#1
Ik deed het eerst geregeld tijdens de piek en noemde het hier op DF eerst nog een gouden combi: LSD + wiet. Maar ik krijg er inderdaad paranoïde trekjes van ja, wat dus een keer geleid heeft tot mijn ergste "bad trip" ooit. Ik zou het niemand meer aanraden om te doen, wiet brengt te vaak een paranoïde vibe in de ervaring. Het kan heel vaak goed gaan, maar dan ineens helemaal fout. In de comedown is wel redelijk safe denk ik.Tijdens de piek lijkt mij ook nog wat te riskant. Ik had het er nog met Eik over, zelf nooit geprobeerd. Heb jij dan ook dat het para-trekjes kan geven?