Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel mg 4fmp kan in capsule?

Hoeveel mg 4fmp kan in capsule?

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmmm, volgens mij is het omgekeerd. Je weegt een dosis af die je wenst te gebruiken (zeg 140mg) en dat stop je in een of meer capsules, al naar gelang je voorkeur. Je pakt niet een capsule en die stop je vol.

In een OO capsule past zeker 140mg 4fmp.
Z
ZyzzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Als ik een lege capsule heb van maat 2 (dicht 1,7 bij 0,7: http://www.legecapsules.nl/capsule-help/caps.php#), hoeveel mg 4fmp zou hier dan ongeveer in gaan, er vanuit gaande dat het zeer zuivere 4fmp is? Ik weet namelijk niet goed hoe ik het moet doseren.
H
HaardrogerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat hierboven is gezegd.
Onverstandig om een capsule zomaar vol te stoppen...
Als het goed is weet je wat je in huis hebt.
Volgens mij valt dit gewoon legaal via internet te bestellen (ik kan het mis hebben) en dan zou je het kunnen weten. Anders is het altijd nog te testen.

Weeg het totaal en doe je gewenste hoeveelheid in een capsule die je vervolgens dicht maakt.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik weet niet precies wat er in welke maat capsules past, maar ik heb capsules van verschillende groottes in huis en zelfs in de kleinere gaat nog best veel.

Koop gewoon een precisie weegschaal. Ga je vaker RC's gebruiken dan kun je het best een halen die op de 1mg nauwkeurig is, voor 4-Fa voldoet een weegschaal die op de 10mg nauwkeurig is. Op de 10mg heb je al voor een paar tientjes, op de 1mg zo rond de 70e.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nadeel is dat 4-FMP vaak wel een beetje fluffig wil zijn. Als je het aanduwd past er soms wel 5 keer zo veel in.

Weegschaaltje kost 15 euro, gewoon even kopen dus als je niet wilt liggen zweten op de EHBO/eerste hulp
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een weegschaal nauwkeurig op 1 mg is al te koop voor minder dan €20, dan moet je dus even zoeken op internet. Als je hier euromunten op weegt en dat vergelijkt met het gewicht dat deze munten zouden moeten hebben, blijkt ook dat de afwijking op een paar gram nog steeds minder dan 5 milligram is. Kortom: je hebt een goede weegschaal voor minder dan €20. Dan lijkt het me het niet waard om zomaar een gevulde capsule naar binnen te kegelen, met een grote kans op een verkeerde dosering.
Z
ZyzzLid
01-01-2024, 00:00
#7
De 4fmp zit al in caps (heb caps gekocht bij mijn dealer) en moet weten hoeveel erin zit voor a.s. zaterdag...
Reden dat ik het vraag is omdat ik niet geloof dat er de hoeveelheid in zit dat mijn dealer zegt, aangezien het veel minder lijkt.
Echter heb ik er geen verstand van hoeveel het ongeveer zou kunnen zijn, dus daarom vraag ik het hier...
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoeveel heeft je dealer gezegd dat erin zat? Als de capsule helemaal gevuld is zit er namelijk waarschijnlijk heel veel in, dus als het maar voor een kwart of een derde gevuld is zal het misschien gewoon kloppen.

Je hebt drie opties:
- Koop een weegschaal en weeg hoeveel erin zit. Weegschalen nauwkeurig op de mg zijn verkrijgbaar op internet en in sommige/veel smartshops. Ook in 'normale' winkels kun je misschien terecht voor een precisieweegschaal maar het lukt je vast goed zelf om dit uit zoeken. Met het gewicht met je alleen nog niet de puurheid van de 4-fmp.
- Laat de capsules testen, maar aangezien je de capsules aanstaande zaterdag wilt gebruiken, ben je daar nu te laat mee.
- Gebruik de capsules zonder verder informatie. Wij kunnen je niet van achter onze computer vertellen hoeveel er in een capsule moet zitten. Misschien zou je een schatting kunnen maken aan de hand van de dichtheid van 4-fmp (die niet makkelijk te vinden is en die ik ook niet weet) en die link die je in je laatste post hebt gezet.
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik gebruik altijd capsules maat 0, en als ik daar zo 170-180mg in stop, dan is hij ongeveer voor de helft gevuld..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
hier kan toch niemand een fatsoenlijk antwoord op geven. capsules maat 2 is niks, misschien gebruiken ze dat een een winkel, maar volgens de iso norm zijn er nogal wat en geen een word omschreven als maat 2. hou voor het gemak de cilinder en 2 keer de hemisfeer buitenmaats van de kleine helft aan voor de inhoud.

ook de zuiverheid, en gewicht tov volume van je poeder weten we niet.

je kan een capsule wegen, leeggooien en nog een keer wegen, trek het laatste getal van het eerste af en je weet het gewicht van de inhoud.

niet terug eringooien, maar naar het testlab laten sturen voor gasspectrometrie en 3 a 4 weken later weet je de dosering die je capsule had.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."