Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb nu een aantal keer XTC gepakt op wat feestjes. Echter wil ik dit nu om en om af gaan wisselen met een beetje pep, ivm serotonine. Een maat van mij zou dus pep gaan regelen bij een maat van hem, die ik verder niet ken. Nu zegt die dealer dat hij ook "buble" heeft. Volgens hem heeft dit hetzelfde effect als speed/pep, alleen is het goedkoper, makkelijker om aan te komen en heb je de dag erna nergens last van. Ik weet niet precies wat ik hier van moet geloven, en zelf kan ik ook niet veel vinden over dat "buble" of "bubble"... Hebben jullie misschien meer informatie/een andere benaming voor dit goedje, en tips wat ik het beste kan pakken voor een feestje? Bedankt!"
"Ik denk dat hij met "Bubble" "Miauw miauw" oftewel mephedrone bedoeld... Maar ik denk dat ik dan beter voor pep kan gaan voor een feestje, onder andere ivm de werkingsduur.."
"De 4fmp zit al in caps (heb caps gekocht bij mijn dealer) en moet weten hoeveel erin zit voor a.s. zaterdag... Reden dat ik het vraag is omdat ik niet geloof dat er de hoeveelheid in zit dat mijn dealer zegt, aangezien het veel minder lijkt. Echter heb ik er geen verstand van hoeveel het ongeveer zou kunnen zijn, dus daarom vraag ik het hier..."
"Hallo, Als ik een lege capsule heb van maat 2 (dicht 1,7 bij 0,7: http://www.legecapsules.nl/capsule-help/caps.php#), hoeveel mg 4fmp zou hier dan ongeveer in gaan, er vanuit gaande dat het zeer zuivere 4fmp is? Ik weet namelijk niet goed hoe ik het moet doseren."