Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEtizolam blotters

Etizolam blotters

32 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb eigenlijk nog nooit van neppe etizolam pillen of blotters gehoord, dus lijkt niet echt een ding te zijn.
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo mensen,

Ik weet dat er geen vendors en prijzen mogen genoemd worden enz, maar mijn vraag is: zijn de meeste Etizolam blotters nep?
Zit te twijfelen of ik het zou wagen Etizolam blotters (2,5mg per stuk) te bestellen. Maar ben bang dat je gewoon weer genaaid word :thinking:

Fmp stoffen etc zijn wel gewoon ok tot nu toe maar benzo's ben ik vaak bij genept :(
Etizolam poeders vind je niet zo snel meer, misschien is dat met een rede?
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ok, zal toch nog eens een poging wagen, zou het eigenlijk niet moeten doen maar fack it :laughing:
Geld weg is wel zonde natuurlijk, maar ik heb wel iets meer vertrouwen gekregen in deze vendor na een paar bestellingen.
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zit nu toch te twijfelen om die gok te wagen, ik spaar al een hele tijd mijn Temazepam op.. 30 Gelcaps van 20mg per maand. Eerst nam ik meestal 20mg na recreatief dex gebruik of andere stimulanten om in slaap te komen, heb het een paar keer wel eens geprobeerd recreatief te gebruiken (alleen temazepam dus), dat is wel ok i guess maar niet zo veel aan.

Sinds kort kwam ik er achter dat het vooral lekker is om een paar temazepam verspreid over de dag te combineren met
2-FMA. Maarja Temazepam heb ik dus, en phenibut combineer ik in lage doseringen ook wel eens met stimulants, 2 dagen in de week max. Phenibut alleen gebruiken is net zoals temazepam ook niet veel aan, word er zelfs wat gedemotiveerd van zelfs op hele lage doseringen.

Maar goed, ik weet dat Etizolam zeker verslavend is net als 'gewone benzo's' maar iets minder? En etizolam onderdrukt meer angst/spanning zonder veel sederen en afvlakking van prettige emoties? Zou het beter dan Temazepam zijn voor sociale situatie's in lage doseringen?

Het zal m'n leven niet 'makkelijker' maken op lange termijn snap ik, weet dat ik al lang verkeerd bezig ben :P
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Ik heb eigenlijk nog nooit van neppe etizolam pillen of blotters gehoord, dus lijkt niet echt een ding te zijn.
Klik om te vergroten...
Als jij het niet gehoord hebt, zal het inderdaad vast geen ding zijn. :grin:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Practuna zei:
Zit nu toch te twijfelen om die gok te wagen, ik spaar al een hele tijd mijn Temazepam op.. 30 Gelcaps van 20mg per maand. Eerst nam ik meestal 20mg na recreatief dex gebruik of andere stimulanten om in slaap te komen, heb het een paar keer wel eens geprobeerd recreatief te gebruiken (alleen temazepam dus), dat is wel ok i guess maar niet zo veel aan.

Sinds kort kwam ik er achter dat het vooral lekker is om een paar temazepam verspreid over de dag te combineren met
2-FMA. Maarja Temazepam heb ik dus, en phenibut combineer ik in lage doseringen ook wel eens met stimulants, 2 dagen in de week max. Phenibut alleen gebruiken is net zoals temazepam ook niet veel aan, word er zelfs wat gedemotiveerd van zelfs op hele lage doseringen.

Maar goed, ik weet dat Etizolam zeker verslavend is net als 'gewone benzo's' maar iets minder? En etizolam onderdrukt meer angst/spanning zonder veel sederen en afvlakking van prettige emoties? Zou het beter dan Temazepam zijn voor sociale situatie's in lage doseringen?

Het zal m'n leven niet 'makkelijker' maken op lange termijn snap ik, weet dat ik al lang verkeerd bezig ben :P
Klik om te vergroten...

Ik heb relatief weinig ervaring met benzo's dus ben denk ik niet de aangewezen persoon om je vragen tot in detail te beantwoorden, maar ik heb net wel de laatste tijd enige ervaring opgedaan met etizolam (blotters, 4 mg).

Zelf vind ik etizolam juist wel vrij sederend, maar misschien is dit dosisafhankelijk. Ik gebruik het namelijk ook wel puur functioneel, dus om te slapen (sporadisch bij slaapproblemen of na uppers) en heb gemerkt dat 2 mg dan voor mij ideaal is, in mijn geval dus een half zegeltje. Ik zou daarop wel wakker kunnen blijven als ik zou willen, maar er is op deze dosis toch echt wel een duidelijk merkbare suffe luiheid. Iets wat ik veel minder had bij zowel lorazepam als oxazepam - de twee enige andere benzo's die ik ooit heb gehad, die waren een stuk minder sederend/minder bewust merkbaar aanwezig, maar waarschijnlijk dus verhoudingsgewijs ook wel gewoon lager in dosering. Ik ga binnenkort flunitrazolam proberen (heb het liggen, nog niet aan toegekomen), maar dit schijnt heavy stuff te zijn dus waarschijnlijk valt het sederende effect van etizolam daar dan weer bij in het niet.

Ik heb trouwens inderdaad ook ooit ergens gelezen dat etizolam wat minder verslavingspotentieel heeft dan de traditionele benzo's, maar weet niet of ik dat moet geloven. Ik zie niet zo goed in waarom dat zo zou zijn. Door de korte werking is het heel makkelijk 'effe tussendoor' te gebruiken. Als je 't mij vraagt is dit gewoon een zwaar verslavend middel. Pas ermee op, zeker de combi met stimulanten is zeer tricky.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze olifant zei:
Ik heb trouwens inderdaad ook ooit ergens gelezen dat etizolam wat minder verslavingspotentieel heeft dan de traditionele benzo's, maar weet niet of ik dat moet geloven. Ik zie niet zo goed in waarom dat zo zou zijn. Door de korte werking is het heel makkelijk 'effe tussendoor' te gebruiken. Als je 't mij vraagt is dit gewoon een zwaar verslavend middel. Pas ermee op, zeker de combi met stimulanten is zeer tricky.
Klik om te vergroten...
Precies dit, juist de kortwerkende duur maakt het potentieel eerder meer verslavend dan minder.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ZERO- zei:
Als jij het niet gehoord hebt, zal het inderdaad vast geen ding zijn. :grin:
Klik om te vergroten...
Klinkt misschien wat arrogant zoals ik het zei, maar ken de RC markt behoorlijk goed. Ik zal er niet mijn handen voor in het vuur steken, maar het feit dat ik het nog nooit gehoord heb zegt wel iets.
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze olifant zei:
Ik ga binnenkort flunitrazolam proberen (...)
Klik om te vergroten...
Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen wanneer je flunitrazolam geprobeerd hebt, aangezien ik overweeg om dit aan te schaffen. Doordat het wateroplosbaar is, kan het als neusspray ingenomen worden wat de inwerktijd aanzienlijk verkort en "titreren op geleide van effect" makkelijker maakt.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lysergine zei:
Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen wanneer je flunitrazolam geprobeerd hebt, aangezien ik overweeg om dit aan te schaffen. Doordat het wateroplosbaar is, kan het als neusspray ingenomen worden wat de inwerktijd aanzienlijk verkort en "titreren op geleide van effect" makkelijker maakt.
Klik om te vergroten...

Ik zal als ik eraan denk wel even sturen wat ik ervan vond als ik het getest heb! Dat het wateroplosbaar is wist ik niet, klinkt handig die neusspray.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lysergine zei:
Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen wanneer je flunitrazolam geprobeerd hebt, aangezien ik overweeg om dit aan te schaffen. Doordat het wateroplosbaar is, kan het als neusspray ingenomen worden wat de inwerktijd aanzienlijk verkort en "titreren op geleide van effect" makkelijker maakt.
Klik om te vergroten...
Dit spul is sublinguaal al een enorme klap in je gezicht, dus vraag me af of nassaal dan heel chill is. Wees voorzichtig met doseren mocht je dat ooit doen, is echt geen kinderspel.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelibee zei:
Dit spul is sublinguaal al een enorme klap in je gezicht, dus vraag me af of nassaal dan heel chill is. Wees voorzichtig met doseren mocht je dat ooit doen, is echt geen kinderspel.
Klik om te vergroten...

Zo enorm potent ja, really? Nou ja, ik zal zelf sowieso eerst met stukjes zegel aan de gang gaan en ga eerst ook nog wel e.e.a. over lezen, geen zin in nare verrassingen met dit spul, dat vind ik het niet waard. Sowieso vind ik die blotters tot nu toe eigenlijk prima werken, bij etizolam dan, relatief makkelijk zelf de dosering aanpassen door dat zegeltje in vier te knippen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze olifant zei:
Zo enorm potent ja, really? Nou ja, ik zal zelf sowieso eerst met stukjes zegel aan de gang gaan en ga eerst ook nog wel e.e.a. over lezen, geen zin in nare verrassingen met dit spul, dat vind ik het niet waard. Sowieso vind ik die blotters tot nu toe eigenlijk prima werken, bij etizolam dan, relatief makkelijk zelf de dosering aanpassen door dat zegeltje in vier te knippen.
Klik om te vergroten...
Herinner me als je er mee aan de slag gaat even, dan kan ik mijn doseringen even terug zoeken in mijn administratie.

Het ging in ieder geval ongeveer zo. Ik begon met een voorzichtige dosering en na een uur was ik al best zwaar onder invloed, uiteraard leek het mij op dat moment een goed idee om de dosering nog eens te verdubbelen en toen werd ik de volgende ochtend wakker op de bank. Kon me weinig meer herinneren na het herdoseren eigenlijk.

Ik heb bijna alle benzo's inmiddels wel eens gebruikt en kan altijd op hoge doseringen nog wel wakker blijven als ik er moeite voor doe, maar hierbij ging ik gewoon knockout.
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb nog een vraagje maar twijfelde of ik wel nog een apart topic daar voor zou mogen maken, gaat om Etizolam.

Heb maar pellets gekocht, 200x 1mg. Ze zijn klein, wit, zien er netjes uit, maar er staat LL op de pellets.

Heeft iemand ooit zulke Etizolam pilletjes gezien? Snap het niet want LL is geen afkorting voor de vendor zelf, is het een bepaald merk ofzo?

EDIT: Heb net ééntje gekauwd, best hard zijn ze, en een wat raar plakachtig gevoel. Ik kon niks proefen maar Etizolam (als dit echt etizolam is) smaakt letterlijk nergens naar dacht ik?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Practuna zei:
Snap het niet want LL is geen afkorting voor de vendor zelf, is het een bepaald merk ofzo?
Klik om te vergroten...
Initialen van een bron die enkele RCs indirect op de markt brengt, 2C-B-FLY en LSD analogen komen o.a. van deze bron. Ze hebben recent groots aangekondigd een nieuwe synthese route voor 1P Lysergamide analogen te hebben ontwikkeld. Aangezien sourcing niet is toegestaan kan ik er verder niet op ingaan.
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jmths zei:
Initialen van een bron die enkele RCs indirect op de markt brengt, 2C-B-FLY en LSD analogen komen o.a. van deze bron. Ze hebben recent groots aangekondigd een nieuwe synthese route voor 1P Lysergamide analogen te hebben ontwikkeld. Aangezien sourcing niet is toegestaan kan ik er verder niet op ingaan.
Klik om te vergroten...
Ok, nou ik ben heel tevreden over deze pellets, ze zijn wel degelijk echt, word er wat losser van en relaxed.

2mg geeft voor mij trouwens al een sterk effect.
En ben dit keer niet als een idioot gaan zitten herdoseren en vervolgens op forums gaan posten, in wartaal, dat het niet werkt xD (jaar geleden ofzo)

EDIT: Oh en had trouwens 100mg poedervorm besteld van andere vender maar dacht dat ik gescamt was.. die lag nu gelijk ook op de mat. Best wel dom want ik kan niet zoveel met poeder xD
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#17
Practuna zei:
Best wel dom want ik kan niet zoveel met poeder xD
Klik om te vergroten...
Oplossen in propyleenglycol of 96% alcohol zoals Navimer (hoewel sterke drank eventueel ook kan, maar minder elegant is) om volumetrisch te doseren is de enige veilige optie met etizolam poeder. Een paar milligram nauwkeurig afwegen op een weegschaal gaat immers niet.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Practuna zei:
Ok, nou ik ben heel tevreden over deze pellets, ze zijn wel degelijk echt, word er wat losser van en relaxed.

2mg geeft voor mij trouwens al een sterk effect.
En ben dit keer niet als een idioot gaan zitten herdoseren en vervolgens op forums gaan posten, in wartaal, dat het niet werkt xD (jaar geleden ofzo)

EDIT: Oh en had trouwens 100mg poedervorm besteld van andere vender maar dacht dat ik gescamt was.. die lag nu gelijk ook op de mat. Best wel dom want ik kan niet zoveel met poeder xD
Klik om te vergroten...

Mooi dat ze doen wat ze moeten doen. :) Maar 2 mg is ook al een behoorlijke dosis voor etizolam zonder (veel) tolerantie. Ik voel die ook aardig zitten in ieder geval. Echt de ideale slaapdosis, daarvoor nog een uurtje cosy chillen. ^^ Als ik dan op whatsapp met mensen praat gaat dat nog prima, maar ik moet wel wat meer moeite doen, alles wordt net wat waziger. Bij doseringen onder de 2 mg valt dat echte slaperige en warrige voor mij grotendeels weg. Daarboven worden die effecten uiteraard sterker, maar aangezien ik dat niet perse enorm boeiend of wenselijk vind, hou ik het nu ik dit middel een beetje ken eigenlijk altijd bij die 2 mg. Ben wel benieuwd waar de ‘sweet spot’ ligt voor anderen, ligt natuurlijk ook aan het doel van gebruik.

Ik heb zelf ook toevallig deze week nieuwe eti’s binnen gekregen (andere vendor dan vorige keer) en deze voelen een stuk heftiger aan dan m’n vorige zegeltjes, bij wat eigenlijk dezelfde dosis zou moeten zijn! Kan dus ook nog verschillen, of ik moet me dat verbeelden.
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze olifant zei:
Ben wel benieuwd waar de ‘sweet spot’ ligt voor anderen, ligt natuurlijk ook aan het doel van gebruik.
Klik om te vergroten...
0.5 mg Geeft duidelijk merkbare anxiolyse hoewel niet alle zorgen onderdrukt worden. Iets meer staren, iets trager, geheugen ook iets minder. Het is duidelijk dat het wat doet, maar de effecten zijn licht en voor een ander is het onzichtbaar dat ik iets genomen heb.
1 mg Genomen wanneer ik uitgerust ben, is vergelijkbaar met 0.5 mg alleen dan wat sterker in effect en meer sederend, hoewel ik niet per se hoef te slapen. Het heeft recreatieve waarde die jammer genoeg kort aanhoudt. Wanneer ik moe ben en net te onrustig ben om te slapen, kan 1 mg dat duwtje geven om de slaap te vatten.
1.5 mg Is meestal voldoende om te slapen wanneer ik op moment van inname niet moe ben en een beetje mijn best doe. Met wat moeite zou ik misschien wakker kunnen blijven.

Ik gebruik farmaceutische etilaam-1 tabletten ipv de reguliere "pellets" die veelal in amateurlaboratoria geperst worden en daardoor een onzekere consistentie hebben.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lysergine zei:
0.5 mg Geeft duidelijk merkbare anxiolyse hoewel niet alle zorgen onderdrukt worden. Iets meer staren, iets trager, geheugen ook iets minder. Het is duidelijk dat het wat doet, maar de effecten zijn licht en voor een ander is het onzichtbaar dat ik iets genomen heb.
1 mg Genomen wanneer ik uitgerust ben, is vergelijkbaar met 0.5 mg alleen dan wat sterker in effect en meer sederend, hoewel ik niet per se hoef te slapen. Het heeft recreatieve waarde die jammer genoeg kort aanhoudt. Wanneer ik moe ben en net te onrustig ben om te slapen, kan 1 mg dat duwtje geven om de slaap te vatten.
1.5 mg Is meestal voldoende om te slapen wanneer ik op moment van inname niet moe ben en een beetje mijn best doe. Met wat moeite zou ik misschien wakker kunnen blijven.

Ik gebruik farmaceutische etilaam-1 tabletten ipv de reguliere "pellets" die veelal in amateurlaboratoria geperst worden en daardoor een onzekere consistentie hebben.
Klik om te vergroten...

Thanks voor je reactie! Op basis hiervan denk ik dat ik het dan misschien toch nog eens op iets lagere dosis ga proberen. Mijn vorige zegels waren 4 mg gedoseerd, een kwartje is dan al best wel mini, 0.5 mg niet echt meer een serieuze optie. De exemplaren die ik nu heb zijn 2.5 mg dus dat maakt het wat makkelijker, die eventuele onzekere consistentie (blijkbaar) inderdaad daargelaten...

Tabletten klinkt beter, heb je het idee dat het dan een stuk later werkt of maakt dat niet zo heel veel uit?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."