Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 4F!!

Eerste keer 4F!!

25 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
na een week of 5 ben ik toch maar weer overgestapt op mijn eigen handel...

4Fluor kan je 1 keer gebruiken, en daarna doet het 2 weken lang niks, misschien wel langer, dat is me niet echt gelukt te testen. Het is dat het goedkoop is, en redelijk bekend, anders had ik het toch nooit geprobeerd.

MDMA heb ik al wel een half jaar links laten liggen, maar mijn neurotransmitters hebben eigenlijk 1 keer goed genoten van de 4-FA, daarna was het effect verwaarloosbaar.

Daarover zijn nog niet veel richtlijnen geschreven over hoe lang je tussen je gebruik aan moet houden, maar ik zou de lat zelf op 6-8 weken leggen. Misschien is het korter, daar heb ik het geduld niet echt voor, en het zal per dosis en/of persoon verschillen.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#2
2 weken tussen 4FA gebruik is ook wel erg kort natuurlijk.

MeejheM zei:
na een week of 5 ben ik toch maar weer overgestapt op mijn eigen handel...

4Fluor kan je 1 keer gebruiken, en daarna doet het 2 weken lang niks, misschien wel langer, dat is me niet echt gelukt te testen. Het is dat het goedkoop is, en redelijk bekend, anders had ik het toch nooit geprobeerd.

MDMA heb ik al wel een half jaar links laten liggen, maar mijn neurotransmitters hebben eigenlijk 1 keer goed genoten van de 4-FA, daarna was het effect verwaarloosbaar.

Daarover zijn nog niet veel richtlijnen geschreven over hoe lang je tussen je gebruik aan moet houden, maar ik zou de lat zelf op 6-8 weken leggen. Misschien is het korter, daar heb ik het geduld niet echt voor, en het zal per dosis en/of persoon verschillen.
Klik om te vergroten...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat klopt, nu zit ik weer lekker aan de speed, dat blijft tenminste werken. 4Fluor probeer ik over een tijd wel weer, het was de eerste keer saai omdat ik maar 100mg of iets genomen had, en de 2e keer een week later was wel Ok, maar sindsdien merk ik er bijna niks meer van, terwijl ik elk weekend 1 keer gebruikte(5 keer totaal denk ik). Ik ben een slecht proefkonijn...

Dan verkoop ik het liever aan een ander, in 2017 zal het vast nog wel te krijgen zijn, anders hebben we MDMA en speed nog.
D
Dreamer4Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Zelf ben ik 1.83 en heb ik een gewicht van 64 kg.

De eerste keer 4F voor mij was 140mg en dat doe ik nog iedere keer als ik het neem.
Als ik minder neem voel ik er nauwelijks iets van.

Veel Succes!
L
LimbodansLid
01-01-2024, 00:00
#5
Omdat sommige mensen me adviseerden om 140 te nemen, en anderen weer 100 voorstelden, ben ik er maar tussenin gaan zitten met 120mg.

Ik merkte na een kwartier al dat het werkte. Het kwam heel rustig op en ik vond het eigenlijk best tegenvallen. Na ongeveer 1,5 uur merkte ik wel dat het op z'n hoogtepunt zat: Ik had lekker veel energie en kon zelfs goed losgaan op muziek waar ik normaal gesproken totaal niks mee heb. Ik had er echt zin in!

Ik was heerlijk helder verder, dit vond ik echt ideaal.

Ik heb niet echt iets van het ''love gevoel'' en/of de tintelingen gemerkt die wel door velen worden beschreven. Ik had ook de hele tijd het gevoel van ''dit is echt fijn, maar de volgende keer kan het nog wel een tandje harder.'' Dus de volgende keer ga ik toch voor een iets hogere dosering, misschien 150mg?

Al met al ben ik er erg tevreden over ondanks de hele trage opkomst en ondanks dat ik uiteindelijk toch een iets te lage dosis heb genomen.

Hoelang zou ik moeten wachten om het opnieuw te proberen? Gelden hier dezelfde ''regels'' voor als met XTC, of zou het geen kwaad kunnen om komende zaterdag nog eens te proberen? Het volgende feestje staat namelijk alweer op de planning.. :grin: :grin:

Grtz!!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mooi dat het een goede ervaring was. Wat je omschrijft klinkt wel echt als 4-FA vind ik. Ik ben er nog nooit echt hard op gegaan persoonlijk, vind het zelf een redelijke milde drug zeker ook in vergelijking met mdma of speed. Wel zat er voor mij een soort kantelpunt in bij een dosering van ongeveer 180mg, waarbij het iets meer op mdma ging lijken maar dan nog steeds een stuk milder. Uiteraard kan dat kantelpunt verschillen, want hoor genoeg die dit bij 150mg al hebben.

Een volgende keer 150mg moet prima kunnen als je nu 120mg hebt gehad. Ik weet niet wanneer je het gedaan hebt maar dit weekend weer lijkt me wat snel. Waarschijnlijk valt het dan alleen maar tegen en het is niet echt goed voor je hersenen om zo snel weer alles te bombarderen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."