#1
Wat voor doseringen paddo's of lsd gebruik je voor dit soort wandelingen? Ik gebruik zelf alleen Micro Doseringen als ik buiten ga wandelen. Ben wel benieuwd naar hoe je dat doet met volwaardige tripdoseringen...
Hallo @Eik, het duurde even, ik zocht nog wat details...
Dosering: per persoon 3 gram droge McKennai of golden teachers, LemonTek + thee / bessensap.
Even in de blender, laten trekken in citroensap en heet water, gruis filteren en smaak toevoegen.
Dankzij citroensap en bessensap is de smaak goed te doen en gaat het zonder protest naar binnen.
Doordat er praktisch geen gruis van de paddestoelen aanwezig is, is er eigenlijk geen misselijkheid.
Vervolgens naar een rustig natuurgebied fietsen en op een bankje proosten op een mooi avontuur.
Daarna gewoon gaan lopen, meestal is het heel erg rustig en dan maakt het niet uit wat er gebeurt.
Er is weinig kans dat een voorbijganger (zich aan) ons stoort, mensen wandelen in hun eigen wereld.
Het is in een bos of de duinen ook niet zo vreemd als je met zijn tweeën ergens naar staat te staren,
er is daar overal wel wat te zien, we lijken waarschijnlijk gewoon geïnteresseerde natuurliefhebbers.
We zijn een keer een tijdje gaan zitten waardoor de piek van de trip ons wel in zijn greep kreeg,
dat was een vrij intense ervaring, een beetje verontrustend om zo ver van huis grip te verliezen.
Maar dat duurde maar kort, voor je het weet is de piek weer voorbij en zwakt de trip alweer af.
Bij andere trips wil ik juist af en toe stil staan om te ervaren hoe hard ik aan het trippen ben.
Mijn algemene relatrippyteitstheorie: "Hoe trager je verplaatst, hoe zwaarder je tript"
Een volwaardige trip thuis vind ik moeilijker dan eentje buitenshuis of in de vrije natuur.
Thuis zit ik in een bubbel opgesloten met dagelijkse gedachtes en verantwoordelijkheden.
Buiten ben ik vrij en word ik afgeleid door de constant veranderende wereld om me heen.
Het helpt waarschijnlijk ook wel dat ik buitenshuis uitstekend gezelschap om me heen heb.
Van 1P-LSD nam ik 100µg, dat werkt vrij lang en biedt daardoor een prettig stabiel plateau,
het is inderdaad heerlijk om trippend over rustige weggetjes te fietsen @LimburgseBoerin.
Op Psy-fi had ik 200µg genomen, dat was dankzij de fantastische setting goed te doen.
Ps. Bomen zijn vet relaxed, daarom een foto van een trippy boom die we regelmatig bezoeken.
