Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1P LSD

1P LSD

37 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MarjoLid
01-01-2024, 00:00
#1
De zegels zijn 150... Kan je ze doormidden breken? Als dat zo is dan kom ik op 75 uit
M
MarjoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal!!

Ik heb een vraagje......
Morgen krijg ik 1P LSD binnen en wil het dit weekend thuis eens uitproberen.
Nu vraag ik mij af hoelang zo'n trip duurt, dan weet ik ongeveer welke tijdstip ik het in kan nemen..

Mijn vriend blijft nuchter...
Ik heb al wel wat ervaring met drugs... Paddo's, mdma, xtc, truffels...

Nu erg nieuwsgierig naar 1P LSD..
Wat is een mooie dosis om ermee te beginnen en te trippen?

Alvast dank voor de info!

Groetjes!!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
150-+ ug moet genoeg zijn.

Duurt 8-12 uur
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Al moet ik daarbij zeggen dat LSD soms wel voor een waterval aan gedachten zorgt en het (vooral wanneer ik mentaal moe begin te worden) soms moeilijk is om dat uit te schakelen.
Klik om te vergroten...
Dus dat heb je niet op truffels? Heeft het misschien ook meer met je vermoeidheid te maken? Want als ik moe ben en truffels neem, krijg ik een waterval van beelden (niet gedachten). Natuurlijk heb jij veel meer ervaring met trippen dan ik. En ik sluit niet uit dat ik me een volgende keer wanneer ik moe ben ook een waterval van gedachten krijg. De afgelopen keer heb ik het gecombineerd met phenibut, waar ik altijd lekker vrolijk en euforisch van word (zonder combinatie met tripmiddel). Wil niet zeggen trouwens dat ph. alleen vrolijke gevoelens toelaat en andere onderdrukt tijdens de trip. Beslist niet. Maar het zorgt er wel voor dat je wat minder zwaar met bepaalde boodschappen (tijdens de trip) omgaat. Ik las laatst dat mdma tegenwoordig wordt gebruikt voor therapeutische doeleinden. Maar ik ervaarde de combinatie truffel-phenibut ook als zeer geschikt voor trauma herstel. Toegegeven, ik moet deze combinatie nog heel vaak proberen om hier met zekerheid iets over te kunnen zeggen, maar met 20 gram truffels en 700 mg phenibut kreeg ik wel een aardig (diep!) beeld. Zo intens en emotioneel, maar tegelijkertijd heel positief (ik verwerkte de gedachten heel positief) terwijl de tranen mij soms over de wangen liepen vanwege de serieusheid van mijn gedachten op dat moment... (op andere momenten had ik juist heerlijke lachkicks en het bleef ook psychedelisch-vooral auditief: echo’s. Ik geef toe dat het zonder ph. meer psychedelische effecten geeft (vooral visueel cev & oev) maar op deze dosis is het soms ook wel een overkill aan psychedelische indrukken, vooral wanneer -als ik moe ben- ik niet de rust kan opbrengen mezelf lekker relaxed te blijven voelen... Verder is het voor het doel waarmee ik trip- het verwerken van oude trauma’s ook beter geschikt zonder dat je wordt afgeleid door de psychedelische indrukken, maar dat je juist dieper in je gevoel gaat... ph. helpt daarbij)
Los daarvan ga ik ook nog heel vaak zonder phenibut trippen hoor. Maar het voelt (met) heel natuurlijk. En ondanks dat ik nooit mdma heb gebruikt kan ik mij voorstellen dat de combi tr/ph daar veel mee gemeen heeft.
Maar ik dwaal af...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
שמש zei:
Dus dat heb je niet op truffels?
Klik om te vergroten...
Op truffels (en paddo's) denk ik vrij weinig. Het zijn voor mij met name visuele en emotionele ervaringen. Natuurlijk, een emotie is ook vaak gekoppeld aan een gedachte, maar het is bij mij zeker niet zoals bij LSD waarbij er een stortvloed aan gedachtes over me heen komt die ik vervolgens allemaal ga analyseren door ze vanuit allerlei perspectieven te bekijken en doorgronden. Beide zijn psychedelica, maar het zijn compleet andere ervaringen voor me.

שמש zei:
Heeft het misschien ook meer met je vermoeidheid te maken? Want als ik moe ben en truffels neem, krijg ik een waterval van beelden (niet gedachten).
Klik om te vergroten...
Voor mij niet echt. Ik ben tijdens een psilo trip niet echt moe (wel sloom). Na de trip komt de moeheid pas. Komt misschien ook omdat psilo niet zo heel lang duurt (zoals LSD). En psilo is voor mij vrijwel standaard zeer visueel.

Interessant wat je zegt over phenibut, al zijn er ook wel wat risico's verbonden aan het gebruik daarvan en samen met het feit dat ik hou van middelen op zichzelf gebruiken, zal ik het waarschijnlijk niet gauw zelf proberen.

שמש zei:
En ondanks dat ik nooit mdma heb gebruikt kan ik mij voorstellen dat de combi tr/ph daar veel mee gemeen heeft.
Klik om te vergroten...
Waarschijnlijk heb je dit vaker gezegd en heb ik hier vaker op gereageerd, maar je hebt nog nooit MDMA gebruikt!? Dat is imo toch wel iets wat je een keer meegemaakt moet hebben, zij het in sociale setting of introspectieve setting in je eentje. Het is 1 van de ervaringen die je wel echt bij blijft en kan zoals je al aangaf zeer therapeutisch zijn als je het op een introspectieve manier (evt. met begeleiding) gebruikt. Het is voor mij ook alweer een tijd geleden en alleen door het feit dat jij het er nu over hebt begint het alweer te kriebelen bij mij. :wink:

Aan de andere kant, als ik onderstaande afbeelding had gezien voordat ik ooit MDMA had gedaan, dan weet ik niet of ik het zelf had gedaan:

serotonin_present.jpg

Is een avondje (heel erg veel) plezier dit waard? Gezegd wordt dat MDMA verantwoord gebruiken niet veel kwaad kan, maar dit is toch wel een drastisch verschil.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
maar ervaar zelf dan weer dat het juist psilo is die me meesleept, of ik dat nou wil of niet. Meesleept in de diepte van mijn gevoelswereld. Mij de dingen toont die ik van mezelf niet wil zien/voelen.
Klik om te vergroten...
Misschien komt het doordat je op zo’n moment vecht tegen jezelf (dingen niet willen zien). Misschien als je je er juist voor openstelt, je gevoel jou de ruimte geeft het in jouw eigen tempo te doen? Ik kan natuurlijk opnieuw alleen uit eigen ervaring spreken- wanneer dingen mij iets te snel gaan, kan ik de trip op dat niveau houden, tot ik er aan gewent ben. Ik blijf ahw op die trede van de trap; en wanneer ik er aan gewent ben gaat de trip pas naar een dieper niveau. Of zoals de afgelopen keer, ik na een uur merkte dat ik er nog steeds niet in zat en ik me realiseerde dat ik mij onbewust tegen de trip verzette. Er was geen frictie. De trip werd niet ‘bad’ zogezegd. Maar vanaf het moment dat ik mij overgaf aan de trip ging ik pas trippen en zat ik er ook vrij snel heel lekker in :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
שמש zei:
Misschien komt het doordat je op zo’n moment vecht tegen jezelf (dingen niet willen zien). Misschien als je je er juist voor openstelt, je gevoel jou de ruimte geeft het in jouw eigen tempo te doen? Ik kan natuurlijk opnieuw alleen uit eigen ervaring spreken- wanneer dingen mij iets te snel gaan, kan ik de trip op dat niveau houden, tot ik er aan gewent ben. Ik blijf ahw op die trede van de trap; en wanneer ik er aan gewent ben gaat de trip pas naar een dieper niveau. Of zoals de afgelopen keer, ik na een uur merkte dat ik er nog steeds niet in zat en ik me realiseerde dat ik mij onbewust tegen de trip verzette. Er was geen frictie. De trip werd niet ‘bad’ zogezegd. Maar vanaf het moment dat ik mij overgaf aan de trip ging ik pas trippen en zat ik er ook vrij snel heel lekker in :)
Klik om te vergroten...
Het is meer zo denk ik:

Jarenlang heb ik juist psilo gedaan omdat ik juist wilde dat psilo mij verder pushte. Ik wist vaak ook niet wát het dan was wat ik niet wilde voelen. Psilo maakte mij dat in die trips dan duidelijk door mij in het diepe te gooien. Het was vaak dan ook een kwestie van de moed verzamelen om weer te beginnen aan een trip. Achteraf kon ik dan begrijpen waarom ik bepaalde dingen niet wou voelen en wat mijn manieren waren om die kwesties (onbewust) te ontwijken. Bij LSD ontbreekt dat verder pushen (tot op heden) bij mij. Daar kies ik meestal wat ik zelf wil zien/voelen en kom ik daardoor vaak niet bij die hele diepe blokkades. Naar LSD (en soortgelijke psychedelica) keek ik dan ook altijd uit, niet naar psilo. :wink:
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
maar het is bij mij zeker niet zoals bij LSD waarbij er een stortvloed aan gedachtes over me heen komt die ik vervolgens allemaal ga analyseren door ze vanuit allerlei perspectieven te bekijken en doorgronden.
Klik om te vergroten...
Ik herinner me idd die vele gedachten op LSD. Was niet heel erg fijn idd. Zonder die overload zou het fijner zijn. Ik denk dat ik het in het algemeen gesproken niet heel fijn vind teveel in mijn kop te zitten.
Mindless zei:
Ik ben tijdens een psilo trip niet echt moe (wel sloom)
Klik om te vergroten...
oja, ik ook niet. Maar ik doelde eigenlijk op vermoeidheid door bijv. te weinig slaap de nacht van te voren. Ik had je zin idd niet goed gelezen.
Mindless zei:
al zijn er ook wel wat risico's verbonden aan het gebruik daarvan
Klik om te vergroten...
Welke risico’s? Je bedoeld mogelijke verslaving? Ik ben zelf nog nooit ergens aan verslaafd geraakt. Ondanks dat ik sterk verslavende middelen heb gebruikt (waaronder opium en zelfs crack :astonished::mask::laughing:). Verslaving heb je zelf in de hand door verantwoording te nemen voor je eigen beslissingen. Je bent zogezegd niet de slaaf van de dingen die je ‘overkomen’.
Mindless zei:
en samen met het feit dat ik hou van middelen op zichzelf gebruiken
Klik om te vergroten...
Psilo is ook een verzameling van stofjes. Als je dat niet wil moet je beter bijvoorbeeld pure psilocybine nemen... Het is inderdaad wel zo dat in de truffel een heel mooie natuurlijke balans is tussen alle verschillende stofjes. Maar ik zie niet in waarom je bepaalde werkingen binnen een plant niet kan stimuleren en andere wat afzwakken. Als dat natuurlijk voelt, is het ok lijkt mij. Je kan zo je trip zelf wat ‘designen’ naar het doel waarvoor je het wil gebruiken. Dat vind ik persoonlijk bijvoorbeeld ook wel een groot voordeel van de huidige tijd met al die RC stofjes! :)
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Naar LSD (en soortgelijke psychedelica) keek ik dan ook altijd uit, niet naar psilo. :wink:
Klik om te vergroten...
Begrijpelijk. Maar ook jammer. En het zou niet zo hoeven te zijn.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
שמש zei:
Begrijpelijk. Maar ook jammer. En het zou niet zo hoeven te zijn.
Klik om te vergroten...
Psilo is alsnog altijd mijn favoriet geweest. Juist omdat het me ver voorbij mijn comfortzone bracht. Niet dat het alleen maar zwaar werken was, maar de eerste uren meestal wel. Maar om daar dan doorheen te werken en dat achter me te laten zorgde wel voor een veel dieper geluk dan ik ooit op LSD heb meegemaakt.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
maar je hebt nog nooit MDMA gebruikt!? Dat is imo toch wel iets wat je een keer meegemaakt moet hebben
Klik om te vergroten...
Mindless zei:
Is een avondje (heel erg veel) plezier dit waard?
Klik om te vergroten...
Hoe je in één bericht een lekker snoepje kan voorhouden en daarna zeggen het beter niet te nemen. :tearsofjoy: . Ik wilde eigenlijk al eens ooit mdma gebruiken, maar wil het in eerste instantie niet alleen gebruiken. Lijkt me veel fijner het in een sociale context te gebruiken. Ik meen trouwens recent te hebben gelezen dat die schade aan mdma gebruikers minder ernstig en blijvend is dan eerdere onderzoeken aangaven?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja ik ben er zelf ook geconflicteerd over. :laughing:

Dat van die nieuwe onderzoeken weet ik niets van, maar dat zou mooi zijn.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Psilo is alsnog altijd mijn favoriet geweest. Juist omdat het me ver voorbij mijn comfortzone bracht. Niet dat het alleen maar zwaar werken was, maar de eerste uren meestal wel. Maar om daar dan doorheen te werken en dat achter me te laten zorgde wel voor een veel dieper geluk dan ik ooit op LSD heb meegemaakt.
Klik om te vergroten...
Ja! En dat komt denk ik doordat het zo’n werkelijke connectie maakt met jezelf. Ik vind zelf LSD té abstrakt en onpersoonlijk.
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Maar 100 microgram is ook niks om je voor te schamen!
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb zelf ook interesse in (1P-)LSD, laat je het hier weten hoe het gegaan is? ^_^
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Benzoboss zei:
150-+ ug moet genoeg zijn.

Duurt 8-12 uur
Klik om te vergroten...
Ho ho, 150 is nog een flinke dosering, zeker voor iemand nieuw met het middel. Aangezien 1P wel heel wat anders is dan truffels/paddo's, is het denk ik aan te raden iets voorzichtiger te beginnen.

Ik zou zeggen eerder tussen de 70 en 100 microgram in.

De duur is inderdaad 8-12 uren, maar in tegenstelling tot paddo's/truffels is het middel nogal stimulerend, waardoor slapen aan de staart van de trip moeilijk kan zijn. Zelf begin ik daarom aan het eind van de ochtend al aan een 1P-LSD trip.
M
MarjoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Top!

Dank voor de antwoorden...
Ik zal eens kijken als het zover is of ik een tripreport kan maken....

Misschien dat ik het zondag doe..

Fijne avond!!
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk dat 75ug prima is, je kan altijd als het bevalt 2 weken later meer proberen als je de mogelijkheid hebt. Leer het middel gewoon eventjes kennen voor je hogere dosissen probeerd.

Vooral heel veel plezier, hopelijk brengt het inzichten en geluk. Het is een fijn middel, maar let op.. 1P-LSD kan erg sterk zijn, zeker omdat de zegels daadwerkelijk 100/150ug zijn inplaats van veel minder dan op echte LSD vaak zit.
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#19
150 raad ik ook af. Ik tripte al behoorlijk bij 80. Wat @Stonologie zegt, denk ik ook, zegels worden vaak overschat waardoor de wel accurate 1P-LSD wordt onderschat.
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hi!
Zoals hierboven aangegeven zou ik tussen de 70 en 100 starten. Ik heb zelf twee weken terug voor het eerst (1P)LSD gebruikt en vond 100 ug echt wel pittig. Ik heb tot 14 uur na inname nog heftige closed eye visuals gehad waardoor ik flunitrazolam heb genomen om te kunnen slapen. Dus wellicht is iets van een slaapmiddel achter de hand houden verstandig.

Wat je ook doet; veel plezier en een fijne trip!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."