Ik was onlangs ook op zoek naar etizolam,
maar ik vond de sites die het aanboden er niet betrouwbaar uitzien.
Verder had ik ook al niet veel ervaring met het online bestellen van stofjes (lees als geen ervaring
![:)]()
) dus had ik metizolam besteld. Deze had ik wel gevonden.
Ondertussen heb ik deze 2x geprobeerd, de eerste keer 4mg, de tweede keer 6.
De eerste keer dat ik het testte voelde ik me heel ontspannen, toch werd ik er niet echt slaperig van. Echt euforisch ook niet trouwens maar het was wel aangenaam, achteraf ook nog een jointje bij gerookt.
De tweede keer had ik 3x 2mg ingenomen, steeds met een uurtje ertussen. Daarnaast had ik ook een beetje 2-cb genomen, ik voelde me heel de avond heerlijk ontspannen en kreeg tussendoor ook leuke illusoire vervalsingen
![:)]()
. Ik had wel het gevoel dat de metizolam het effect erg temperde van de 2-cb al kan ik dit moeilijk zeggen omdat ik nog nooit enkel 2-cb gebruikt heb.
Metizolam geeft voor mij een ontspannend, effect alsof je hard gesport hebt en nadien een goede douche genomen hebt en volledig tot rust komt
![:)]()
. Na hoger te doseren merk ik wel dat mijn coördinatie ook wat minder wordt.
Ik had ergens gelezen dat de halfwaarde tijd van metizolam dubbel zo lang is als die van etizolam. Ik denk dat ik daardoor niet slaperig wordt wanneer ik metizolam gebruik en vind het daarom ook aangenaam om wat te chillen met vrienden of zo. Wel merk ik de dag erna nog wat na-effecten (moeilijk concentreren, een beetje moe maar dat kan ook aan het slechte slapen liggen). Toch vond ik het redelijk aangenaam, en misschien heb je er ook meer effect van omdat het wat langer werkt (al kan het daardoor ook juist minder euforisch zijn, want euforie ervaar ik nooit echt).