Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FA/2C-B pillen zijn ineens verkleurd

4-FA/2C-B pillen zijn ineens verkleurd

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ooscaar zei:
Tommie_K zei:
Vroeger hadden alle drogisterijen aceton staan. Nu weet ik nog één drogist hier in mijn buurtje in Amsterdam, een beetje een bruinig, viezig drogistje dat niet meer helemaal bij de tijd lijkt te zijn.

Is dat toeval? Of wordt de aceton uitgefaseerd?
Klik om te vergroten...
Bij mij (ook hier in Amsterdam) is bij iedere drogist pure aceton te koop, flesjes van 100 ml prijzen tussen de 1.39 en 1.89 geloof ik. Zijn gewoon de grote winkel als Kruidvat, Etos, Trekpleister, et cetera.
Klik om te vergroten...
Ik kom aceton ook nog gewoon in alle drogisten tegen.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psychedelibee zei:
ooscaar zei:
Tommie_K zei:
Vroeger hadden alle drogisterijen aceton staan. Nu weet ik nog één drogist hier in mijn buurtje in Amsterdam, een beetje een bruinig, viezig drogistje dat niet meer helemaal bij de tijd lijkt te zijn.

Is dat toeval? Of wordt de aceton uitgefaseerd?
Klik om te vergroten...
Bij mij (ook hier in Amsterdam) is bij iedere drogist pure aceton te koop, flesjes van 100 ml prijzen tussen de 1.39 en 1.89 geloof ik. Zijn gewoon de grote winkel als Kruidvat, Etos, Trekpleister, et cetera.
Klik om te vergroten...
Ik kom aceton ook nog gewoon in alle drogisten tegen.
Klik om te vergroten...

OK gelukkig maar. Bij dat vieze drogistje staat een zweterig mannetje achter de kassa die dan zegt: "Zoooo, acetonnetje voor meneer?" en ik heb dan moeite om niet te antwoorden: "Scherp opgemerkt, drogist. Ik heb thuis een half ons amfetaminesulfaat liggen die, naar de indringende geur van stickerverwijderaar te oordelen, wel een sanitaire interventie kan gebruiken. 't Is tenslotte geen prettige bijkomstigheid, dat gevoel dat er een roodgloeiend mes in je neus wordt gestoken, en onnodig bovendien."
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij een schilderswinkel of bouwmarkt kost een liter (bijna)droge aceton 5-6 euro, en 20 liter ongeveer 22 euro. als je meerdere kannen koopt schijven ze wel je kvk nummer en naam op.

Je kan het zelf echt droog maken met (zuiver) epsomzout, maar de aceton voor schilders is zeker meer dan 95% zuiver.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#4
Denk niet dat het iets is om je zorgen over te maken, zolang je ze gwn op een redelijk koele en donkere plek bewaart hebt. Heroïne lijkt me sterk, denk niet dat ze dat in een pilletje zouden doen aangezien dat best duur is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."