Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums(MDAI)

(MDAI)

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane (MDAI)

MDPV is totaal anders dan MDAI toch?

MDAI zou ook niet zo extreem als mdma moeten zijn maar meer een echte empathogeen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane (MDAI)

Zelfs van temazepam kan je nog (eventjes) energie krijgen om te dansen, puur omdat je je zo goed voelt stroomt de energie gewoon door je lichaam.
2
2C-G-5Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane (MDAI)

oke bedankt voor je reactie, heb je MDAI ook al gecombineerd met een upper?
Vanavond ga ik eerst 150mg proberen kijken hoe dat werkt of is dat te weinig voor normaal effect?
2
2C-G-5Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb een grammetje van deze RC Chemical weten te bemachtigen, zijn er als mensen met ervaring met MDAI? het schijnt niet zoals MDMA euphorisch te zijn maar verder wel alle eigenschappen te bevatten van MDA, maar dan niet toxisch?
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane (MDAI)

Ja, heb het zelf al meerdere malen geprobeerd. maar kan er niet veel meer over zeggen dan wat je zelf al hierboven schreef.
Best is voor jezelf te experimenteren met de meest ideale dosis. Die verschilt nogal van persoon tot persoon. Zelf ga ik steeds voor 200 tot 250mg.

De laatste tijd meer en meer in combo mee aan het experimenteren en dat bevalt me wonderwel. :hearteyes:

Ideaal voor een avondje ouwehoeren thuis, maar niet zo op verplaatsing. Het is echt wel een subtiel middel (i.t.t. MDMA enzo).
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane (MDAI)

Tot hier toe enkel ervaring met de combo MDAI en meph, en die was echt :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: Maar de setting (vakantie, mijn liefste eega erbij,...) heeft wellicht ook meegespeeld :wink:

MDAi is echt een heel subtiel middel. Ik zie het mezelf niet combineren met bvb LSD omdat die laatste gewoon de bovenhand zal hebben, denk ik.

Ja, 150mg eerst proberen is op zich veel (als je eventuele allergische reactie wilt peilen), en op zich weinig (als je een serieus effect wil voelen).
Maar ik heb het ook zo gedaan die 1e keer...
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane (MDAI)

Ik heb het ook geprobeerd. Het is inderdaad vrij subtiel, maar het deed me denken aan methylone zonder stimulatie, er valt zelfs te spreken van enige sedatie. Van tijd tot tijd niet verkeerd dus ! Verder niet veel ervaring mee ofzo, maar de eerste trials waren wel de moeite waard.
2
2C-G-5Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane (MDAI)

150mg is goed bevallen maar ga de volgende keer de dosis toch iets verhogen denk 20mg erbij dus start dosis van 170mg. Het effect is idd erg te vergelijken met die van methylone, ook een beetje de vaagheid van mdma, geen energie maar wel space. Heb geen behoefte gehad voor redoseren en na 6uur was bij mij het meeste effect wel verdwenen. Kon goed slapen nadat het was uitgewerkt. ben erg benieuwd of iemand al hoge dosering heeft geprobeerd en eventueele hallucinaties heeft gemerkt? Erg leuk goedje voor de afwisseling.
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane (MDAI)

Niet echt veel effect gehad hier op 120mg oid..
Nog een keertje met z'n 2en de resterende 320mg op maken..
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane (MDAI)

Momenteel een dosis MDAI in de mik.. Eerst een klein lijntje gesnoven(dat is nou echt niet te doen.) Toen tot 200 mg gebommed.

Enigste effect een ligt MDMA achtig gevoel, dat kwam even opzetten en verder weinig.

Gewacht ongeveer 45 minuten en net een bom bijgepakt, even kijken wat die gaat doen..

Die bom sloeg heerlijk in, dat lekker mellow MDMA gevoel :grin: Een blije kop en glimlach van oor tot oor. Niet echt kunnen focussen op 1 ding, opgaan in de muziek. Krijg het wel tering heet van die zooi... En je wordt er lekker wazig en praterig en energievol van...

:hearteyes:

Nog een bom bijgepakt en ga nu lekker.. Maar uiteindelijk vind ik het middel opzich niet een vervanger voor MDMA en qua prijs kwaliteit is het voor mij niet herhaling vatbaar.

Zeker leuk als je niet al te hard wil spacen en toch onder invloed wil zijn.

pff lijkt wel of ik verliefd ben... :wave:

:)

Net nu ik dacht dat het uitgewerkt was (3uur na eerste inname) komt er een heerlijk spacend mdma love gevoel opzetten. Precies het gevoel wat je krijgt op het moment dat je pil rustig bengin in te slaan.

Dit na effect maakt het tot een geweldige ervaring :hearteyes: Voelt echt als of je een lekkere pil hebt genomen, me pupillen beginnen ook groot te worden. Het gevoel is geweldig :hearteyes:

Ik moet zeker toegeven dat ik een nu een voorstander ben van MDAI. Het kan MDMA wel vervangen, als je op zoek bent naar dat rustige lekker spacende gevoel. Aleen heb je wel een hogere dosis nodig dan normaal. Ik heb totaal 450mg genomen.

Je bent overgevoelig en voelt je heerlijk ligt in je hoofd.

Feels like XTC in my fantasy..

Geweldig.. :hearteyes:

Het voelt nu als of je een dikke speed bom en xtc pil tegelijk hebt gepakt. Je hebt energie en zin om te stampen. Heb even hardcore aangezet en ga los hiero.

Ziek gewoon om zoveel effect te krijgen van iets wat ik niet had verwacht. Dat zal zeker aan de hoge dosis liggen. Dus voor mensen die het willen gebruiken , kleinere dosis en lang wachten met bijpakken.

Geniaal.. :hearteyes:

Verder heb je behoefte om bij te pakken als het eenmaal werkt. Een grote plus ten opzichte van MDMA. Je hebt ook niet de behoefte je "trip" te rekken zoals bij MDMA. Als de MDAI afloopt dan ga je daar heerlijk in mee.

En het mooiste is, ik heb heerlijk geslapen en totaal geen last van een kater of iets. Ik voel me juist beter dan afgelopen dagen.. :wink:

Respect de MDAI (5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane)

:wave:
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane (MDAI)

Hey, dat klinkt wel goed man :sunglasses: !

Verbaast me dat je ineens zin kreeg om te stampen, lijkt een beetje onvoorspelbaar te zijn waar de MDAI je ineens naartoe zal nemen of niet?

Enne, MDAI: Geschikter voor thuis om chillend op de bank te doen dan MDMA?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane (MDAI)

En mdai is toch nog "legaal" om te bestellen?
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#13
I

Dit vind ik werkelijk het meest opmerkelijke MDAI-report ooit gelezen!
Niet dat ik afbreuk aan je ervaring wil doen hoor, noch iets in twijfel trek, maar het algemene verloop van effecten plus feit dat je energie kreeg om te dansen, doen me eerlijk gezegd betwijfelen of dit wel degelijk MDAI is, aangezien deze eerder aanzien wordt als het enige empathogeen (binnen die chemische klasse) die eerder als downer dan als upper aanvoelt.

Daarnaast blijft evenwel het feit dat iedereen natuurlijk anders reageert op deze stoffen.

In hoeverre ben je zeker dat het daadwerkelijk MDAI betrof?
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane (MDAI)

Oom Klaas zei:
En mdai is toch nog "legaal" om te bestellen?
Klik om te vergroten...
Jep :)
ErnstJünger zei:
aangezien deze eerder aanzien wordt als het enige empathogeen (binnen die chemische klasse) die eerder als downer dan als upper aanvoelt.
Klik om te vergroten...
In feite moet het vooral een empathogeen zijn en eigenlijk vooral geen downer noch upper!

Nou ja ok, somewhat sedating.

Het is ook maar hoe je met die serotoninerush en je enthousiasme omgaat, of je daar in valt :)
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane (MDAI)

zat er nog verschil in effect tussen bruine en witte (?) mdai trouwens?
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: I

ErnstJünger zei:
Dit vind ik werkelijk het meest opmerkelijke MDAI-report ooit gelezen!
Niet dat ik afbreuk aan je ervaring wil doen hoor, noch iets in twijfel trek, maar het algemene verloop van effecten plus feit dat je energie kreeg om te dansen, doen me eerlijk gezegd betwijfelen of dit wel degelijk MDAI is, aangezien deze eerder aanzien wordt als het enige empathogeen (binnen die chemische klasse) die eerder als downer dan als upper aanvoelt.

Daarnaast blijft evenwel het feit dat iedereen natuurlijk anders reageert op deze stoffen.

In hoeverre ben je zeker dat het daadwerkelijk MDAI betrof?
Klik om te vergroten...

Ik was ook zeker zeer suprised door de gehele ervaring.

Mijn serotonine was wel optimaal gevuld. Dit in combinatie met de hoge dosis. Verklaard waarom ik zeker hard ging op MDAI.

Ik weet niet of het daadwerkelijk MDAI was. Ik heb het gekocht als MDAI, en op het zakje stond ook MDAI. Maar ik heb het niet laten testen. Ik vertouw op mijn dealer. :wink:

Tot nu toe klopt alles wat hij verteld heeft. En heb ik kwaliteits spul gekregen.

Telpeva zei:
Hey, dat klinkt wel goed man :sunglasses: !

Verbaast me dat je ineens zin kreeg om te stampen, lijkt een beetje onvoorspelbaar te zijn waar de MDAI je ineens naartoe zal nemen of niet?

Enne, MDAI: Geschikter voor thuis om chillend op de bank te doen dan MDMA?
Klik om te vergroten...

Ja dankje, het klinkt nderdaad goed. Als ik het zo terug lees. Het was ook zeker een mooie ervaring.

Echt raar, ik dacht het is uitgewerkt, en ineens huppa een geniaal na-effect met energie voor 100. :hearteyes:

Het was zeker onvoorspelbaar. Maar zeker niet onaangenaam.

Ik denk wel, dat ik een te hoge dosis had genomen. Ik zou zeker aanraden een lagere dosis te nemen, mocht je het willen proberen.

Zeker geschikt voor thuis chillen op de bank. Ik zou het niet op een festival of feestje etc. wilen doen.

Al met al veel voordelen en zeker ten opzichte MDMA. Totaal geen kater of what so ever. En ook niet dat gevoel van bijpaken zoals bij MDMA.

Toch zal ik niet snel weer hieraan gaan.

Zeker leuk om een keer te proberen als je eraan kan komen. Dit was trouwens bruin poeder.

Iemand anders ervaringen met MDAI? Ik ben daar zeer benieuwd naar namelijk.

Rustig aan. :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane (MDAI)

Zodra m'n loon binnen is ga ik wat bestellen, zodra het binnen is zal het ook wel gelijk getest worden :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane (MDAI)

MDAI
MDPV

basen/roken

Mensen in mijn omgeving zeggen dat het zelfs beter is als MDMA dan, écht te euforisch. Oraal is een beetje zwakjes.
d
darksoul001Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane (MDAI)

Is mdai nog steeds legaal eigenlijk?
er is maar zeeeer weinig over terug te vinden...
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane (MDAI)

ja hoor:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."