#1
Als het goed is heb ik een goeie weegschaal ervoor .ik maak zo even een foto ervan
4x maar? Ik denk dat als je normaal 400mg ketamine neemt je niet opeens 100mg 3-MeO-PCP moet nemen..Het is 4x zo potent in gewicht en duurt 3x langer in duratie als dat is wat je vraagt.
Dat komt omdat het compleet andere middelen zijn. Het is niet eens in de buurt zo wonky als ketamine, maar op een andere manier weer veel intenser. Niet echt te vergelijken, maar het effect van 3-MeO is zeker sterker dan 4/5x ketamine.Ik denk dat 12 keer zo potent een beetje overdreven is. Zonder tolerantie voelt 12/13mg 3-MeO-PCP heerlijk aan, maar ik kan nog prima functioneren. Ik denk wanneer ik 144 (12x12)mg ketamine neem ik de komende twee uur niet meer kan bewegen.
Of de biobeschikbaarheid van 3-MeO-PCP is oraal, net als ketamine belabberd, dan zou het wel eens 12 keer kunnen zijn.
regel 3.. doch niet met 100% zekerheidAntibacteriële werking toch? Hebben Amfetamine en Ketamine in ieder geval ook omdat het licht caustisch is van zichzelf.
ja, lastige vergelijking.. denk nog sterker.. idd 8 à 10 x zo sterk..en het duurt ook nog langer.4x maar? Ik denk dat als je normaal 400mg ketamine neemt je niet opeens 100mg 3-MeO-PCP moet nemen..
Vind met een goede batch 5mg al even sterk als 40mg ketamine.
kzou zelfs 7 mg aanraden.. met een 0,001 weegschaal heb je nog een 0,005 foutmarge dus potentieel 12mg@MDMAZING Wil nog heel even een soort van waarschuwing geven aan je. Wat je doe moet je zelf weten natuurlijk
Maar begin alsjeblieft met 15 mg ofzo en gooi niet ineens 50 mg 3meo-pcp in je neus. Kan nogal een schokkende ervaring zijn als je daar niet op voorbereid bent.
Niet dat je je eigenlijk uberhaupt voor kan bereiden op iets al 3meo-pcp maargoed.
Doe ff rustig aan de eerste keer, vehogen, bijnemen, verlengen kan een volgende keer ook nog.
Dus ketamine is kan 2 uur uitgewerkt zijn en dan nog wat aftereffecten? afijn link hierbij toegevoegd: https://psychonautwiki.org/wiki/KetamineIk denk dat 12 keer zo potent een beetje overdreven is. Zonder tolerantie voelt 12/13mg 3-MeO-PCP heerlijk aan, maar ik kan nog prima functioneren. Ik denk wanneer ik 144 (12x12)mg ketamine neem ik de komende twee uur niet meer kan bewegen.
Ja kunt bijvoorbeeld (op hogere dosis) 6 uur na inname denken dat je gaat slapen en vervolgens 3/4/5/ uur later 'wakker' worden en als je geluk hebt, besef je, dat je nog steeds onder invloed bent. (op hogere doseringen hoor, onder de 10 mg nog niet zo duidelijk gemerkt.)2mg
met deze substantie(s) heb je ook zoiets als schijn nuchterheid..
je denkt gewoon dat het over is maar dat is een onderdeel van de illusie.
bijnemen eventueel in een laat stadium..en heel sumier.. mss een kwart van wat je al op had
want het stapelt het er gewoon bovenop.
Nee, je moet minimaal deze hebben, anders verlies je je status badass junkie https://www.amazon.com/0-001g-scale...id=1584774299&rnid=386465011&ref=sr_nr_p_36_4Die weegschaal is dus goed ervoor ?
Dat snapte ik al, ik probeer je een klein beetje te overtuigen dat je geduldig moet zijn met dit spul. Een lijntje van 7/10/12/15/20 mg ziet er echt niet zo bijzonder uit. Echt dan na 1 uur nog niks voelt ga je snel bijnemen, en voor je het weet zit er 30/ 40 mg in je neus en denk je 23 uur later...huhuh, wie is die vent in de spiegel?Ik ga over van keta naar dit goedje. Keta werkt te kort en steeds kopen is ook super duur,
je hebt gelijk@MDMAZING
Ik denk dat dit goedje juist niet goed is voor jou.
Dit soort superpotente stoffen vraagt een voorzichtige benadering die ik bij jou nog nooit heb waargenomen.
En ik zou eerst maar eens inzetten op je nuchter goed voelen als ik jou was...
Als je hoog doseert komen benzodiazepines ook niet meer door de dissociatieve effecten heen.pijnstillers werken niet en slaap ook niet altijd.
kword er soms devolgende ochtend weer mee wakker.
Ja, of begin met 6-8mg, merk je ook al wel de eerste keer. :')Maar begin alsjeblieft met 15 mg ofzo en gooi niet ineens 50 mg 3meo-pcp in je neus.
Ik weeg voor onder de 10mg vaak gewoon 16mg af en split dat dan in twee lijnen en dat gaat relatief aardig. In de meeste gevallen doseer ik volumetrisch maar dat zie ik eerlijk gezegd niet veel mensen nadoen aangezien dat moeite kost. :')kzou zelfs 7 mg aanraden.. met een 0,001 weegschaal heb je nog een 0,005 foutmarge dus potentieel 12mg
Ja, of begin met 6-8mg, merk je ook al wel de eerste keer. :')
Die neiging tot manie heb ik zelf nog niet zo beleefd op enkel 3-meo-pcp, al hoorde ik die ervaring wel van grootverbruikers.Vind onder invloed van 3meo-pcp dat er maar een heel klein flintertje realiteit overblijft, en wat de scheidingslijn tussen een 'nice trip' of psychose is, wordt nogal onduidelijk![]()
Yush, 15mg overleef je op zich nog wel hé. Ik punt meestal aan de lopende band 5mg doseringen maar als je een eenmalig fatsoenlijk tripje wilt is 15mg wellicht iets meer de moeite.ja zeker weten maar,, dacht voor @MDMAZING mischien iets hoger ivm met zn keta tolerantie.
Ja, die manie zoals wel eens op Bluelight en elders wordt beschreven ervoer ik pas nadat ik zo'n 2 gram in relatief korte tijd had weg gewerkt. En ik kan ook uit ervaring vertellen dat deze manie fundamenteel toch wel heel anders is dan een psychose die bijvoorbeeld door GABA agonist epilepsie veroorzaakt wordt.Die neiging tot manie heb ik zelf nog niet zo beleefd op enkel 3-meo-pcp, al hoorde ik die ervaring wel van grootverbruikers.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."