Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Precies hetzelfde hier. Vind het ook echt topspul. Maak me ook een beetje zorgen over eventuele schadelijkheid..."
"Afgelopen zaterdag een half grammetje binnengekregen. Rond 21:00 thuis een puntje gepakt voordat ik naar vrienden ging voor het indrinken. Werd er wel een beetje praterig van en op een lekkere manier helder en energiek. Voelde opzich wel prima, maar ik had toch het idee dat ik te weinig op had. Omdat ik bang was voor cravings gezien de hoge dopamine release, heb ik verder niks meer meegenomen naar de stad. Daar had ik wel spijt van achteraf overigens. Een beetje teleurgesteld heb ik dan om 02:00 toch nog een half snoepje op, waar ik overigens wel lekker op ging, ondanks dat ik de laatste weken iets te vaak gebruikt heb. Misschien dat dat ook iets met de 3-FA te maken heeft, daarom vermeld ik het ook even. Conclusie: Een goed beeld heb ik nog niet, gezien de hele kleine hoeveelheid die ik zaterdag genomen heb. Aankomende zaterdag een groter lijntje pakken, of misschien een cappie vullen."