookt. Het was super-super heftig, en ik raad je aan bij de eerste keer geen 12mg te nemen. En vooral goed adem blijven halen, diep in en uit ademen als je tript.

Ik zou bij je eerste keer gewoon voor 5mg ofzo gaan. Merken zal je het wel, kun je kennis maken en later opschroeven.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spor zei:
Nou ik had gisteren zomaar toevallig even zin hierin, en heb 12mg gerookt. Het was super-super heftig, en ik raad je aan bij de eerste keer geen 12mg te nemen. En vooral goed adem blijven halen, diep in en uit ademen als je tript.

Ik zou bij je eerste keer gewoon voor 5mg ofzo gaan. Merken zal je het wel, kun je kennis maken en later opschroeven.
Klik om te vergroten...

Jij kan juist zijn hoor.... maar voor sommige mensen.

Volgens mij is meo toch ook heel persoonlijk.... Zat mensen op erowid die er toch echt wel n,n-dmt like effecten over navertellen

Maar i'll cut the bullshit

ik denk dat er komende vakantie een 10mg tripje zit aan te komen... keep you posted :wink:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lavalamp zei:
Jij kan juist zijn hoor.... maar voor sommige mensen.

Volgens mij is meo toch ook heel persoonlijk.... Zat mensen op erowid die er toch echt wel n,n-dmt like effecten over navertellen
Klik om te vergroten...

Uiteraard verschilt het van persoon tot persoon, ik geef inderdaad MIJN ervaring. Ik ken ook iemand die het allemaal wel mee vond vallen en bij zn 2e keer al 20mg deed wat hij goed hanteerbaar vond.

Wat ik zeg is dat ik als ervaren gebruiker gisteren 12mg HEEL ERG HEFTIG vond, en daarmee probeer ik andere mensen te waarschuwen :) Beter laag beginnen en opschroeven tot een fijne dosis, als te hoog beginnen en er schrik voor krijgen.

Verder heeft het zeker N,N achtige effecten, kzou het ook nergens anders mee vergelijken, maar geloof me als je het rookt kom je er achter dat er toch hele grote verschillen zijn. Heel simpel gezegd (vind ik) dat bij de 5 meo de bodyrush overheerst zoals bij N,N de visuals overheersen.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vandaag 10mg in waterpijp gedaan....

Ik loste instant op in het heelal, maar vreemd genoeg enkel lichamelijk.
Visueel had ik (Buiten tijdens de 5 seconden comeup) geen hallucinaties. Niks. Gewoon de bruine
binnenkant van mijn oogleden die verlicht werden door de zon.

Al bij al was 10 mg zéér leuk en zweverig... Maar the portal moet bereikt worden.

Hou jullie op de hoogte :wink:
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spor zei:
Lavalamp zei:
Heel simpel gezegd (vind ik) dat bij de 5 meo de bodyrush overheerst zoals bij N,N de visuals overheersen.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Persoonlijk klinkt dit me niet heel aantrekkelijk in de oren. Vind de bodyrush altijd het minst leuke aan een tripmiddel en het visuele en/of filosofische gedeelte het leukste.

of is dit een hele lekkere bodyrush?
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#17
trojan.exe zei:
Spor zei:
Lavalamp zei:
Heel simpel gezegd (vind ik) dat bij de 5 meo de bodyrush overheerst zoals bij N,N de visuals overheersen.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Persoonlijk klinkt dit me niet heel aantrekkelijk in de oren. Vind de bodyrush altijd het minst leuke aan een tripmiddel en het visuele en/of filosofische gedeelte het leukste.

of is dit een hele lekkere bodyrush?
Klik om te vergroten...

Ik moet wel zeggen dat "the void" voelen leuk is. Precies of je zweeft instant weg in het universum....Maar de 0 visuele kant stelt dan weer teleur. Misschien volgende keer eens meer dan 20mg proberen :)
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zou een combinatie van 5-MeO-DMT en N,N-DMT en beste uit beiden halen en de de ultieme trip vormen? Of is dit onervaren geklets (gezien ik beide nog niet gedaan heb).

btw, ter info:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=37&t=21022

Groeten,
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zoekfunctie liet me in de steek dan.

En geen idee, N,N lijkt me al heftig genoeg opzich neen?
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lavalamp zei:
Zoekfunctie liet me in de steek dan.
Klik om te vergroten...

Kan me wel voor stellen, een spatie of streepje te veel of te weinig levert al geen zoekresultaat dus. Maar ik herinnerde mij het topic nog. :wink:

Lavalamp zei:
En geen idee, N,N lijkt me al heftig genoeg opzich neen?
Klik om te vergroten...

Dat ongetwijfeld.

Groeten,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."