#1
3-FA brand echt hard. Geen pep geen keta geen 2c-tje die bij mij zo hard gebrand jeeft. Wat een scherp spul zeg. Normale dosis is een sleutelpuntje of 2 in een vloeitje/capsule, of 1 sleuteltje in die näse. Ik vond er niet heel veel aan, ben op een sleutelpuntje in slaap gevallen i.c.m. met 4ml ghb.boenkeng zei:Nou ik heb het binnen, het lijkt veel meer als een gram, of mijn gewone pep dealer loopt me altijd te naaienAnyway nu nog een geschikt moment vinden.
Hoe erg brand dit goedje door de neus en wat is een redelijke dosis voor zo ff een avondje proberen?