Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb even rondgekeken op het forum en hoop dat ik dit in de juiste subforum plaats! Heeft iemand heel toevallig ervaring met zwart blauwe superman xtc? Ik lees verschillende ervaringen op het net, en twijfel zelf of ik ze nou wel of niet zal halen. Grtz."
"Ok en als het nou blijkt uit de test dat ze niet goed zijn om welke reden dan ook, dan zit je met die andere 4!! Ik neem aan dat je ze niet terug kan geven en geld terug van de dealer??"
"Hoe moet ik dat regelen dan me de dealer? Ik was van plan om er 5 te halen, moet ik er dan 1 halen en testen? Denk niet dat de dealer daarmee akkoord gaat.. Hoe doen jullie dat meestal dan? Gewoon eentje halen en testen?"
"Hallo, Ik wou eigenlijk xtc kopen bij mijn vaste dealer, en hij kwam met rode nijntjes. Meestal ga ik online ff checken wat voor pillen hij heeft, maar kon van te voren niets vinden over 'oranje konijntjes' zoals hij het noemde. Vanmiddag opgehaald (wou ze vrijdag gaan poppen) en thuis kon ik ze dus in het echt zien, en ben weer verder gaan zoeken online over info voor deze rode nijntjes. Ik kwam er al snel achter dat het geen xtc is maar 2CB. Ik heb hier totaal geen ervaring mee, en weet dus absoluut niet hoeveel ik er moet nemen voor de eerste keer en hoe lang het duurt voordat ze 'inslaan' . Pep en sos doe ik al een hele tijd niet meer omdat de comedown daarvan TE vervelend is voor mij. Alleen dus op xtc ga ik goed en heb ik er geen last van de dag/dagen erna. Ik twijfel nu nog of ik evengoed de 2cb zal proberen, of inruilen voor xtc. In het verleden heb ik wel een psychose gehad en slik daar nu al ruim 10 jaar medicatie voor, maar heb echt al over de jaren heen best wel veel xtc gepopt en niet opnieuw psychische klachten gekregen daardoor, ik vraag me af of ik dit ook zo probleemvrij zal blijven met 2cb. Ik weet niet of er echt een heel groot verschil is tussen xtc en 2cb, ook voornamelijk m.b.t. bad trips. Met xtc heb ik nooit een bad trip gehad. Ik zou heel graag jullie mening willen lezen, of ik het gewoon zal proberen en zoja, hoeveel, en hoelang het duurt voordat ze gaan werken. Of dat ik ga proberen om ze in te ruilen voor gewoon weer xtc. Misschien is het ook handig om even te vermelden dat ik alleen zal zijn deze vrijdagavond als ik ze ga nemen, ik weet niet of dat ook meespeelt met 2cb voor de eerste keer. Graag jullie mening!! Grtz."
"ok thx voor jullie reply's, ik ga het denk toch proberen vanavond. op deze site kan je zien welke ik heb http://pillreports.net/index.php?page=d ... l&id=34620 hoeveel raden jullie aan om te nemen? 1 of anderhalf? thx, groet."
"om even bij te vertellen, ik weeg 108 kilo en ben 32, ik ga zo een patatje eten, heb al een paar biertjes op. dit zeg ik om even te checken hoeveel van die rode nijntjes ik zal nemen. 1 of anderhalf.. ??? graag jullie mening, hopelijk krijg ik antwoord zsm. groet, felixio."
"nou het waren bagger pillen, om kwart voor zeven 1 nijntje uur later nog een, totaal de hele avond tot 11 uur ofzo alle 8 gepopt, maar echt alleen maar heeeeel lichtjes dat ik wat voelde.. pfff. geldverspilling!"
"Hallo Allemaal, Soms als ik mdma neem kan het voorkomen dat ik me een beetje brak voel de dag(en) erna, een comedown om het zo te noemen. Hebben jullie misschien tips om dit zoveel mogelijk te voorkomen? Misschien zoiets als sinaasappels of haring, niet zo veel bier, ik zeg maar wat.. Iets juist ervoor eten/drinken of erna? Iemand ideeën? Grtz."
"Ok bedankt voor jullie reactie!!"
"Yo, Misschien kan een moderator dit onderwerp als 'sticky' maken ofzo. En misschien is er een betere meer geschikte subforumcategorie om dit onderwerp in te plaatsen.. Dit lijkt me wel een heel vet onderwerp..!! (Als je het helemaal hebt gelezen en hebt begrepen laat ff weten of je dit ook een vet onderwerp vindt.. en of je het waardig vindt om er een sticky van te maken -die playlist zou toch supervet zijn?.. dit voorstel lees je zo over een paar regels-) Ik vraag aan iedereen muzieknummers te posten die echt !!SUPERLEKKER!! zijn als je strak staat van 1 of meerdere vette XTC pillen. Wie weet kan iemand over een tijdje een vette playlist aanmaken met alle nummers die worden gepost. Een 'XTC Playlist' ofzo noem je het van mijn part. Ik begin er alvast mee, met 3 nummers. Een hele goede tip!! Met een vette koptelefoon luisteren. Vettere ervaring en aardig voor de buren.. 1. Jerretje - Rap Circus(dit is zoooo een supervette track als je strak staat (zoals ik nu) de cliplink schijnt niet te werken met de youtubekeuzeplaatsing in het bericht maken, rechtsboven boven de smileys als je op de 'reply' pagina zit. Dus ik drop gewoon het webadres https://www.youtube.com/watch?v=v1lGLWk ... ture=youtu. 2. Bone Thugs N Harmony- Ecstacy(ja en dit nummer is zeer chill met een echte XTC-Style beat en de harmonieuze toevoeging van de mannen van Bone Thugs) https://www.youtube.com/watch?v=6L5tWw6EjBc 3.HARRY SHOTTA SPITTIN DRUM N BASS BARS AT THE DUB ZONE (DAMN!!Deze is ook echt superchill als je strak staat..pfff!!) https://www.youtube.com/watch?v=HkkCxxLZswo Ik verheug me op jullie keuzes! Grtz! CIao! Felixio. P.s. Damn, wat gebruik ik het woord 'vet' veel."