Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer 2cb

eerste keer 2cb

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PanteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zou het niet doen, eerst laten testen (helemaal met een psychose achtergrond).
Zou overigens ook kunnen dat het toch xtc is, het logo zegt niet altijd alles.
f
felixioLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Ik wou eigenlijk xtc kopen bij mijn vaste dealer, en hij kwam met rode nijntjes.
Meestal ga ik online ff checken wat voor pillen hij heeft, maar kon van te voren niets vinden over 'oranje konijntjes' zoals hij het noemde. Vanmiddag opgehaald (wou ze vrijdag gaan poppen) en thuis kon ik ze dus in het echt zien, en ben weer verder gaan zoeken online over info voor deze rode nijntjes. Ik kwam er al snel achter dat het geen xtc is maar 2CB. Ik heb hier totaal geen ervaring mee, en weet dus absoluut niet hoeveel ik er moet nemen voor de eerste keer en hoe lang het duurt voordat ze 'inslaan' . Pep en sos doe ik al een hele tijd niet meer omdat de comedown daarvan TE vervelend is voor mij. Alleen dus op xtc ga ik goed en heb ik er geen last van de dag/dagen erna. Ik twijfel nu nog of ik evengoed de 2cb zal proberen, of inruilen voor xtc. In het verleden heb ik wel een psychose gehad en slik daar nu al ruim 10 jaar medicatie voor, maar heb echt al over de jaren heen best wel veel xtc gepopt en niet opnieuw psychische klachten gekregen daardoor, ik vraag me af of ik dit ook zo probleemvrij zal blijven met 2cb. Ik weet niet of er echt een heel groot verschil is tussen xtc en 2cb, ook voornamelijk m.b.t. bad trips. Met xtc heb ik nooit een bad trip gehad. Ik zou heel graag jullie mening willen lezen, of ik het gewoon zal proberen en zoja, hoeveel, en hoelang het duurt voordat ze gaan werken. Of dat ik ga proberen om ze in te ruilen voor gewoon weer xtc. Misschien is het ook handig om even te vermelden dat ik alleen zal zijn deze vrijdagavond als ik ze ga nemen, ik weet niet of dat ook meespeelt met 2cb voor de eerste keer. Graag jullie mening!! :confused: Grtz. :sunglasses:
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is je eigen keus, ik zou er wel goed over nadenken gezien je verleden. Als ik in jouw schoenen had gestaan had ik het niet gedaan. Goeie eerste dosis is tussen de 10 en 20 mg. Ik zou wel meer richting de 20 gaan. 2cb is wel heel erg anders dan XTC, het is natuurlijk een heel ander stofje.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gezien je achtergrond met een psychose valt dit sterk af te raden. Psychedelica leiden niet tot psychoses, maar kunnen die wel triggeren als je er gevoelig voor bent.

Verder is het goed om te vermelden dat 2cb heel anders werkt dan xtc. Je hebt het over trippen op xtc,maar van xtc ga je niet trippen van 2cb wel. Van xtc wordt je enkel high. De kans op een bad trip is daardoor ook veel groter voor 2cb. Bij xtc pusht de drug jou naar een positieve mindset, bij 2cb kan het meer alle kanten op.

Het zou trouwens kunnen dat je medicatie een groot deel van de effecten blokkeert, maar dat hangt uiteraard af van wat voor soort medicatie je slikt.

Nogmaals, ik zou het sterk afraden gezien je geschiedenis met psychoses. Waarom het risico nemen dat je terugvalt? Als je het toch gaat doen raad ik je sowieso aan je goed in te lezen over de effecten, het komt op mij over dat je nu namelijk geen idee hebt wat 2cb in houdt. Dat is sowieso geen goede basis om ergens mee te beginnen los van je historie.

Tot slot doe je er goed aan om je pillen te laten testen, alleen dan weet je of er 2cb in zit en zo ja hoeveel. Zolang je dat niet weet heb je ook geen idee wat voor dosis je binnenkrijgt.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
zeker laten testen in geval van twijfel. je kan altijd nog je keuze opmaken.
f
felixioLid
01-01-2024, 00:00
#6
ok thx voor jullie reply's, ik ga het denk toch proberen vanavond. op deze site kan je zien welke ik heb http://pillreports.net/index.php?page=d ... l&id=34620 hoeveel raden jullie aan om te nemen? 1 of anderhalf? thx, groet.
f
felixioLid
01-01-2024, 00:00
#7
om even bij te vertellen, ik weeg 108 kilo en ben 32, ik ga zo een patatje eten, heb al een paar biertjes op. dit zeg ik om even te checken hoeveel van die rode nijntjes ik zal nemen. 1 of anderhalf.. ??? graag jullie mening, hopelijk krijg ik antwoord zsm. groet, felixio.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#8
felixio zei:
om even bij te vertellen, ik weeg 108 kilo en ben 32, ik ga zo een patatje eten, heb al een paar biertjes op. dit zeg ik om even te checken hoeveel van die rode nijntjes ik zal nemen. 1 of anderhalf.. ??? graag jullie mening, hopelijk krijg ik antwoord zsm. groet, felixio.
Klik om te vergroten...

abort mission, hier ga je spijt van krijgen.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
En????
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
felixio zei:
ok thx voor jullie reply's, ik ga het denk toch proberen vanavond. op deze site kan je zien welke ik heb http://pillreports.net/index.php?page=d ... l&id=34620 hoeveel raden jullie aan om te nemen? 1 of anderhalf? thx, groet.
Klik om te vergroten...


Helemaal niets word er aangeraden dus. Vreemd, normaal zijn het de "jonkies" die eigenwijs zijn... En erbij drinken is ook slim natuurlijk.
Heb je het overleeft?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ga mensen geen drugs aanraden waarvan ik zelf de exacte inhoud niet weet.
f
felixioLid
01-01-2024, 00:00
#12
nou het waren bagger pillen, om kwart voor zeven 1 nijntje uur later nog een, totaal de hele avond tot 11 uur ofzo alle 8 gepopt, maar echt alleen maar heeeeel lichtjes dat ik wat voelde.. pfff. geldverspilling!
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#13
felixio zei:
nou het waren bagger pillen, om kwart voor zeven 1 nijntje uur later nog een, totaal de hele avond tot 11 uur ofzo alle 8 gepopt, maar echt alleen maar heeeeel lichtjes dat ik wat voelde.. pfff. geldverspilling!
Klik om te vergroten...

verstandige jongen ben jij zeg! :openmouth:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
felixio zei:
nou het waren bagger pillen, om kwart voor zeven 1 nijntje uur later nog een, totaal de hele avond tot 11 uur ofzo alle 8 gepopt, maar echt alleen maar heeeeel lichtjes dat ik wat voelde.. pfff. geldverspilling!
Klik om te vergroten...
Bijnemen werkt met psychedelica niet zoals je het zou verwachten, het wordt er na een bepaalde niet meer sterker op maar verlengt alleen het effect. Dus inderdaad geldverspilling om op deze manier die pillen te nemen. Maar wees maar blij, want 8 pillen op een avond slaat natuurlijkhelemaal nergens op...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vast een
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Serieus ik ben een weekje weg en dan krijgen we dit :P

felixio zei:
nou het waren bagger pillen, om kwart voor zeven 1 nijntje uur later nog een, totaal de hele avond tot 11 uur ofzo alle 8 gepopt, maar echt alleen maar heeeeel lichtjes dat ik wat voelde.. pfff. geldverspilling!
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."