Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vroeg me af of net als met paddo's 2CB gebruikt moet worden op een lege maag (3 á 4 uur voor die niet eten) voor betere/snelle werking of het voorkomen van kotsen . Of is hierbij geen sprake van en zou het na het avondeten gewoon gebruikt kunnen worden?"
"Raden jullie de wat visuelere paddo's aan voor een eerste keer?"
"Sublimo zei: Als je echt goed wilt trippen moet je paddestoelen nemen, wil je eerst proberen neem dan maar truffels Klik om te vergroten... liefst wel eigenlijk maarja die zijn niet meer legaal verkrijgbaar en ik kan ze niet kweken omdat ik nog thuis woon!"
"Nu werd er hier gezegd dat sommige eerst de helft nemen en na 2 uur de andere? maar dan verdeel je de trip toch? Ik weet niet waar ik dat gelezen had (en heb eventjes geen zin nu om ALLE berichten terug te lezen of het daarin stond) er werd aangeraden om eerst de helft te nemen? en na halfuur als je niet misselijk bent de andere helft ben je wel misselijk even wachten!"
"Zometeen ga ik de truffels halen het betreft deze: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } De dame van de smartshop zei dat een half bakje genoeg was p.p. we hebben toch maar 3 bakjes voor 4 personen laten klaarleggen voornamelijk omdat hier werd gezegd dat je met de helft moet beginnen en als het effect als prettig word ervaren de andere helft wat zeggen jullie is 3/4e bakje voldoende voor een goede trip met visuals van deze?"
"Als je misselijk bent jammer dan :P iedereen zegt dat t bij de trip wel ophoud die misselijkheid dus? Mag je dan trouwens gewoon eten op het moment dat je tript aangezien je van te voren 4 uur zonder eten zit ik zit op mn dagelijkse voeding ook om het uur (behalve als ik slaap)"
"maar t maakt in principe niks uit voor het effect toch?"
"KoxBox zei: Wizky zei: Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... We hebben toch 4 bakjes gekocht(dus 1 bakjes = 15 gr p.p.). de dame zei dat als we gewoon eerst de helft nemen en dit als prettig ervaren we dan wel de rest kunnen nemen Heb ook meteen een stempelkaart gekregen! als ik de volgende keer nog maar 1 bakje haal krijg ik een bakje er gratis bij! (bij 5 stempel krijg je dus 1 gratis erbij )"
"Op deze site: http://www.deheksenketel.com/qc/--tt-ko ... ,98,1.html Staat per truffel ook de sterkte aan gegeven. Is het nou echt zo dat anderen wat meer visueel zijn dan anderen? (weer zelfde vraag ik weet) Ik vraag me echt af wat het verschil nu precies is. Om even duidelijk te zijn wat ik wil/verwacht ervan is dat ik visueel graag verandering wil meemaken, vervormen, kleuren feller/intenser? of hallicunaties. Ik neem aan dat de meesten nu zullen zeggen dat ik mischein te hoge verwachtingen heb (immers truffels zijn nog gedoogd) maar dat lijkt mij het mooie aan het trippen. Maar bij welke is dit haalbaar maar ook verantwoord voor een eerste keer? En nog een vraag: Als ik rond de 50 á 60 gram koop valt er ook te onderhandelen (over prijs) bij smartshops?"
"De trip zit erop sinds afgelopen maandag, hier de review: viewtopic.php?f=21&t=27250 Bedankt voor de vele informatie allemaal! Groetjes, Wizky"