#1
Niets meer aan toe te voegendank je wel @Prison.
Ik hoop elke keer op nieuwe, interessante topics maar dan is het weer een tripreport van 3 regels.
Niets meer aan toe te voegendank je wel @Prison.
Ik hoop elke keer op nieuwe, interessante topics maar dan is het weer een tripreport van 3 regels.
Excuses. Eea is niet goed gegaan dus...sorry. ik wil niet een verkeerd stempel krijgen zoals topic bumper oid dus doe ik er verder het zwijgen toe
Al moet ik nog éven kwijt de vraag wat wil men. Iedere keer opnieuw topics starten, die er al langer reeds zijn, of af en toe een van toepassing zijnd topic bumpen?
Graag info.
Mijn laatste schrijven was dus als triprapport bedoeld! En, onder invloed verkerende dus, tja. Dan gaat er wel eens wat fout.Een nieuw topic maken hoeft alleen als je de gezochte antwoorden niet kunt vinden. Verder heeft het totaal geen zin om op topics ouder dan 2-3 jaar te reageren, vaak is de TS niet meer actief. In zo’n geval zou ik een nieuw topic openen, maar dan wel met een duidelijke vraagstelling of discussie onderwerp. Jouw reacties zijn vaak nogal warrig en onder invloed geschreven. Maak dan een tripreport!
Vraag aan Prison.
Over topics gesproken in zijn algemeenheid.
Bij een reactie op enig topic, nieuw gestart, of al ouder,
Wat is er belangrijk.
Wie de topicstarter is (geweest)?
Hoelang geleden het topic gestart is?
Hoe lang het topic al "stil" staat?
Ikzelf vind alle bovenstaande vragen er niets toe doen.
Het gaat er vlgs mij om, wat de inhoud van dat topic is. Juist hier kunnen nieuwe medeleden iets mee doen, al is dat mss alleen maar lezen.
Wat vindt de staff hiervan....de kritiek die ik gekregen heb, heeft mij namelijk geraakt. Hierom deze reactie..
Als je nou wat minder doet dan heb je ook geen korte termijngeheugen nodigAls je nou wat minder blowt dan heb je ook geen korte termijn geheugen problemen meer.
Je reactie had echt nul relevantie in dit topic, daar gaat het vooral om en dat kun je toch ook wel zelf bedenken ipv nu dit topic nog verder vol te spammen. Gewoon even nadenken voordat je post, that's all gast.Vraag aan Prison.
Over topics gesproken in zijn algemeenheid.
Bij een reactie op enig topic, nieuw gestart, of al ouder,
Wat is er belangrijk.
Wie de topicstarter is (geweest)?
Hoelang geleden het topic gestart is?
Hoe lang het topic al "stil" staat?
Ikzelf vind alle bovenstaande vragen er niets toe doen.
Het gaat er vlgs mij om, wat de inhoud van dat topic is. Juist hier kunnen nieuwe medeleden iets mee doen, al is dat mss alleen maar lezen.
Wat vindt de staff hiervan....de kritiek die ik gekregen heb, heeft mij namelijk geraakt. Hierom deze reactie..
Vat het niet zo persoonlijk op. Ik wilde het alleen nog even toelichten aangezien ik die reden daarna niet meer duidelijk zag terugkomen. Heeft niks met spijt betuigen te maken, maar gewoon wat verduidelijking van hoe we met zijn allen willen dat er hier gereageerd wordt op topics.Op 26 januari j.l. heb ik reeds "spijt betuigd".
Kennelijk was dit nog niet voldoende....
10-4.

Op erowid staat als het goed is een deel van pikhal.SmartieAndMe zei:Ik denk dat er niet echt een duidelijk overzicht bestaat. Het beste overzicht is misschien nog wel Tihkal en Pihkal, de boeken van Alexander Shulgin waar een hele waslijst aan middelen in behandeld wordt waarvan een groot deel nog legaal is voor zover ik weet.
Daarnaast zijn er nog allerlei variaties niet bekend die waarschijnlijk wel werkzaam zijn
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."