#1
Infolijn vertelde mij dat er waarschijnlijk niks aan de hand is, maar zonder de pillen voor zich te zien konden ze mij niet verder helpen. Gelukkig is er altijd nog een Celebrate Safe stand waar ik naar toe kan morgen ![:)]()
Psychedelibee zei:Denk inderdaad niet echt iets om je zorgen over te maken, dat soort middelen beschimmelen niet zomaar.
Was je speed nog nat trouwens? Want heb wel eens gehad dat er natte speed door een dicht zakje was gekomen, lijkt er gewoon doorheen te bijten ofzo.
De natheid niet maar de speed welMeejheM zei:Psychedelibee zei:Denk inderdaad niet echt iets om je zorgen over te maken, dat soort middelen beschimmelen niet zomaar.
Was je speed nog nat trouwens? Want heb wel eens gehad dat er natte speed door een dicht zakje was gekomen, lijkt er gewoon doorheen te bijten ofzo.
Pssst... dat is helemaal geen speed...
MeejheM zei:De uitdrukking: "Ik ruik nattigheid." is tegenwoordig wel vaak relevant bij speed, als je ziet wat sommige mensen kopen...
Gaat er bij wassen niet veel speed verloren? Had er al over gelezen en er is iets in mijn gedachtes blijven hangen van 50% ofzo... Is een beetje zonde dan om de helft van wat ik heb te verspillen om van 68% naar 71% puurheid te gaan, vind ik :Pooscaar zei:Prima uitslag! Na het wassen zou het waarschijnlijk iets puurder worden en krijg je een geurloos, wit, droog en fijn poeder. Als je dat handig vindt, zou je het kunnen doen. Is niet veel werk in feite.
benniesmitters zei:Vaak houd je maar de helft over vanwege de kwaliteit vd pep. Volgens mij gaat er geen amfetamine verloren
ooscaar zei:Er gaat zo goed als geen amfetamine verloren. Er gaat natuurlijk altijd wat verloren, maar dat is echt minimaal, en dan moet je vooral denken wat in je koffiefilter blijft hangen. Misschien 50 mg als je 5 gram zou wassen. Het gaat niet om een paar procent extra puurheid, maar vooral dat je geen stinkende zak met speed hebt en die stinkende smurrie niet door je neus hoeft te jagen met een veel te brandend gevoel tot gevolg, en een reukorgaan dat je meer beschadigd dan 'nodig' is..
ooscaar zei:Je kunt wel de helft van je eigen gewicht verliezen als je flink doorsnuift.
Peppi en Coki zei:Goed om te horen dat er dus gewoon 'niks' aan de hand is, de pillen hebben uiteindelijk ook gewoon gewerkt zoals naar verwachting![]()
Speed had ik al even laten drogen, misschien niet goed gedaan. Had het daarna naar het testcentrum gebracht en daar kwam gemiddeld 68% (uitschieters van 54% tot 72%), dus ik weet niet hoeveel stoffen er dan nog in zitten die door middel van wassen eruit kunnen worden gehaald, aangezien het al vrij puur is :P. Het is niet echt een poeder zoals poedersuiker, maar meer als kleine korreltjes (had de hele tijd met een pasje de brokjes eruit lopen halen en dit was het beste wat ik er uit kreeg), maar goed, ik heb dan ook nog nooit eerder speed gezien en weet ook niet of dit hoort :P.
Bij mij (ook hier in Amsterdam) is bij iedere drogist pure aceton te koop, flesjes van 100 ml prijzen tussen de 1.39 en 1.89 geloof ik. Zijn gewoon de grote winkel als Kruidvat, Etos, Trekpleister, et cetera.Tommie_K zei:Vroeger hadden alle drogisterijen aceton staan. Nu weet ik nog één drogist hier in mijn buurtje in Amsterdam, een beetje een bruinig, viezig drogistje dat niet meer helemaal bij de tijd lijkt te zijn.
Is dat toeval? Of wordt de aceton uitgefaseerd?
Ik kom aceton ook nog gewoon in alle drogisten tegen.ooscaar zei:Bij mij (ook hier in Amsterdam) is bij iedere drogist pure aceton te koop, flesjes van 100 ml prijzen tussen de 1.39 en 1.89 geloof ik. Zijn gewoon de grote winkel als Kruidvat, Etos, Trekpleister, et cetera.Tommie_K zei:Vroeger hadden alle drogisterijen aceton staan. Nu weet ik nog één drogist hier in mijn buurtje in Amsterdam, een beetje een bruinig, viezig drogistje dat niet meer helemaal bij de tijd lijkt te zijn.
Is dat toeval? Of wordt de aceton uitgefaseerd?
Psychedelibee zei:Ik kom aceton ook nog gewoon in alle drogisten tegen.ooscaar zei:Bij mij (ook hier in Amsterdam) is bij iedere drogist pure aceton te koop, flesjes van 100 ml prijzen tussen de 1.39 en 1.89 geloof ik. Zijn gewoon de grote winkel als Kruidvat, Etos, Trekpleister, et cetera.Tommie_K zei:Vroeger hadden alle drogisterijen aceton staan. Nu weet ik nog één drogist hier in mijn buurtje in Amsterdam, een beetje een bruinig, viezig drogistje dat niet meer helemaal bij de tijd lijkt te zijn.
Is dat toeval? Of wordt de aceton uitgefaseerd?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."