Limbodans zei:
MeejheM zei:
weinig effect.
bij 70kg bij jou lengte ben je wel een magere lat, maar zou ik nog steeds 100-120mg adviseren. Ik weet niet of je nauwkeurig kan wegen, maar ik zou minstens met 100mg beginnen, en dan evt 20-50mg bijpakken als je daar dan nog zin in hebt. na 1,5 uur heb je wel een goed idee of je dosering goed was.
Ik ben inderdaad een gespierde breinaald
![:sunglasses:]()
... Ik heb toevallig net een weegschaaltje gekocht, welk van 0.01mg naar 200g gaat. (Dan moet hij dus 0.12 aangeven voor 120 mg?)
Bedoel je toevallig van 0.01
g tot 200g ipv mg? :P
Verder, bij 4-FA behoudt je nog erg veel controle en weet je ook goed wat je doet. Tijdens de euforische rush voelt het net alsof er een warme gloed over je heen komt, die alles net even een tik vetter maakt. Dat is helemaal vet wanneer je een klassieker/favoriet nummer voorbij hoort komen, dat is gewoon echt magisch.
Als dit na een paar uur over is, heb je nog een erg lange nastimulatie, deze lijkt erg op het effect van speed alleen dan wat minder sterk, oftewel je voelt je nuchter (en je voelt het dus ook in je schouders als je iets te veel met je armen hebt lopen zwaaien), alleen moet je wel heel erg hard/lang losgaan voordat je je moe voelt.
Dosering is een lastig verhaal, ikzelf neem 175mg 4-FA waarbij ik 'wel lekker' ga (niet echt hard maar ook niet zacht) en van 70mg MDMA voel ik bijvoorbeeld vrij weinig (terwijl jij bij 80mg al hard gaat). Ik zou dan als ik jou was 140mg proberen, omdat bijnemen met 4-fa al heel snel er voor zorgt dat je plafonddienst hebt. Aangezien we bij 4-fa over tientallen milligrammen praten tussen niks voelen en knetterhard gaan, en het een vrij vergevingsgezinde stof is rond de aanbevolen dosis, zal het niet gelijk een ramp zijn als je net 10-20mg te veel inneemt in één keer, in het ergste geval gaan de lolliestokjes net iets sneller kapot dan anders. :P
Heb je het trouwens in poedervorm of in pilvorm? Als het poeder is, zou ik aanraden het in een capsule te doen of een bommetje, snuiven wil je echt niet en likken is nou ook niet echt heel lekker haha