#1
Vandaag afgegeven bij het testcentrum. Het is in ieder geval pH-neutraal. Volgende week vrijdag ontvang ik de uitslag.
Ik heb de testuitslagen binnen.
6-APB is het hoofd bestanddeel. Maar er zit in totaal 5-APDB, 6-APB & 5-APB in. Ze konden daardoor niets zeggen over de concentratie. Weet iemand of dit te gebruiken is?