#1
De zegels zijn 150... Kan je ze doormidden breken? Als dat zo is dan kom ik op 75 uit
Dus dat heb je niet op truffels? Heeft het misschien ook meer met je vermoeidheid te maken? Want als ik moe ben en truffels neem, krijg ik een waterval van beelden (niet gedachten). Natuurlijk heb jij veel meer ervaring met trippen dan ik. En ik sluit niet uit dat ik me een volgende keer wanneer ik moe ben ook een waterval van gedachten krijg. De afgelopen keer heb ik het gecombineerd met phenibut, waar ik altijd lekker vrolijk en euforisch van word (zonder combinatie met tripmiddel). Wil niet zeggen trouwens dat ph. alleen vrolijke gevoelens toelaat en andere onderdrukt tijdens de trip. Beslist niet. Maar het zorgt er wel voor dat je wat minder zwaar met bepaalde boodschappen (tijdens de trip) omgaat. Ik las laatst dat mdma tegenwoordig wordt gebruikt voor therapeutische doeleinden. Maar ik ervaarde de combinatie truffel-phenibut ook als zeer geschikt voor trauma herstel. Toegegeven, ik moet deze combinatie nog heel vaak proberen om hier met zekerheid iets over te kunnen zeggen, maar met 20 gram truffels en 700 mg phenibut kreeg ik wel een aardig (diep!) beeld. Zo intens en emotioneel, maar tegelijkertijd heel positief (ik verwerkte de gedachten heel positief) terwijl de tranen mij soms over de wangen liepen vanwege de serieusheid van mijn gedachten op dat moment... (op andere momenten had ik juist heerlijke lachkicks en het bleef ook psychedelisch-vooral auditief: echo’s. Ik geef toe dat het zonder ph. meer psychedelische effecten geeft (vooral visueel cev & oev) maar op deze dosis is het soms ook wel een overkill aan psychedelische indrukken, vooral wanneer -als ik moe ben- ik niet de rust kan opbrengen mezelf lekker relaxed te blijven voelen... Verder is het voor het doel waarmee ik trip- het verwerken van oude trauma’s ook beter geschikt zonder dat je wordt afgeleid door de psychedelische indrukken, maar dat je juist dieper in je gevoel gaat... ph. helpt daarbij)Al moet ik daarbij zeggen dat LSD soms wel voor een waterval aan gedachten zorgt en het (vooral wanneer ik mentaal moe begin te worden) soms moeilijk is om dat uit te schakelen.
Op truffels (en paddo's) denk ik vrij weinig. Het zijn voor mij met name visuele en emotionele ervaringen. Natuurlijk, een emotie is ook vaak gekoppeld aan een gedachte, maar het is bij mij zeker niet zoals bij LSD waarbij er een stortvloed aan gedachtes over me heen komt die ik vervolgens allemaal ga analyseren door ze vanuit allerlei perspectieven te bekijken en doorgronden. Beide zijn psychedelica, maar het zijn compleet andere ervaringen voor me.Dus dat heb je niet op truffels?
Voor mij niet echt. Ik ben tijdens een psilo trip niet echt moe (wel sloom). Na de trip komt de moeheid pas. Komt misschien ook omdat psilo niet zo heel lang duurt (zoals LSD). En psilo is voor mij vrijwel standaard zeer visueel.Heeft het misschien ook meer met je vermoeidheid te maken? Want als ik moe ben en truffels neem, krijg ik een waterval van beelden (niet gedachten).
Waarschijnlijk heb je dit vaker gezegd en heb ik hier vaker op gereageerd, maar je hebt nog nooit MDMA gebruikt!? Dat is imo toch wel iets wat je een keer meegemaakt moet hebben, zij het in sociale setting of introspectieve setting in je eentje. Het is 1 van de ervaringen die je wel echt bij blijft en kan zoals je al aangaf zeer therapeutisch zijn als je het op een introspectieve manier (evt. met begeleiding) gebruikt. Het is voor mij ook alweer een tijd geleden en alleen door het feit dat jij het er nu over hebt begint het alweer te kriebelen bij mij.En ondanks dat ik nooit mdma heb gebruikt kan ik mij voorstellen dat de combi tr/ph daar veel mee gemeen heeft.

Misschien komt het doordat je op zo’n moment vecht tegen jezelf (dingen niet willen zien). Misschien als je je er juist voor openstelt, je gevoel jou de ruimte geeft het in jouw eigen tempo te doen? Ik kan natuurlijk opnieuw alleen uit eigen ervaring spreken- wanneer dingen mij iets te snel gaan, kan ik de trip op dat niveau houden, tot ik er aan gewent ben. Ik blijf ahw op die trede van de trap; en wanneer ik er aan gewent ben gaat de trip pas naar een dieper niveau. Of zoals de afgelopen keer, ik na een uur merkte dat ik er nog steeds niet in zat en ik me realiseerde dat ik mij onbewust tegen de trip verzette. Er was geen frictie. De trip werd niet ‘bad’ zogezegd. Maar vanaf het moment dat ik mij overgaf aan de trip ging ik pas trippen en zat ik er ook vrij snel heel lekker inmaar ervaar zelf dan weer dat het juist psilo is die me meesleept, of ik dat nou wil of niet. Meesleept in de diepte van mijn gevoelswereld. Mij de dingen toont die ik van mezelf niet wil zien/voelen.
Het is meer zo denk ik:Misschien komt het doordat je op zo’n moment vecht tegen jezelf (dingen niet willen zien). Misschien als je je er juist voor openstelt, je gevoel jou de ruimte geeft het in jouw eigen tempo te doen? Ik kan natuurlijk opnieuw alleen uit eigen ervaring spreken- wanneer dingen mij iets te snel gaan, kan ik de trip op dat niveau houden, tot ik er aan gewent ben. Ik blijf ahw op die trede van de trap; en wanneer ik er aan gewent ben gaat de trip pas naar een dieper niveau. Of zoals de afgelopen keer, ik na een uur merkte dat ik er nog steeds niet in zat en ik me realiseerde dat ik mij onbewust tegen de trip verzette. Er was geen frictie. De trip werd niet ‘bad’ zogezegd. Maar vanaf het moment dat ik mij overgaf aan de trip ging ik pas trippen en zat ik er ook vrij snel heel lekker in![]()
Ik herinner me idd die vele gedachten op LSD. Was niet heel erg fijn idd. Zonder die overload zou het fijner zijn. Ik denk dat ik het in het algemeen gesproken niet heel fijn vind teveel in mijn kop te zitten.maar het is bij mij zeker niet zoals bij LSD waarbij er een stortvloed aan gedachtes over me heen komt die ik vervolgens allemaal ga analyseren door ze vanuit allerlei perspectieven te bekijken en doorgronden.
oja, ik ook niet. Maar ik doelde eigenlijk op vermoeidheid door bijv. te weinig slaap de nacht van te voren. Ik had je zin idd niet goed gelezen.Ik ben tijdens een psilo trip niet echt moe (wel sloom)
Welke risico’s? Je bedoeld mogelijke verslaving? Ik ben zelf nog nooit ergens aan verslaafd geraakt. Ondanks dat ik sterk verslavende middelen heb gebruikt (waaronder opium en zelfs crackal zijn er ook wel wat risico's verbonden aan het gebruik daarvan
Psilo is ook een verzameling van stofjes. Als je dat niet wil moet je beter bijvoorbeeld pure psilocybine nemen... Het is inderdaad wel zo dat in de truffel een heel mooie natuurlijke balans is tussen alle verschillende stofjes. Maar ik zie niet in waarom je bepaalde werkingen binnen een plant niet kan stimuleren en andere wat afzwakken. Als dat natuurlijk voelt, is het ok lijkt mij. Je kan zo je trip zelf wat ‘designen’ naar het doel waarvoor je het wil gebruiken. Dat vind ik persoonlijk bijvoorbeeld ook wel een groot voordeel van de huidige tijd met al die RC stofjes!en samen met het feit dat ik hou van middelen op zichzelf gebruiken
Begrijpelijk. Maar ook jammer. En het zou niet zo hoeven te zijn.Naar LSD (en soortgelijke psychedelica) keek ik dan ook altijd uit, niet naar psilo.![]()
Psilo is alsnog altijd mijn favoriet geweest. Juist omdat het me ver voorbij mijn comfortzone bracht. Niet dat het alleen maar zwaar werken was, maar de eerste uren meestal wel. Maar om daar dan doorheen te werken en dat achter me te laten zorgde wel voor een veel dieper geluk dan ik ooit op LSD heb meegemaakt.Begrijpelijk. Maar ook jammer. En het zou niet zo hoeven te zijn.
maar je hebt nog nooit MDMA gebruikt!? Dat is imo toch wel iets wat je een keer meegemaakt moet hebben
Hoe je in één bericht een lekker snoepje kan voorhouden en daarna zeggen het beter niet te nemen.Is een avondje (heel erg veel) plezier dit waard?
Ja! En dat komt denk ik doordat het zo’n werkelijke connectie maakt met jezelf. Ik vind zelf LSD té abstrakt en onpersoonlijk.Psilo is alsnog altijd mijn favoriet geweest. Juist omdat het me ver voorbij mijn comfortzone bracht. Niet dat het alleen maar zwaar werken was, maar de eerste uren meestal wel. Maar om daar dan doorheen te werken en dat achter me te laten zorgde wel voor een veel dieper geluk dan ik ooit op LSD heb meegemaakt.
Ho ho, 150 is nog een flinke dosering, zeker voor iemand nieuw met het middel. Aangezien 1P wel heel wat anders is dan truffels/paddo's, is het denk ik aan te raden iets voorzichtiger te beginnen.150-+ ug moet genoeg zijn.
Duurt 8-12 uur
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."