#1
Bedankt voor jullie reacties! ![:greenheart:]()
Goed dat je dit zegt. Ik heb DOC pellets van 2.5 mg, daar heb ik er dus anderhalf van genomen. Dit was vooral omdat ik op internet las dat 2.5 mg door de wat meer advanced trippers vaak als te mild wordt beschreven. Ik had echter het fysieke onderschat, dus het is echt verstandiger om de eerste keer met een lage dosis te beginnen. Ik had wel research online gedaan, maar bij RC's blijft het soms toch tricky, blijkt maar weer. Als ik DOC een volgende keer neem, wat wel nog even kan gaan duren gezien de enorm lange (onpraktische) werkingsduur, dan ga ik toch maar voor die 2.5 mg of nog net iets daaronder, en dan zie ik wel. Het is wel een interessant tripmiddel, jammer van het 'zware' lichamelijke.
Het middel dat ik slik, Wellbutrin, werkt op dopamine en noradrenaline in plaats van op serotonine. Het is een mild stimulerend middel, werkt voor mij effectiever dan het medicijn met serotoninewerking dat ik hiervoor had, veel minder versuffend en ook in het algemeen gevoelsmatig minder heftig. Dat is ook waarom het mij zo verbaast dat het zo'n impact leek te hebben op de trip. Leek, want nu ik de reacties heb gelezen ga ik toch weer twijfelen of het niet toch gewoon toeval is geweest.
Ik heb geen ervaring met BOH-2C-B. Dit is een vrij nieuwe stof, toch? Is het een aanrader?
Ik neem eigenlijk altijd 20 mg FLY. Ik moet zeggen dat ik dat op een feestje ook niet zou doen. Je wordt er toch wel wat verward en verdwaasd van, al houdt het ook op die dosis een relatief heldere headspace. Ik heb geloof ik alleen de eerste keer 10 mg gehad en dat vond ik toen voor thuis wel aan de lage kant. Het duurt vrij lang, en dan is het wel leuk als je ook echt een piek meekrijgt. Maar je hebt wel gelijk, misschien viel het gewoon niet zo lekker (al was het nog allermeest het visuele wat zo opviel, aangezien ik dit echt nog nooit eerder heb meegemaakt met dit spul). Ik denk dat ik de volgende keer eens 15 mg ga proberen. Wat ik namelijk wel merk op 20 mg is dat het op een bepaald moment met vlagen sederend wordt. Op lage dosis schijnt dit wat minder het geval te zijn, al is het voor mij denk ik sowieso geen spul om op te dansen. Maar je hebt een punt, ik moet het subtielere effect misschien wat meer waarderen.
Ik heb de pellets die ik heb niet laten testen maar ben wel tevreden over die specifieke vendor. Ik heb FLY regelmatig gebruikt en het alle keren daar gehaald. Maar goed, dat zegt inderdaad niet alles. Is altijd een bepaald risico dat je neemt.
Boeiende discussie tussen jou, Psilocyloner en Neo Shulginist. Ik bemoei me er maar niet mee, omdat ik er in detail te weinig vanaf weet. Ik volg wel met interesse jullie standpunten.![:wink:]()
Ik heb pellets, maar dat was meer omdat ik destijds het enige weegschaaltje dat ik toen had niet meer vertrouwde, die begon vreemde uitslagen te geven. Ik heb nu twee nieuwe weegschalen, alsnog ben ik altijd wat huiverig om dergelijke potente middelen zelf af te wegen. 10 mg is weinig. Maar goed, poeder is natuurlijk veel goedkoper.
Interessant om te lezen hoe dat gaat met die blotters. Ik zou daar ook eens meer over moeten opzoeken, al die processen en hoe betrouwbaar ze al dan niet zijn.
Totaal random vraag in dit topic, maar heeft er hier iemand ervaring met 5-APB ansich? Ik heb snel een ladinkje 6-APB gekocht toen ik begon te vrezen dat het uit de schappen ging verdwijnen (hamsteruhhh), en las toen inderdaad op verschillende plekken dat er vaak deels 5-APB in zit. Hoe 'erg' is dit, merk je hier in de praktijk wat van? Ik weet dat de lage nummers meestal betekenen dat een stof minder potent in effect uitpakt, ben wel benieuwd hoe dat dan met 5-APB zit.
Nu je het zegt, ik heb 4-HO-MET ook al geprobeerd toen ik al Wellbutrin (150 mg) gebruikte. Die was ik even vergeten. Ik heb toen - net als bij LSD - ook geen opvallende invloed opgemerkt. Zoals ik hierboven al noemde, begin ik naar aanleiding van de reacties toch te denken dat het waarschijnlijk toevallig anders is gevallen dan normaal. Dat kan natuurlijk. Ik vond jouw idee om een Wellbutrin-blog bij te houden wel goed, dat ga ik doen vanaf nu. Wel bedacht zijn op placebo-effect, nu ik erop ga letten.![:)]()
Ja, ik las al eens op het forum dat je dat doet. Ik heb dat ook al een paar keer gedaan. Dat is inderdaad het prettige aan dit middel, dat je niet direct een enorme disbalans krijgt bij een dagje overslaan. Ik had nu de FLY 's avonds laat gebruikt dus een nacht doorgehaald en 's morgens slapen, ik twijfelde vervolgens of ik de Wellbutrin de volgende ochtend/middag moest nemen. Heb het uiteindelijk genomen, maar met spijt, want ik had dus ook het idee dat het de fysieke kater versterkte. Heb me die hele dag zeer 'meh' gevoeld, lichamelijk echt een beetje ziek en een getriggerde migraine, dus heb de ochtend daar weer na de halve dosis Wellbutrin gepakt, omdat ik blij was dat ik me weer katervrij voelde. Vandaag gewoon weer de hele dosis en nergens last van. Mijn indruk is dat het toch wel 'iets' doet in interactie met drugs, omdat ik die kater ook wel opvallend vond, maar wat het concreet is, is vaag/lastig te zeggen en blijkbaar per middel en persoon en per keer verschillend (zoals uiteindelijk alles wat betreft effecten van drugs... het zegt weinig). Het kan ook een algemene licht verstoorde regulatie van mijn systeem zijn, omdat ik een krappe week geleden opgehoogd heb. Het is ook niet zo slim van mezelf om dan drugs te gebruiken.
Wel handig om te weten dat jij en AphexTwin nergens last van hebben, het is natuurlijk een groot voordeel als een middel samen kan met de meeste drugs. ^^
Ik vond dit op 1.8mg al. Echt tremors en eerste uren misselijkheid.. kon er nog wel van genieten door de phenibut die ik had genomen, maar kan mij voorstellen dat op jou dosis het een beetje veel van het goede word. Visuals had ik bijna niet, dus wil het nog wel een keer proberen.
Ervaring met (serotonine) anti-depressiva heb ik niet.. (alleen keta als die telt). Gek dat het zo anders was dan normaal. Heb je BOH-2C-B geprobeerd?
Goed dat je dit zegt. Ik heb DOC pellets van 2.5 mg, daar heb ik er dus anderhalf van genomen. Dit was vooral omdat ik op internet las dat 2.5 mg door de wat meer advanced trippers vaak als te mild wordt beschreven. Ik had echter het fysieke onderschat, dus het is echt verstandiger om de eerste keer met een lage dosis te beginnen. Ik had wel research online gedaan, maar bij RC's blijft het soms toch tricky, blijkt maar weer. Als ik DOC een volgende keer neem, wat wel nog even kan gaan duren gezien de enorm lange (onpraktische) werkingsduur, dan ga ik toch maar voor die 2.5 mg of nog net iets daaronder, en dan zie ik wel. Het is wel een interessant tripmiddel, jammer van het 'zware' lichamelijke.
Het middel dat ik slik, Wellbutrin, werkt op dopamine en noradrenaline in plaats van op serotonine. Het is een mild stimulerend middel, werkt voor mij effectiever dan het medicijn met serotoninewerking dat ik hiervoor had, veel minder versuffend en ook in het algemeen gevoelsmatig minder heftig. Dat is ook waarom het mij zo verbaast dat het zo'n impact leek te hebben op de trip. Leek, want nu ik de reacties heb gelezen ga ik toch weer twijfelen of het niet toch gewoon toeval is geweest.
Ik heb geen ervaring met BOH-2C-B. Dit is een vrij nieuwe stof, toch? Is het een aanrader?
Welke dosis 2C-B-FLY heb je genomen? 20 milligram?
Ik vind dat sowieso een forse dosis. Zelf neem ik 10 of 15 milligram en dat is ideaal voor op een feestje. En dan ben ik redelijke groot en slik ik niet medicijnen die mogelijk de werking van 2C-B-FLY potentiëren.
2C-B-FLY lijkt een exponentiële dose-response curve te vertonen. Dus als je twee keer zoveel neemt dan is het effect bijvoorbeeld vier keer zo sterk. Daarom is denk ik less more met dit spul. Gewoon voorzichtig doseren, niet te veel verwachten (zeker geen trip) en waardering hebben voor de milde effecten.
Het moet niet op die manier natuurlijk, maar ik vind het juist wel fijn. Ik heb er totaal geen vervelende bodyload van. Het tegenovergestelde juist; het voelt als een warm dekentje zoals met MDMA. Wel had ik lichtelijk een diarree-achtig gevoel (alleen het gevoel). Misselijkheid heb ik wel een keer last van gehad toen ik het had ingenomen vlak na het eten. Dat kan je beter niet doen. Toen was ik een uurtje misselijk tijdens de come-up maar daarna was het wel weer voorbij.
Je moet er trouwens ook niet op rekenen dat de pellets die je kan kopen van 2C-B-FLY goed gedoseerd zijn. Hoewel rc-vendors een beeld van zichzelf neerzetten dat ze heel professioneelen hygiënisch zijn, blijkt uit de praktijk meermaals het tegendeel. 2C-B-FLY kan ook niet gekwantificeerd worden door het DIMS. Dus als je het laat testen dan weet je nog niet zeker of de dosering klopt of dat die erg verschilt per pil. Ik weet niet of je een pellet hebt geslikt, maar spreiding in de dosering zou ook een mogelijke verklaring kunnen zijn voor het verschil in effect wat je merkt. Zeker bij zo'n exponentiële dose-respons kan dat flink verschil maken.
Maar soms gebeurt het natuurlijk ook gewoon dat een middel niet zo lekker valt.
Ik neem eigenlijk altijd 20 mg FLY. Ik moet zeggen dat ik dat op een feestje ook niet zou doen. Je wordt er toch wel wat verward en verdwaasd van, al houdt het ook op die dosis een relatief heldere headspace. Ik heb geloof ik alleen de eerste keer 10 mg gehad en dat vond ik toen voor thuis wel aan de lage kant. Het duurt vrij lang, en dan is het wel leuk als je ook echt een piek meekrijgt. Maar je hebt wel gelijk, misschien viel het gewoon niet zo lekker (al was het nog allermeest het visuele wat zo opviel, aangezien ik dit echt nog nooit eerder heb meegemaakt met dit spul). Ik denk dat ik de volgende keer eens 15 mg ga proberen. Wat ik namelijk wel merk op 20 mg is dat het op een bepaald moment met vlagen sederend wordt. Op lage dosis schijnt dit wat minder het geval te zijn, al is het voor mij denk ik sowieso geen spul om op te dansen. Maar je hebt een punt, ik moet het subtielere effect misschien wat meer waarderen.
Ik heb de pellets die ik heb niet laten testen maar ben wel tevreden over die specifieke vendor. Ik heb FLY regelmatig gebruikt en het alle keren daar gehaald. Maar goed, dat zegt inderdaad niet alles. Is altijd een bepaald risico dat je neemt.
Je doet een aanname wat klinkt als nattevingerwerk. Zoals je zelf al zegt kan het soms zo zijn dat een middel niet lekker valt. Al helemaal met psychedelica kan het zo zijn dat dosis X een ervaring van Y geeft en de volgende keer X een ervaring Z geeft. Of heb jij testresultaten van Energycontrol gezien van 2C-B-FLY pellets? Heb jij concrete voorbeelden van dat (gerespecteerde, dus geen chinese import) vendors die niet bieden wat zij claimen?
Ik zou zelf overigens gewoon voor 2C-B-FLY poeder gaan in plaats van pellets.
Boeiende discussie tussen jou, Psilocyloner en Neo Shulginist. Ik bemoei me er maar niet mee, omdat ik er in detail te weinig vanaf weet. Ik volg wel met interesse jullie standpunten.
Ik heb pellets, maar dat was meer omdat ik destijds het enige weegschaaltje dat ik toen had niet meer vertrouwde, die begon vreemde uitslagen te geven. Ik heb nu twee nieuwe weegschalen, alsnog ben ik altijd wat huiverig om dergelijke potente middelen zelf af te wegen. 10 mg is weinig. Maar goed, poeder is natuurlijk veel goedkoper.
Ik snap zijn punt heel goed. En het is goed dat mensen zoals Neo er zijn, die de wat meer roekeloze gebruikers aan het denken zetten. Maar keer op keer zie ik Neo dit verhaal verkondigen zonder enig bewijs. Zoals nu, de FLY pellets zijn waarschijnlijk niet juist gedoseerd terwijl hij verderop zegt dat je FLY helemaal niet kan kwantificeren. En dan ook nog roept dat een middel soms gewoon niet lekker valt. Als je het verhaal zo leest dan kan je concluderen dat het kant noch wal slaat.
Dat er in een product zoals 6-APB een geringe hoeveelheid 5-APB zit omdat we weten dat het een bijsynthese product is tot daar aan toe. En daar zou ook niet moeilijk gedaan over moeten worden IMO.
En inderdaad, ik heb het dan over de gerespecteerde vendors. Er is mij wel eens overkomen dat ik inactieve Flunitrazolam pellets heb ontvangen van de vendor waar je bij moet uitkijken. Dat is waarom ik daar ook bij weg blijf. Als wij lysergines nemen bijvoorbeeld. Die wordt door de grote RC baas van europa met revolutionaire (relatief tegenover LSD-25) techniek gedoseerd. Er wordt berekend hoeveel stof een blotter op kan nemen en wordt vervolgens gedoopt in een blad met lysergine oplossing. Met als resultaat dat de blotter (doordat opname van blotter berekend is) gelijkmatig verdeelt en gedoseerd is. LSD-25, die door Jan en alleman (LSD kristal is vrij makkelijk te vinden als je weet waar je moet zoeken) gelegd kan worden middels een druppel techniek is zwaar inferieur tegenover RC lysergines.
Wellicht ben ik te goed gelovig. Maar ik vertrouw het bedrijf dat in Europa alle RC's bouwt ja. Al helemaal vergeleken met straatkwaliteit oldschool drugs. Maar sta open voor bewijs wat mij anders laat denken
Interessant om te lezen hoe dat gaat met die blotters. Ik zou daar ook eens meer over moeten opzoeken, al die processen en hoe betrouwbaar ze al dan niet zijn.
Totaal random vraag in dit topic, maar heeft er hier iemand ervaring met 5-APB ansich? Ik heb snel een ladinkje 6-APB gekocht toen ik begon te vrezen dat het uit de schappen ging verdwijnen (hamsteruhhh), en las toen inderdaad op verschillende plekken dat er vaak deels 5-APB in zit. Hoe 'erg' is dit, merk je hier in de praktijk wat van? Ik weet dat de lage nummers meestal betekenen dat een stof minder potent in effect uitpakt, ben wel benieuwd hoe dat dan met 5-APB zit.
Ik gebruik dus ook Wellbutrin, zelfde dosis als jij.
Ik heb geen ervaring met DOC en 2-B-FLY, dus ook niet in combo met Wellbutrin.
Wel heb ik al 3 x de combo 4-ho-met en Bupropion gehad.
Concreet: 1 x 150 mg Wellbutrin + 20 mg 4-ho-met en 2 x 300 mg Wellbutrin + 30 mg 4-ho-met.
Die 20 mg 4-ho vond ik even underwhelming as usual. Bij de 30 mg 4-ho had ik ook niet de indruk dat de (verhoogde dosis) Wellbutrin invloed had op m’n trips.
Nou moet wel de kanttekening gemaakt dat 4-ho-met niet het meest consistente middel is, zelfs niet uit dezelfde batch, en hierdoor mss niet zo geschikt als vergelijkingsmateriaal.
Nu je het zegt, ik heb 4-HO-MET ook al geprobeerd toen ik al Wellbutrin (150 mg) gebruikte. Die was ik even vergeten. Ik heb toen - net als bij LSD - ook geen opvallende invloed opgemerkt. Zoals ik hierboven al noemde, begin ik naar aanleiding van de reacties toch te denken dat het waarschijnlijk toevallig anders is gevallen dan normaal. Dat kan natuurlijk. Ik vond jouw idee om een Wellbutrin-blog bij te houden wel goed, dat ga ik doen vanaf nu. Wel bedacht zijn op placebo-effect, nu ik erop ga letten.
@Roze Olifant
Ik zelf heb heb de ervaring dat Wellbutrin geen echt effect heeft op andere drugs. Maar ik ben wel gewend om mijn Wellbutrin een dagje te laten staan als ik aan de dope ga (op bier en wiet na), das gewoon om mijn lichaam dan niet te erg te belasten. Af en toe een dag overslaan is geen probleem bij Welbuttrin overigens...
Ja, ik las al eens op het forum dat je dat doet. Ik heb dat ook al een paar keer gedaan. Dat is inderdaad het prettige aan dit middel, dat je niet direct een enorme disbalans krijgt bij een dagje overslaan. Ik had nu de FLY 's avonds laat gebruikt dus een nacht doorgehaald en 's morgens slapen, ik twijfelde vervolgens of ik de Wellbutrin de volgende ochtend/middag moest nemen. Heb het uiteindelijk genomen, maar met spijt, want ik had dus ook het idee dat het de fysieke kater versterkte. Heb me die hele dag zeer 'meh' gevoeld, lichamelijk echt een beetje ziek en een getriggerde migraine, dus heb de ochtend daar weer na de halve dosis Wellbutrin gepakt, omdat ik blij was dat ik me weer katervrij voelde. Vandaag gewoon weer de hele dosis en nergens last van. Mijn indruk is dat het toch wel 'iets' doet in interactie met drugs, omdat ik die kater ook wel opvallend vond, maar wat het concreet is, is vaag/lastig te zeggen en blijkbaar per middel en persoon en per keer verschillend (zoals uiteindelijk alles wat betreft effecten van drugs... het zegt weinig). Het kan ook een algemene licht verstoorde regulatie van mijn systeem zijn, omdat ik een krappe week geleden opgehoogd heb. Het is ook niet zo slim van mezelf om dan drugs te gebruiken.
Wel handig om te weten dat jij en AphexTwin nergens last van hebben, het is natuurlijk een groot voordeel als een middel samen kan met de meeste drugs. ^^