Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-FA iemand al geprobeerd?

3-FA iemand al geprobeerd?

42 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
m
mmhjaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb het tot nu toe 2 keer gebruikt laatste keer op oud nieuw 350mg oraal verdeeld over 2 dosissen.
Mijn ervaring is dat het lang werkt met een hele lichte euforie , een lichte speedbuzz ideaal als je niet te strak wil staan en de dag erop niet gaar of moe dat valt opmerkelijk mee.
Vond het persoonlijk langer werken dan 4-FA .
C
ChidzzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sinds kort is er ook 3-FA verkrijgbaar. Vergelijkbaar met 4-FA (4-fmp) gelezen naar de eerste ervaringen maar iets mellower. Toevallig iemand hier geprobeerd of van plan het te proberen. Ik zit het namelijk te overwegen.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt perfect voor thuis, 4fmp maar voor feestje bestellen.
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga het over 2 a 3 weken een keer proberen, 4-fa is me super bevallen! denk dat 3-fa daar niet over heen gaat knallen en gaat tegenvallen, want volgens mij is het een slap aftreksel van 4-fa.
Maar over een 2 a 3 weken weet ik of mijn vermoedens kloppen. had vandaag 200mg 6abp voor de tweede keer geprobeerd, is veel lekkerder als 4-fa :P
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Langer werken als 4-FA, dat geloof ik best, 3-FA, is veel meer speedy, maar ook minder giftig, als je nooit goede speed hebt (70% + zuiver ) gehad hebt is het zo ie zo een beter alternatief, heb net 50mg gesnoven, meer als genoeg meer voegt naar mijn ervaring niets toe, niks met serotonine , te maken, pure dopamine en noradrenaline , leuk om een keer te hebben gebruikt, kan je hem aankruisen op je lijstje, verder voor de mensen met weinig ervaring met RC chemicaliën laat 3-FA maar voorlopig lekker liggen. er zijn veel betere en lekkere alternatieven!
C
ChidzzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben meer op zoek ook naar het coke gevoel maar dan wat langer effect. Speed is misschien weer wat te heftig?? Ik heb dat nog niet geprobeerd.

Ik heb overigens nu 500mg 3-FA liggen. Ik ben benieuwd :) Iemand ervaring met dutcharomatics? (ondanks dat webshop pas open is per 1 januari :tongueout:)
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#7
die verkopen hele lekkere geurtjes ja, testcentrum in arnhem herkend ze namelijk ook allemaal en zijn tot nu toe allemaal minimaal 98% zuiver geweest.
3-FA gaat je zeker niet tegenvallen als je van coke houd, 3-fa lijkt meer op speed met de juiste euforie en niet aan mdma euforie denken, maar subtiel en meer speedy, maar wel lekker :P
C
ChidzzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou dat is mooi. Of werk je voor ze :wink: :tongueout:

Net een heel klein beetje genomen voor de reactie. Is best te snuiven overigens. Ik ben benieuwd. Nog ff inhouden vandaag :tongueout: Ik wil vanavond gewoon lekker gaan slapen :)
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#9
brand stuk harder als mdma kristallen snuiven, maar vond het zelf ook wel goed te snuiven.
Ga binnenkort een bommetje van 150mg 3-FA proberen, vond zelf bij 4-FA veel verschil tussen slikken of snuiven, langere euforie tijdens het slikken, en korte heftige piek tijdens het snuiven.
Heb je al een keer bij gepakt? heb het zelf tot nu toe bij 50mg gesnoven gehouden, i.v.m. voorzichtigheid van RC's.
C
ChidzzLid
01-01-2024, 00:00
#10
zo net iets meer genomen na het eerste piepkleine beetje. Dat brandt wel wat meer :wink: Maar het is maar heel even.

4-fa wil ik ook nog wel eens proberen trouwens.
C
ChidzzLid
01-01-2024, 00:00
#11
hmm ben er nog niet kapot van. In ieder geval van het snuiven merk ik niet veel. Misschien wat meer in 1 keer in plaats van 3x beetje.

Misschien een bommetje proberen. Maar 100mg vind ik dan nog veel ik ga het eerst proberen met wat minder. Iemand anders had al genoeg aan 30mg. Dus nog ff voorzichtig ermee :)
C
ChidzzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmm nog steeds niet echt aanwezig. Ik voel het wel. Ik heb vooral koude handen en voeten :tongueout: Maar dat heb ik met coke ook :) Maar coke vind ik lekkerder. Die 'coke-rush' die over je heen komt vind ik lekker. Zeker met een biertje erbij.

3-FA voelt een beetje buzzie. Maar ik ben vooralsnog erg voorzichtig mee. Hopelijk komen er meer ervaringen voor op de diverse sites. Het is nog wat schaars.
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#13
had laatst 50mg gesnoven en later nog wat kleine boostertjes, vond het zelf ook heel erg tegenvallen, vond 4-fa daarin tegen wel super, dus denk dat je gauw 4-fa een keer moet proberen.
Als je zoekt op flux is het nog wel ergens te koop online, maar zal binnenkort ook wel op houden.
4-fa poeder is al niet meer zo makkelijk aan te komen helaas.
C
ChidzzLid
01-01-2024, 00:00
#14
nou ik moet zeggen na nog wat extra ingenomen te hebben is het effect wat sterker. Wil veel praten maar daarin ook wat ongeduldig :tongueout: prima energieboost nu. Koude handen en voeten zijn ook weg als je maar wat meer in beweging bent. Bij stilzitten achter de comp wordt het snel koud :)

4-fa is moeilijk te vinden idd. Ja flux is nog te verkrijgen maar vind dat dan weer aan de prijzige kant. Ga nog eens wat zoeken voor 4-fa. :sunglasses:
C
ChidzzLid
01-01-2024, 00:00
#15
als je ervan uitgaat dat de kans op sex erin zit die avond....niet teveel gebruiken. Nadelig effect laten we maar zeggen. Het is dan echt ff doorwerken! :grin:
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik wacht helaas als 7 dagen op mijn 6-abp 250mg, en 4-MEC, 3-FA van de bekende arom vendor.
Ben ik dan genaaid of heeft Post NL het kwijt gemaakt, erg jammer! Levering was altijd uitstekend via hun.
C
ChidzzLid
01-01-2024, 00:00
#17
hmmm had het toen van DA de dag erna al gekregen? Betaald met ideal zelfs :tongueout:

van een ander heb ik 6-apb en 4-fa binnengekregen. Ondanks vele positieve berichten wil ik dat nog wel even laten testen :tongueout:
C
ChidzzLid
01-01-2024, 00:00
#18
ligt eraan. snuiven is max 50mg het best maar ik zou het eens proberen met wat minder.

oraal zou ik max 100 -120 mg nemen om te beginnen.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat is de dosering van 3 fa? Niet om helemaal strak te staan, maar om beetje meer energie te krijgen? Heb een feestje waar ook mensen rondlopen die niet hoeven te weten dat ik gebruik.
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb 50mg 4-MEC met 3-FA 100mg geprobeerd;
50mg 4-mec eerst ( gesnoven ) 30 min later daarna 3-FA.

4-mec lijkt op mephedrone,is het totaal niet, coca colo zero versie alsware, maar incombinatie met een andere leuke stofjes zoals 4-fa of methylone geeft wat extra euforie en energie heb me weerheerlijk vermaakt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."