Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB, lege maag of ?

2CB, lege maag of ?

17 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Reclames worden bijna altijd afgestemd op de inhoud van de webpagina, mazzel is het zeker niet.

Grappig is het echter wel. :tearsofjoy:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heeft Bob weer die golden stomach hoor :P. Zou zelf willen dat ik dat kon zeggen, best vaak misselijk geweest van MDMA of truffels bijvoorbeeld. Met LSA Zaadjes was het helemaal agressief overgeven terwijl mijn tripgenoot nergens last van had toen.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
:P

Fool zei:
Zouden ze nog een goeie op de zwarte markt over hebben?
Klik om te vergroten...
W
WizkyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vroeg me af of net als met paddo's 2CB gebruikt moet worden op een lege maag (3 á 4 uur voor die niet eten) voor betere/snelle werking of het voorkomen van kotsen :kots: . Of is hierbij geen sprake van en zou het na het avondeten gewoon gebruikt kunnen worden?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Voor alles wat je via je mond inneemt geldt dat je bijvoorkeur een lege maag hebt. Met een lege maag wordt het sneller opgenomen, eigenlijk heel logisch toch.

Er zijn uiteraard medicijnen waarbij ze aanraden het juist niet op een lege maag in te nemen, maar dit heeft er dan vooral mee te maken dat het medicijn nogal slecht op de maag valt en je anders misschien misselijk wordt of een maagbloeding krijgt.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
Voor alles wat je via je mond inneemt geldt dat je bijvoorkeur een lege maag hebt. Met een lege maag wordt het sneller opgenomen, eigenlijk heel logisch toch.

Er zijn uiteraard medicijnen waarbij ze aanraden het juist niet op een lege maag in te nemen, maar dit heeft er dan vooral mee te maken dat het medicijn nogal slecht op de maag valt en je anders misschien misselijk wordt of een maagbloeding krijgt.
Klik om te vergroten...

er zijn ook genoeg drugs die irriterend werken op je maag(wand), maar bij 2cb is dat niet zo.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelibee zei:
Voor alles wat je via je mond inneemt geldt dat je bijvoorkeur een lege maag hebt. Met een lege maag wordt het sneller opgenomen, eigenlijk heel logisch toch.

Er zijn uiteraard medicijnen waarbij ze aanraden het juist niet op een lege maag in te nemen, maar dit heeft er dan vooral mee te maken dat het medicijn nogal slecht op de maag valt en je anders misschien misselijk wordt of een maagbloeding krijgt.
Klik om te vergroten...
Ik vind het persoonlijk een beetje belachelijk dat aangeraden wordt middelen te nemen op een lege maag. Veel soorten drugs, waaronder ook 2C-B, kosten veel energie en daarom is het juist belangrijk dat je wel goed eet. Uiteraard moet je wel even wachten tot je eten gezakt is en dus niet direct na het eten drugs nemen, maar een lege maag is eigenlijk bijna nooit goed.

1,5 a 2 uur wachten na de maaltijd is ruim voldoende. Je voelt je dan waarschijnlijk een stuk prettiger dan wanneer je al uren niet gegeten hebt.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
SmartieAndMe zei:
Psychedelibee zei:
Voor alles wat je via je mond inneemt geldt dat je bijvoorkeur een lege maag hebt. Met een lege maag wordt het sneller opgenomen, eigenlijk heel logisch toch.

Er zijn uiteraard medicijnen waarbij ze aanraden het juist niet op een lege maag in te nemen, maar dit heeft er dan vooral mee te maken dat het medicijn nogal slecht op de maag valt en je anders misschien misselijk wordt of een maagbloeding krijgt.
Klik om te vergroten...
Ik vind het persoonlijk een beetje belachelijk dat aangeraden wordt middelen te nemen op een lege maag. Veel soorten drugs, waaronder ook 2C-B, kosten veel energie en daarom is het juist belangrijk dat je wel goed eet. Uiteraard moet je wel even wachten tot je eten gezakt is en dus niet direct na het eten drugs nemen, maar een lege maag is eigenlijk bijna nooit goed.
Klik om te vergroten...
Maar een lege maag betekend helemaal niet dat je niet goed gegeten kunt hebben, het betekend alleen dat je maaltijd voorbij de maag is.
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zoals hierboven al werd gezegd, hoe meer er in je maag zit, hoe langer het zal duren voordat je het gaat voelen. Gisteren bijvoorbeeld op koningsdag ging ik xtc doen met een vriendengroep, een vriend had niet ontbeten omdat hij zich dik verslapen had en hij voelde het inslaan ruim voor de rest het voelde (overigens had hij vlak voordat het insloeg nog wel wat gegeten omdat die toch wel honger had, dus hij was niet geheel onverstandig bezig :P).
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fool zei:
SmartieAndMe zei:
Psychedelibee zei:
Voor alles wat je via je mond inneemt geldt dat je bijvoorkeur een lege maag hebt. Met een lege maag wordt het sneller opgenomen, eigenlijk heel logisch toch.

Er zijn uiteraard medicijnen waarbij ze aanraden het juist niet op een lege maag in te nemen, maar dit heeft er dan vooral mee te maken dat het medicijn nogal slecht op de maag valt en je anders misschien misselijk wordt of een maagbloeding krijgt.
Klik om te vergroten...
Ik vind het persoonlijk een beetje belachelijk dat aangeraden wordt middelen te nemen op een lege maag. Veel soorten drugs, waaronder ook 2C-B, kosten veel energie en daarom is het juist belangrijk dat je wel goed eet. Uiteraard moet je wel even wachten tot je eten gezakt is en dus niet direct na het eten drugs nemen, maar een lege maag is eigenlijk bijna nooit goed.
Klik om te vergroten...
Maar een lege maag betekend helemaal niet dat je niet goed gegeten kunt hebben, het betekend alleen dat je maaltijd voorbij de maag is.
Klik om te vergroten...
Ja precies dit, je moet natuurlijk niet al de hele dag niet gegeten hebben. Maar een uurtje of 3 a 4 na een maaltijd iets innemen valt voor mij juist vaak beter dan wanneer ik er maar een uur heb gewacht na het eten.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zei het ook eigenlijk meer omdat veel mensen het interpreteren als uren niet gegeten hebben en dus met honger aan een trip beginnen. Dan kun je beter iets te dicht na de maaltijd dan iets te ver na de maaltijd beginnen is mijn mening.

Verder wordt je ook minder snel beroerd van bijvoorbeeld paddo's of truffels als je nog een bodem in je maag hebt.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
oh wauw wist niet dat er zo veel contrast tussen zit... Als ik niks in m'n maag heb ga ik sowieso over m'n nek want dan accepteert m'n maag het veel minder snel
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
SmartieAndMe zei:
Verder wordt je ook minder snel beroerd van bijvoorbeeld paddo's of truffels als je nog een bodem in je maag hebt.
Klik om te vergroten...
Nou, dat is bij mij een garantie op kotsen. :P
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#14
wel of niet wat in mijn maag ik word nooit misselijk
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Bobsacamano zei:
wel of niet wat in mijn maag ik word nooit misselijk
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Doe mij zo'n maag
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ben zo blij met mijn maag :grin: ik doe hem lekker nooit weg.

Echt nog nooit misselijk geweest van drugs sowieso nooit echt misselijk.

ZERO- zei:
Bobsacamano zei:
wel of niet wat in mijn maag ik word nooit misselijk
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Doe mij zo'n maag
Klik om te vergroten...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fool zei:
Zouden ze nog een goeie op de zwarte markt over hebben?
Klik om te vergroten...
https://www.debazaar.nl/ Zou dit de mazzel zijn waar ze nu reclame mee maken?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zouden ze nog een goeie op de zwarte markt over hebben?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."