#1
Ik heb de 130mg/5ml 6-apb liquid in huis gehaald en ga deze week ermee naar het testcentrum. Ik laat wel weten wat eruit komt ![:wink:]()
Iemand een idee heeft hoe dit komt?
Op zo'n beetje alle RC websites die ik met een half uurtje Googlen kon vinden is de benzo fury uitverkocht, volgens mij al sinds een paar maanden.
Anders een paar kopen en naar het test centrum gaan?
Ik heb de 130mg/5ml 6-apb liquid in huis gehaald en ga deze week ermee naar het testcentrum. Ik laat wel weten wat eruit komt![]()
Hoe hoog doseer je? Ik lees toch wel overal dat het een mindere dip/kater heeft door de mindere serotonine die de drug released.Helaas wel ja. Ik doe het daarom ook niet meer.
Ben ook wel benieuwd. De kater van deze drug schrikt me af, maar het idee om nooit meer dat gevoel van 6-apb te ervaren (beter dan MDMA imo) is ook weer zo definitief...
Helaas wel ja. Ik doe het daarom ook niet meer.Is de kater bij jou erger dan een MDMA kater? Ik heb het idee dat ie bij mij juist meevalt vergleken met MDMA.
Ik deed altijd rond de 100 mg. Van 90 t/m 110 mg gedoseerd geloof ik. Waarschijnlijk ben ik er gewoon gevoelig voor, al heb ik ook wel vaker gehoord van anderen dat ze er juist een grotere kater door kregen. Wat me vooral zorgen baarde was hoe lang de kater de volgende dag duurde. MDMA hoofdpijn en dergelijke klaart op de helft van de volgende dag bij mij wel wat op, maar 6-APB gaat de hele volgende dag wel door. Ook nog grote doppen tot laat op de dag na gebruik. Dat geeft volgens mij aan dat het lichaam meer moeite heeft de stof te verwerken (en dat deze daarom dus ook schadelijker is). En dat is ook iets wat je wel vaker hoort.Hoe hoog doseer je? Ik lees toch wel overal dat het een mindere dip/kater heeft door de mindere serotonine die de drug released.
Hhmm interresant! Ik voel mij de dag na MDMA altijd verdacht goed/wakker ondanks enkele uren slaap. Wist niet eens dat je hoofdpijn kon krijgen ervan. 3/4 dagen na doseren begint de ellende pas bij mij.Ik deed altijd rond de 100 mg. Van 90 t/m 110 mg gedoseerd geloof ik. Waarschijnlijk ben ik er gewoon gevoelig voor, al heb ik ook wel vaker gehoord van anderen dat ze er juist een grotere kater door kregen. Wat me vooral zorgen baarde was hoe lang de kater de volgende dag duurde. MDMA hoofdpijn en dergelijke klaart op de helft van de volgende dag bij mij wel wat op, maar 6-APB gaat de hele volgende dag wel door. Ook nog grote doppen tot laat op de dag na gebruik. Dat geeft volgens mij aan dat het lichaam meer moeite heeft de stof te verwerken (en dat deze daarom dus ook schadelijker is). En dat is ook iets wat je wel vaker hoort.
Released 6-apb echt minder serotonine dan? De euforie was minder intens, maar het bleef maar duren. 6 tot 8 uren aaneen effect had ik ervan.
Had dat in het begin meer, dat ik de volgende dag alleen een positieve afterglow had. Nu ook nog wel deels hoor, maar voel ook wel duidelijk dat het niet goed voor me is geweest. Niet altijd echt hoofdpijn, maar ook niet fit. En vervelende kaakspanning en vaak ook blaren en wondjes in de mond.Hhmm interresant! Ik voel mij de dag na MDMA altijd verdacht goed/wakker ondanks enkele uren slaap. Wist niet eens dat je hoofdpijn kon krijgen ervan. 3/4 dagen na doseren begint de ellende pas bij mij.
Geen ervaring met 6-APB? Hou er dan in ieder geval rekening mee dat het vaak 2-3 uren duurt voor hij in kickt. Ga niet bijnemen in die tijd als je denkt dat het niet werkt.Ik heb toch via google een vendor kunnen vinden die het verkoopt. Er is zelfs perongeluk 2 gram naar me gestuurd in plaats van 1, wat een geluk. Nu nog de vraag of het natuurlijk 6-APB is. Ik ga het donderdag naar het testcentrum brengen, ben benieuwd.
Ik zit alleen in twijfel. Heb over 2 weken een festival. Ik ga altijd lekker op XTC, dus weet niet of ik dit daar wil proberen met de kans dat ik niet mijn dosering vind en dus niet lekker ga :/. Aan de andere kant houd ik me altijd strikt aan de pauzes van XTC. Wanneer ik dus straks van de zomer weer mag, kom ik weer bij het zelfde dilemma haha..
Geen ervaring met 6-APB? Hou er dan in ieder geval rekening mee dat het vaak 2-3 uren duurt voor hij in kickt. Ga niet bijnemen in die tijd als je denkt dat het niet werkt.
Vandaag afgegeven bij het testcentrum. Het is in ieder geval pH-neutraal. Volgende week vrijdag ontvang ik de uitslag.
Ik heb de testuitslagen binnen.
6-APB is het hoofd bestanddeel. Maar er zit in totaal 5-APDB, 6-APB & 5-APB in. Ze konden daardoor niets zeggen over de concentratie. Weet iemand of dit te gebruiken is?
Anders een paar kopen en naar het test centrum gaan?Geen idee. Mijn vendor heeft sinds kort 6-apb liquid te koop? Nog nooit van gehoord, iemand die al geprobeerd?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."