Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsresearch chemicals kopen van je studiebeurs

research chemicals kopen van je studiebeurs

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik koop zo nu en dan wel is een research chemical. Ik koop dan niet grote hoeveelheden maar het zijn wel prijzen van 35 euro. nou koop ik dat van me studiebeurs natuurlijk niet me hele studiebeurs. maar kan de overheid ofzo daar ook achter komen? Want ik zou binnekort ook wel is een groter bedrag willen halen.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Waar wil je die dingen anders mee betalen dan je betaalrekening? Je beurs wordt op jouw rekening gestort, en met je rekening zal je toch moeten betalen, hoe anders. Overigens zijn die dingen toch soortvan legaal. En al was het illegaal: drugs koop je toch van geld. Dat geld moet ergens vandaan komen. Of zo. Ik weet het niet. Ik kom er niet meer uit. Wat een raar berichtje. Help.
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#3
willemvaag zei:
Wat zou de overheid er nu voor belang bij hebben om je rekening te traceren en uit te zoeken wat je met je geld doet. Denk dat wanneer drugs volledig verbannen worden uit de huidige maatschappij dat je je dan pas hier zorgen over hoeft te maken.
Klik om te vergroten...
weet ik veel omdat het op me afschriften staat ik weet dat het para klinkt maar ik was gewoon benieuwd of ik daar geen problemen mee kon krijgen
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#4
Studie-beurs gebruiken voor research...geen probleem lijkt me
M
MDMAAAPJELid
01-01-2024, 00:00
#5
Paranoia :rock:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je zo para van jezelf bent moet je je afvragen of je wel drugs moet gebruiken... en verder

ZERO- zei:
Waar wil je die dingen anders mee betalen dan je betaalrekening? Je beurs wordt op jouw rekening gestort, en met je rekening zal je toch moeten betalen, hoe anders. Overigens zijn die dingen toch soortvan legaal. En al was het illegaal: drugs koop je toch van geld. Dat geld moet ergens vandaan komen. Of zo. Ik weet het niet. Ik kom er niet meer uit. Wat een raar berichtje. Help.
Klik om te vergroten...
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Tufnut zei:
Als je zo para van jezelf bent moet je je afvragen of je wel drugs moet gebruiken... en verder

ZERO- zei:
Waar wil je die dingen anders mee betalen dan je betaalrekening? Je beurs wordt op jouw rekening gestort, en met je rekening zal je toch moeten betalen, hoe anders. Overigens zijn die dingen toch soortvan legaal. En al was het illegaal: drugs koop je toch van geld. Dat geld moet ergens vandaan komen. Of zo. Ik weet het niet. Ik kom er niet meer uit. Wat een raar berichtje. Help.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
het was eerder me fantasie als ik knetter stoned ben. lichte para heb ik altijd wel als ik stoned ben maar dat boeit me verder ook niet veel ik word er niet gek van ofzo :P
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoelang blow je al? Kijk als je na 20 jaar roken een lichte para hebt oké dan hoort het erbij. Maar rook je pas een 1 á 2 jaar en je wordt dan al paranoia dan ontwikkel je binnen een paar jaar waarschijnlijk een psychose als je door blijft blowen. Heb zelf met blowen gelukkig nog nergens last van maar dat wil niet veel zeggen. Ken iemand die dik 15 jaar heeft geblowed en na die periode pas voor het eerst psychose heeft gekregen. Dwaal af dus laat het hier maar bij...
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nouja zeg, hij is toch niet gelijk para ofzo,
Bij een coffeeshop bij mij in de buurt kun je ook pinnen, en de eerste x dat ik dat deed dacht ik ook van; 'Hmm is dit eigenlijk wel verstandig.'
Ik vind niet dat je gelijk iemand para kan noemen, ik vind het juist goed dat hij erover nadenkt.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
fly-- zei:
Nouja zeg, hij is toch niet gelijk para ofzo,
Bij een coffeeshop bij mij in de buurt kun je ook pinnen, en de eerste x dat ik dat deed dacht ik ook van; 'Hmm is dit eigenlijk wel verstandig.'
Ik vind niet dat je gelijk iemand para kan noemen, ik vind het juist goed dat hij erover nadenkt.
Klik om te vergroten...

Agree, ik denk dat ze zelf wel kunnen beoordelen of het gezond verstand of paranoia is. Het lijkt me alleen maar goed dat als je zo iets niet weet dat je het even vraagt.
Wij accepteren het gebruik allemaal natuurlijk, maar het blijft een illegale bezigheid (RC's semi illegaal dan) en dan denk ik dat een beetje nadenken om dit soort dingen alleen maar aangeeft dat je er nog voorzichtig mee om gaat. :)
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#11
willemvaag zei:
Hoelang blow je al? Kijk als je na 20 jaar roken een lichte para hebt oké dan hoort het erbij. Maar rook je pas een 1 á 2 jaar en je wordt dan al paranoia dan ontwikkel je binnen een paar jaar waarschijnlijk een psychose als je door blijft blowen. Heb zelf met blowen gelukkig nog nergens last van maar dat wil niet veel zeggen. Ken iemand die dik 15 jaar heeft geblowed en na die periode pas voor het eerst psychose heeft gekregen. Dwaal af dus laat het hier maar bij...
Klik om te vergroten...
dat vind ik raar wat je zegt want in het begin werd ik best para van blowen maar nu ik tolerantie begin te krijgen is dat ook minder aan het worden en rook ik meer om normaal te voelen. Ik ben wel echt binnekort maatregelen te nemen, maarja binnekort zeggen wel meer mensen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
maxdw1212 zei:
willemvaag zei:
Hoelang blow je al? Kijk als je na 20 jaar roken een lichte para hebt oké dan hoort het erbij. Maar rook je pas een 1 á 2 jaar en je wordt dan al paranoia dan ontwikkel je binnen een paar jaar waarschijnlijk een psychose als je door blijft blowen. Heb zelf met blowen gelukkig nog nergens last van maar dat wil niet veel zeggen. Ken iemand die dik 15 jaar heeft geblowed en na die periode pas voor het eerst psychose heeft gekregen. Dwaal af dus laat het hier maar bij...
Klik om te vergroten...
dat vind ik raar wat je zegt want in het begin werd ik best para van blowen maar nu ik tolerantie begin te krijgen is dat ook minder aan het worden en rook ik meer om normaal te voelen. Ik ben wel echt binnekort maatregelen te nemen, maarja binnekort zeggen wel meer mensen.
Klik om te vergroten...

Allebei een beetje raar. Het heeft te maken met je gevoeligheid ervoor, de hoeveelheid die je blowt en hoe lang je blowt. Je kan dus nooit zeggen dat iemand na 1 jaar of na 20 jaar een psychose krijgt, maar de kans is wel vrij aanwezig als je je hele leven stevig blowt.
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#13
SmartieAndMe zei:
maxdw1212 zei:
willemvaag zei:
Hoelang blow je al? Kijk als je na 20 jaar roken een lichte para hebt oké dan hoort het erbij. Maar rook je pas een 1 á 2 jaar en je wordt dan al paranoia dan ontwikkel je binnen een paar jaar waarschijnlijk een psychose als je door blijft blowen. Heb zelf met blowen gelukkig nog nergens last van maar dat wil niet veel zeggen. Ken iemand die dik 15 jaar heeft geblowed en na die periode pas voor het eerst psychose heeft gekregen. Dwaal af dus laat het hier maar bij...
Klik om te vergroten...
dat vind ik raar wat je zegt want in het begin werd ik best para van blowen maar nu ik tolerantie begin te krijgen is dat ook minder aan het worden en rook ik meer om normaal te voelen. Ik ben wel echt binnekort maatregelen te nemen, maarja binnekort zeggen wel meer mensen.
Klik om te vergroten...

Allebei een beetje raar. Het heeft te maken met je gevoeligheid ervoor, de hoeveelheid die je blowt en hoe lang je blowt. Je kan dus nooit zeggen dat iemand na 1 jaar of na 20 jaar een psychose krijgt, maar de kans is wel vrij aanwezig als je je hele leven stevig blowt.
Klik om te vergroten...
Klopt ik ben gewoon beetje gevoelig geweest in het begin maar was
Toen ook aan de concerta sinds Ik dat niet meer doe ga ik altijd chill op een joint. Maar kan dit topic sluiten ik heb antwoord op me vraag en het gaat alleen nog maar off topic
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat zou de overheid er nu voor belang bij hebben om je rekening te traceren en uit te zoeken wat je met je geld doet. Denk dat wanneer drugs volledig verbannen worden uit de huidige maatschappij dat je je dan pas hier zorgen over hoeft te maken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."