Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-FA iemand al geprobeerd?

3-FA iemand al geprobeerd?

42 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
boenkeng zei:
Nou ik heb het binnen, het lijkt veel meer als een gram, of mijn gewone pep dealer loopt me altijd te naaien :confused: Anyway nu nog een geschikt moment vinden.

Hoe erg brand dit goedje door de neus en wat is een redelijke dosis voor zo ff een avondje proberen?
Klik om te vergroten...
3-FA brand echt hard. Geen pep geen keta geen 2c-tje die bij mij zo hard gebrand jeeft. Wat een scherp spul zeg. Normale dosis is een sleutelpuntje of 2 in een vloeitje/capsule, of 1 sleuteltje in die näse. Ik vond er niet heel veel aan, ben op een sleutelpuntje in slaap gevallen i.c.m. met 4ml ghb.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
boenkeng zei:
Weet je ook hoe het is qua studie, kan je er goed op studeren?

Daarnaast hoelang brand het in je neus dan? Als het 30 secondes brand maakt het niet uit, maar net als 2C-E een kwartier letterlijk huilen is me wat te gek :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
3-FA vond ik voor studeren prima werken, heb in een nacht een verslag gemaakt en me echt geen moment ongeconcentreerd gevoeld.
Het brand niet zo lang gelukkig, eerste 10 seconden echt tranen tranen pijn pijn, maar tegen de tijd dat je wil gaan schreeuwen mindert de pijn al.

Peace!
T
Thijs013Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Afgelopen zaterdag een half grammetje binnengekregen. Rond 21:00 thuis een puntje gepakt voordat ik naar vrienden ging voor het indrinken. Werd er wel een beetje praterig van en op een lekkere manier helder en energiek. Voelde opzich wel prima, maar ik had toch het idee dat ik te weinig op had. Omdat ik bang was voor cravings gezien de hoge dopamine release, heb ik verder niks meer meegenomen naar de stad. Daar had ik wel spijt van achteraf overigens. Een beetje teleurgesteld heb ik dan om 02:00 toch nog een half snoepje op, waar ik overigens wel lekker op ging, ondanks dat ik de laatste weken iets te vaak gebruikt heb. Misschien dat dat ook iets met de 3-FA te maken heeft, daarom vermeld ik het ook even.

Conclusie:
Een goed beeld heb ik nog niet, gezien de hele kleine hoeveelheid die ik zaterdag genomen heb.
Aankomende zaterdag een groter lijntje pakken, of misschien een cappie vullen.
h
hellokittyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heeft iemand enig idee hoe dit de MDMA downtime periode zou kunnen beïnvloeden? Ik neem 2 maanden pauze tussen XTC, om het maximale er uit te krijgen. Het zou zonde zijn als ik niets meer van de MDMA merk over 2 weken door nu een lijntje te nemen. :grin:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nope, twee weken moet genoeg zijn, dit spul, er van uitgaande dat je 3-fa hebt, werkt vrijwel niet op je serotonine. Ik heb wel gemerkt, dat als ik minder dan een week voordat ik mdma neem, speed neem, dat mijn trip dan minder energiek is, waarschijnlijk door dopamine depletie :)
h
hellokittyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn ervaring met de 3-fa. Heb binnen 2 uur ongeveer 100mg nasaal verdeeld over 3 lijntjes genomen (een hele flinke dosis, vind ik zelf). Ik kreeg een een amfetamine flash, maar zonder iets van echte euforie - maar totale kalmte en focus. Het werkt vrij lang: 8u +, en duurt wel langer dan 14 uur voordat de effecten totaal niet meer merkbaar zijn.

Voordeel: Praten is heel fijn, opruimen is ook leuk, studeren en lezen gaat goed. Motivatie, iets van inlevingsvermogen/verbondenheid kreeg ik er van, maar heel subtiel.

Neutraal: Geen euforie, ik had totaal geen drang om meer te pakken. ik werd perfectionistisch.

Nadeel: It burns, beetje shakey werd ik, werkt (te) lang, geen trek, hoofdpijn volgende dag.

Eindoordeel: tsja, pep achtig - maar wel met de risico's van RC's m.b.t. gefluoriseerde amfetamines. Lees voor een discussie:
http://www.drugs-forum.com/forum/showth ... p?t=175262
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#7
hellokitty zei:
Mijn ervaring met de 3-fa. Heb binnen 2 uur ongeveer 100mg nasaal verdeeld over 3 lijntjes genomen (een hele flinke dosis, vind ik zelf). Ik kreeg een een amfetamine flash, maar zonder iets van echte euforie - maar totale kalmte en focus. Het werkt vrij lang: 8u +, en duurt wel langer dan 14 uur voordat de effecten totaal niet meer merkbaar zijn.

Voordeel: Praten is heel fijn, opruimen is ook leuk, studeren en lezen gaat goed. Motivatie, iets van inlevingsvermogen/verbondenheid kreeg ik er van, maar heel subtiel.

Neutraal: Geen euforie, ik had totaal geen drang om meer te pakken. ik werd perfectionistisch.

Nadeel: It burns, beetje shakey werd ik, werkt (te) lang, geen trek, hoofdpijn volgende dag.

Eindoordeel: tsja, pep achtig - maar wel met de risico's van RC's m.b.t. gefluoriseerde amfetamines. Lees voor een discussie:
http://www.drugs-forum.com/forum/showth ... p?t=175262
Klik om te vergroten...
Duidelijke beschrijving, hoe zit het met de pupillen? Ik heb het nog steeds liggen maar naar een aardige dosis pep moet ik zo bijkomen dat ik hier nog ff me wacht.
h
hellokittyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kon zelf zien dat mijn pupillen IETS groter waren, maar dit valt niet op (dosis afhankelijk). Als het aan het uitwerken is (comedown) - is de drang wel behoorlijk om weer bij te nemen. Het is nog best verslavend, mee uitkijken dus.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oké, bedankt voor de reactie!
C
ChidzzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sinds kort is er ook 3-FA verkrijgbaar. Vergelijkbaar met 4-FA (4-fmp) gelezen naar de eerste ervaringen maar iets mellower. Toevallig iemand hier geprobeerd of van plan het te proberen. Ik zit het namelijk te overwegen.
m
mmhjaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb het tot nu toe 2 keer gebruikt laatste keer op oud nieuw 350mg oraal verdeeld over 2 dosissen.
Mijn ervaring is dat het lang werkt met een hele lichte euforie , een lichte speedbuzz ideaal als je niet te strak wil staan en de dag erop niet gaar of moe dat valt opmerkelijk mee.
Vond het persoonlijk langer werken dan 4-FA .
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ga het over 2 a 3 weken een keer proberen, 4-fa is me super bevallen! denk dat 3-fa daar niet over heen gaat knallen en gaat tegenvallen, want volgens mij is het een slap aftreksel van 4-fa.
Maar over een 2 a 3 weken weet ik of mijn vermoedens kloppen. had vandaag 200mg 6abp voor de tweede keer geprobeerd, is veel lekkerder als 4-fa :P
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Langer werken als 4-FA, dat geloof ik best, 3-FA, is veel meer speedy, maar ook minder giftig, als je nooit goede speed hebt (70% + zuiver ) gehad hebt is het zo ie zo een beter alternatief, heb net 50mg gesnoven, meer als genoeg meer voegt naar mijn ervaring niets toe, niks met serotonine , te maken, pure dopamine en noradrenaline , leuk om een keer te hebben gebruikt, kan je hem aankruisen op je lijstje, verder voor de mensen met weinig ervaring met RC chemicaliën laat 3-FA maar voorlopig lekker liggen. er zijn veel betere en lekkere alternatieven!
C
ChidzzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben meer op zoek ook naar het coke gevoel maar dan wat langer effect. Speed is misschien weer wat te heftig?? Ik heb dat nog niet geprobeerd.

Ik heb overigens nu 500mg 3-FA liggen. Ik ben benieuwd :) Iemand ervaring met dutcharomatics? (ondanks dat webshop pas open is per 1 januari :tongueout:)
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#15
die verkopen hele lekkere geurtjes ja, testcentrum in arnhem herkend ze namelijk ook allemaal en zijn tot nu toe allemaal minimaal 98% zuiver geweest.
3-FA gaat je zeker niet tegenvallen als je van coke houd, 3-fa lijkt meer op speed met de juiste euforie en niet aan mdma euforie denken, maar subtiel en meer speedy, maar wel lekker :P
C
ChidzzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nou dat is mooi. Of werk je voor ze :wink: :tongueout:

Net een heel klein beetje genomen voor de reactie. Is best te snuiven overigens. Ik ben benieuwd. Nog ff inhouden vandaag :tongueout: Ik wil vanavond gewoon lekker gaan slapen :)
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#17
brand stuk harder als mdma kristallen snuiven, maar vond het zelf ook wel goed te snuiven.
Ga binnenkort een bommetje van 150mg 3-FA proberen, vond zelf bij 4-FA veel verschil tussen slikken of snuiven, langere euforie tijdens het slikken, en korte heftige piek tijdens het snuiven.
Heb je al een keer bij gepakt? heb het zelf tot nu toe bij 50mg gesnoven gehouden, i.v.m. voorzichtigheid van RC's.
C
ChidzzLid
01-01-2024, 00:00
#18
zo net iets meer genomen na het eerste piepkleine beetje. Dat brandt wel wat meer :wink: Maar het is maar heel even.

4-fa wil ik ook nog wel eens proberen trouwens.
C
ChidzzLid
01-01-2024, 00:00
#19
hmm ben er nog niet kapot van. In ieder geval van het snuiven merk ik niet veel. Misschien wat meer in 1 keer in plaats van 3x beetje.

Misschien een bommetje proberen. Maar 100mg vind ik dan nog veel ik ga het eerst proberen met wat minder. Iemand anders had al genoeg aan 30mg. Dus nog ff voorzichtig ermee :)
C
ChidzzLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hmm nog steeds niet echt aanwezig. Ik voel het wel. Ik heb vooral koude handen en voeten :tongueout: Maar dat heb ik met coke ook :) Maar coke vind ik lekkerder. Die 'coke-rush' die over je heen komt vind ik lekker. Zeker met een biertje erbij.

3-FA voelt een beetje buzzie. Maar ik ben vooralsnog erg voorzichtig mee. Hopelijk komen er meer ervaringen voor op de diverse sites. Het is nog wat schaars.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."