#1
Leuke eerste ervaring met het middel zo, ben benieuwd hoe je 20mg gaat ervaren en of het dan veel meer trippy voor je wordt. Blijft me fascineren hoe ieder mens toch echt anders kan reageren op 2CB qua hoeveelheid/sterkte en het effect daarvan.
Je kunt het ook overdrijven hoor he... Het is zeker bij zo'n lage dosering echt niet zo dat je in enen een rand debiel bent die niet meer goed kan reageren bij een noodgeval.Alleen moet ik bekennen dat ik wel een beetje schrok dat je drugs gaat gebruiken als je kinderen liggen te slapen. Stel nou als er iets was gebeurd? Kind in ene ziek, brand, of je was bad gegaan? Noem mij een moraalridder maar ik persoonlijk vind dat niet oke.
Beter volgende keer als je alleen bent. Zeker met hogere dosering, dan ben je echt te wappie om te reageren op een noodgeval.
Goed om te horen dat ook zo'n lage dosering toch nog best leuk was.
Je kunt het ook overdrijven hoor he... Het is zeker bij zo'n lage dosering echt niet zo dat je in enen een rand debiel bent die niet meer goed kan reageren bij een noodgeval.
Ja dat mag je ook doen. Tegelijkertijd geef ik toch op een beschaafde manier aan dat ik je reactie wel wat overdreven vind. We hoeven het ook niet eens te zijn met elkaar...Ik vind het niet overdreven en ik geef daar graag mij mening over. Ik doe het op een beschaafde manier.
Inderdaad. Ik reageerde misschien te defensief gelijk. We hoeven zeker niet deze.fde meningte delen.Ja dat mag je ook doen. Tegelijkertijd geef ik toch op een beschaafde manier aan dat ik je reactie wel wat overdreven vind. We hoeven het ook niet eens te zijn met elkaar...
Jeetje wat krijgen we nu dan? Een hele discussie over mijn vaderschap?
Ik heb op basis van de informatie die ik heb gelezen en de ervaringen van mensen die ik heb gehoord geoordeeld dat ik op een dergelijke lage dosis in staat zou zijn om op een verantwoordelijke manier om te gaan. Die afweging maak ik ook als ik in de beslotenheid van mijn eigen huis een paar biertjes of wijntjes drink.
Ik ben er van overtuigd dat ik op die momenten nog voldoende “bij” ben om adequaat te reageren. Rijden is dan niet meer veilig maar dat is zo goed als nooit nodig. En zo wel dan bel ik wel bij de buren aan dat er een noodgeval is. Bij sterkere trips (Zoals met lsd en psilocybine) zorg ik ervoor dat ik alleen thuis ben omdat ik dan inderdaad niet kan garanderen dat ik voor ze kan zorgen...
Sorry als ik hier misschien wat sterk op reageer maar ik vind een goede vader zijn heel belangrijk en iets waar ik mijn uiterste best voor doe. Het komt hard aan als iemand dat in twijfel trekt...
Ik kijk er van op dat ik blijkbaar de enige ben die er zo over denkt. Dat zie ik aan de likes die jou reactie krijgt en andere reacties. Dat mag maar ik vind het erg jammer. Blijkbaar wordt het toch normaal gevonden om dit te doen en daar schrik ik echt van!
Hier sluit ik me vollledig bij aan.Omdat situaties nu eenmaal vrijwel nooit zwart-wit zijn. De reactie van Eik bevestigde voor mij dat het een weloverwogen keuze is geweest. Dat ik die reactie geliked heb betekent helemaal niet dat ik het dan maar in alle situaties normaal vind om drugs te gebruiken terwijl men de verantwoordelijkheid heeft over kinderen. De context speelt bij dit soort zaken een cruciale rol. Jij oordeelde op basis van een geringe hoeveelheid aan informatie (slechts één reactie) dat wat Eik doet 'niet oké' is - jouw letterlijke woorden. Ik kan begrijpen dat zo'n uitspraak tegen het zere been is van een vader die begaan is met zijn kinderen. Je had ook even naar de context kunnen informeren, in plaats van direct een oordeel te vellen over een situatie die je niet kent. Ik vind het niet echt nodig om me verder in deze discussie te mengen, maar wilde dit toch even toelichten.
Ik heb meerdere keren de reacties hierboven gelezen. Na deze reactie zal ik er verder over ophouden want mijn mening gaat niet veranderen. Ik zeg niet dat Eik een slechte vader is zoals ik al eerder zei, ik ken hem verder niet.
De context maakt in mijn ogen niet uit, de uitkomst is namelijk hetzelfde. Ik zie idd wel zwart wit ja maar in dit geval vind ik dat terecht. Nogmaals mijn mening geldt voor iedereen. En als Eik en anderen vinden dat het wel oke is moeten ze het lekker doen. Dat is aan een ieder.
Ik persoonlijk vind dat niet kunnen en dat ik mijn mening daar over mag geven. Ook al druist dat tegen het zere been.
Excuses aan @Eik , het was zeker niet mijn bedoeling je te beledigen of te kwetsen.
De context maakt in mijn ogen niet uit, de uitkomst is namelijk hetzelfde.
Context heeft niks met de hoeveelheid drugs te maken. Natuurlijk maakt dat wel verschil. Absoluut.Dus volgens jou maakt het geen verschil of iemand als diegene alleen thuis is terwijl de kinderen in bed liggen twee glazen wijn drinkt, of zich helemaal laveloos zuipt aan sterke drank? De uitkomst is precies hetzelfde?
Je mag zeker je mening geven, en we mogen ook best verschillen in wat we wel of niet ergens van vinden. Daar is dit een forum voor. Maar je verwijt iemand wel nogal wat. Ik zie persoonlijk echt niet hoe context hierbij niet uit kan maken.
Maar dit zijn niet aanvallen naar jou toe he. Net zoals jij je mening moet kunnen geven en mag geven, mogen wij toch ook gewoon onze mening over jouw mening geven.Context heeft niks met de hoeveelheid drugs te maken. Natuurlijk maakt dat wel verschil. Absoluut.
Ik kan zo moeilijk dingen uitdrukken , er gaat van alles door mijn hoofd wat ik niet kan uitleggen. Ik weet niet meer hoe ik mezelf meer kan uitten. Ik blijft het zo vinden. Ik wilde dat ik die reactie nooit had geplaatst!
Laat maar ik weet het niet meer. 1000000000 keer sorry aan alles en iedereen. Ik kom er niet uit. Magde reactie verwijderd? Onee kan niet. Laat maar dan zo. Ik zeg niks meer en zwijg hier. Ik weet niet me uit te drukken. Voortaan laat ik dit soort gedachtes en meningen hier weg.
Ik weet dat wel. Ik weet ook dan precies hoe ik het bedoel, hoe het inmijn hoofd zit maar ik kan het niet verwoorden. Nu nog steeds. De woorden komen dan niet zoals ik wil en dan wordt ik gefrustreerd. En als ik gefrustreerd ben komt er helemaal weinig zinnigs uit. Ik zou het graag nog eens vertellen maar ik weet het niet. Ik zal er opletten en proberen minder zwart wit te doen maar dat is heel moeilijk. Volgende keer als een reactie van mij dit zou kunnen uitlokken plaats ik hem gewoon niet meer maar houd ik t in mijn hoofd.Maar dit zijn niet aanvallen naar jou toe he. Net zoals jij je mening moet kunnen geven en mag geven, mogen wij toch ook gewoon onze mening over jouw mening geven.
Jij denkt eigenlijk altijd nogal zwart-wit en dat is je goed recht, maar dan moet je ook voor reacties daarop open staan. En het valt me vaker op dat wanneer je een wederwoord krijgt je je dan snel aangevallen voelt en je beroept op dat je je mening hier mag geven. En dat klopt, maar dat werkt uiteraard wel twee kanten op.
Dat valt vies tegen. Wel voor een deel natuurlijk, maar voor een deel ben je ook nog aan het trippen. Dan kun je door de plotselinge scherpte kun je je wel flink vergissen in hoe capabel je eigenlijk nog bent.Denk dat je zelfs vrij snel nuchter word als er iets gebeurd waar je alert moet op reageren. Soort van shock effect die je wakker maakt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."