Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEthyl-Hexedrone

Ethyl-Hexedrone

10 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan je niet helpen maar wil je bedanken voor het delen!

Geniet met mate!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe was de comedown? Slapen na gebruik?
h
hermansbLid
01-01-2024, 00:00
#3
Na de laatste zeer teleurstellende release van een nieuwe cathinone (Mexedrone), had ik de hoop laten varen ooit nog eens dat heerlijke mephedrone gevoel te ervaren..

Jammergenoeg lukt je dat met Ethyl-Hexedrone ook niet, maar het is wel een heel interessant middel. Voor zover ik weet is het een NDRI (met vermoedelijk een licht serotogeen nasmaakje), zoals bijvoorbeeld cocaine en eerdere cathinone derivatieve zoals pentedrone(al was dat ook niet echt noemenswaardig). Mephedrone daarentegen was een van de weinige middelen die bij mij Serotonine, Dopamine en Noradrenaline in een mooie balans met een heerlijke high gaf, het is dan ook jaren my substance of choiche geweest. De korte werkingsduur en de craving waren echter wel grote minpunten en gebruik werd bij mij dan ook veelal misbruik...

Achja tijden vervliegen en er komen meer nieuwe substanties, dan ik fysiek aan kan te testen.

Terug naar Ethyl-Hexedrone:
- Het lijkt ontzettend veel op coke, qua werking dan.
- Het verdoofd de neus op dezelde manier als coke, alleen brand lichtjes in het begin.
- Geeft een lichte rush intranasaal en de werkingsduur is ongeveer even lang.
- Het poeder zelf heeft niet veel weg van coke het is namelijk een zeer fijn melkwit poedersuikerachtig stofje, met een appart geurtje en zeer groot in volume.
- Ik heb veel tolerantie voor veel middelen maar een lijntje van 100mg produceerde bij mij dezelfde effecten als een lijntje van 80mg middelmatige (50-60%) coke.

Niet de meest spannende stof, maar dat vind ook niet van coke, hoewel beide zeer geschikt zijn voor een avondje in de kroeg in mijn ogen em het spaart je cashflow aanzienlijk.

Ik heb het gekocht bij een reputabele vendor die al jaren in het vak zit zonder veel slechte vermeldingen, dus ik neem aan, dat ik de juiste stof heb ontvangen.

Ik ben vooral benieuwd of er al andere nederlandse gebruikers zijn geweest, en wat vond je ervan?

B
h
hermansbLid
01-01-2024, 00:00
#4
Slapen was niet zeker niet moeilijker dan coke enkel de comedown is van een ander type welke eerder een beetje op een wiet roesje lijkt met lichte stimulatie die een beetje gejaagd aanvoelt. De van comedown van coke, zeker wanneer deze niet puur is, is vaak minder prettig imo, maar bij gematigd gebruik van goede coke zal het niets uitmaken, en blijf je denk ik wel helderder in je hoofd.

b
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pentedrone met een cathione groep er aan vast, kan me niet anders voorstellen dan dat het een vuige stimulant is.
Wel grappig dat het een lokaal verdovend effect heeft, is ook wel nodig gezien hoe hard deze middelen branden in de neus, ik zelf zou het enkel oraal gebruiken.

Wil je iets soortgelijks aan 4MMC moet je eigenlijk sowieso al iets aan de 4de benzeenring schakel geplakt hebben aangezien de serotonine bijslag vrijwel noodzakelijk is om dezelfde euforie piek te krijgen.

Het meest gelijkende aan 4MMC op clearnet momenteel zijn waarschijnlijk 3MMC en 4FMC, alleen deze duren allebei aanzienlijk korter wat het grootste minpunt is.

Ik vraag me af of 3,4MMC ooit is uitgebracht, zal waarschijnlijk zelfs nog een pak euforischer wezen dan 4MMC. :P
4FA is een prima vervanger als je het mij vraagt, ook minder lichaamsbelastend dan de cathiones.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoe zou dat komen dan? Sorry heb hier echt totaal geen kennis van :)

Jmths zei:
Ik vraag me af of 3,4MMC ooit is uitgebracht, zal waarschijnlijk zelfs nog een pak euforischer wezen dan 4MMC. :P
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
3,4-DMMC is al wel op de RC-markt geweest, ja. Scheen een beetje een misser te zijn, helaas. SAR blijft ingewikkeld. :')
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fool zei:
3,4-DMMC is al wel op de RC-markt geweest, ja. Scheen een beetje een misser te zijn, helaas. SAR blijft ingewikkeld. :')
Klik om te vergroten...
Ik heb de hele thread door gelezen en ik ben nog steeds geen drol wijzer geworden. Stuk of 3 mensen die zeggen er een sample van te hebben ontvangen en daarbij aangeven niet te weten welke dosering ze gebruikte omdat ze geen weegschaal hebben.
Veel mensen die aangeven dat het geen drol aan is maar er niet bij vertellen waarom.
Komt nog een rapportje voorbij waarin de persoon denkt dat het 3,4MMC is maar het niet zeker weet en helemaal lyrisch is.
Nog een reactie die zegt dat het 90% mephedrone effect geeft en er meerdere maanden verslaafd aan was.

Mijn stereotype beeld van cathione gebruikers is tegenwoordig zo groot als een olifant.

"The high felt quite the same as mephedrone, though a bit more like mdma (more euphoric and empathic) and it seemed to last a little longer."
Klinkt goed toch? Snap het probleem niet. :P

Thanks voor de link!
Hoe zou dat komen dan? Sorry heb hier echt totaal geen kennis van :)
Klik om te vergroten...
Wanneer er bij amfetamine gerelateerde structuren er een atoom wordt geplakt op de 3de of 4de benzeenring schakel krijg je vrijwel standaard extra serotonine bijslag wat zich grof vertaald in extra euforie.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jmths zei:
Mijn stereotype beeld van cathione gebruikers is tegenwoordig zo groot als een olifant.
Klik om te vergroten...
Ik vind dat een beetje een algemeen probleem met topics op bluelight over zeer nieuwe of zeldzame stoffen, dit is naar mijn idee niet beperkt tot cathinones. Ze zijn er op bluelight altijd vroeg bij en vrijwel elk stofje heeft daar wel een topic, die credits moet ik ze wel geven. Echter blijft het vaak bij een hoop speculatie en slechts enkele ervaringen die slecht zijn toegelicht. Ik word er vaak ook niet veel wijzer uit helaas.

Jmths zei:
Wanneer er bij amfetamine gerelateerde structuren er een atoom wordt geplakt op de 3de of 4de benzeenring schakel krijg je vrijwel standaard extra serotonine bijslag wat zich grof vertaald in extra euforie.
Klik om te vergroten...
Mits er niet ook al atomen op de 2e en de 5e plek zitten want dan krijg je bijvoorbeeld 2Cx en DOx en wordt het psychedelisch. Overigens zijn die natuurlijk ook best euforisch, maar toch wel op een andere manier vind ik zelf.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
hermansb zei:
Niet de meest spannende stof, maar dat vind ook niet van coke, hoewel beide zeer geschikt zijn voor een avondje in de kroeg in mijn ogen em het spaart je cashflow aanzienlijk.
Klik om te vergroten...
'coke' + 'het spaart je cashflow aanzienlijk' = in 1 zin...?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ZERO- zei:
hermansb zei:
Niet de meest spannende stof, maar dat vind ook niet van coke, hoewel beide zeer geschikt zijn voor een avondje in de kroeg in mijn ogen em het spaart je cashflow aanzienlijk.
Klik om te vergroten...
'coke' + 'het spaart je cashflow aanzienlijk' = in 1 zin...?
Klik om te vergroten...
Ik neem aan dat daar de RC in kwestie mee wordt bedoelt. Als het effect op coke lijkt, maar dan voor een normale prijs dan kun je inderdaad wel stellen dat het je cashflow spaart. Of zoals de consumentenbond zo mooi zou zeggen, de prijs kwaliteit verhouding is veel beter.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."