Re: 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane (MDAI)
utieme chill modus
net zoals mdma zonder al het gedwongen aan mdma, puur genot
voelt ook heel natuurlijk aan.
(de mdai dat ik heb is wit en fluffy)
ach we zullen het even beter beschrijven.
set: heel de namiddag paar flessen wijn met 3 man en een paar vedettjes op. goed gegeten erna, gevolgd door een jointje en even met een biertje buiten aan 't scheld hangen. ik was al goed in de wind. maar had die mdai al de dag ervoor nuchter geprobeerd in klein hoeveelheid, en wist ongeveer wat het gaf.
setting: iedereen ging naar huis dus ik ook, goed in de wind, dus zowizo klaar om op de zetel te gaan liggen met een muziekske op (fsol en the orb). content van een leuk dagje.
verder: thuis lijntje mdai, zonder al teveel gevolg, ik bleef eerder zat. maar zag meer wel weer zitten vanavond. dus goede hoeveelheid (zonder af te wegen, ik weet.. vraag me niet hoeveel) in glas water. loste niet op, beetje citroen erbij en hel loste wel op. binnengekapt en verder gaan liggen op de zetel.
35min later overval me het ultieme geluk. net zoals die eerste keer mdma, maar dan zonder de gedrevenheid en strakheid. liggen en gewoon zijn is hemels en de smile geraakt ook niet meer van m'n gezicht
![:)]()
goh, ik denk dat dit echt nog een mooiere love-drug is dan mdma.
al liggend wegspacen is echt zalig, maar rechtstaan en gewoon iets normaal doen gaat even goed. nou, ok.. ja zou alles kunnen knuffelen
![:)]()
hehe maar je kan gewoon functioneren.
fysisch voelt het ook gewoon aan, m'n temperatuur en hartslag zijn iets hoger maar echt niet overdreven. alles gaat gewoon z'n gangetje en er is genot van alles. anders kan ik het niet omschrijven
midley