Etizolam is echt apart spul 0.o (benzo's over het algemeen wel, denk ik.)
Als je verwacht dat je geen sociale angst meer hebt, en je je lekker voelt wanneer je etizolam slikt zit je er naast, best wel dom om dat te denken eigenlijk. Maarja.. het maakt situatie's soms dus wel wat makelijker/draagzamer MITS je niet te veel neemt, want.. nou ja jullie weten het wel, dan kun je ineens geen normaal gesprek meer voeren. Je vergeet alle woorden en soms vergeet je zelfs waar je het over had of wat je wou doen xD
Dan is het niet zo leuk meer, nou gebruik ik er op dit moment 2-FMA bij (slecht idee, weet ik). Geeft een vervelend effect als je te veel etizolam combineerd. Door de 2-FMA wil ik vaak gewoon gezellig praten, contact maken.. maar met een wat te hoge dosering etizolam, helpt het niet alleen meer wat met sociale angst en de ongewenste effecten van stimulanten, het maakt je wat vrolijk maar vergeet alles, je hebt veel enegie maar je kan gewoon niet meer normaal denken.
Nou ben ik benieuwd of ik op
dit moment eigenlijk al bezig ben met een blackout.. ik schrijf op een briefje dat ik dit gepost heb dan kom ik er morgen wel achter
![:sweatsmile:]()