Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-B FLY en bupropion (Wellbutrin)

2C-B FLY en bupropion (Wellbutrin)

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Ik zou het dus omdraaien: hoe kan je ervan uitgaan dat de dosering in pillen goed gaat als er geen testresultaten van zijn. Er zijn genoeg dingen die mis kunnen gaan bij het mengen van bindmiddel en slaan van pillen.
Klik om te vergroten...
Ik ben het op dit gebied zeker met je eens, mijn etizolam pellets zijn altijd 3x de hoeveelheid dan ze zeggen dat erin zit. En dan opeens neem je een hele en voel je niks. En geloof me ik weet hoe delusion of sobriety voelt. De reviews op hun site geven dit ook aan. Soms zijn de pellets heel korrelig, andere keren enorm hard en “mooi”. Soms hebben

Dit komt van een van de grootste vendors die jullie waarschijnlijk allemaal wel kennen.

Verder durf ik RC’s zeker wel wat vaker te gebruiken dat je aanraadt, maar dat vind ik een risico dat iedereen voor zichzelf mag aangaan of weigeren.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze Olifant zei:
Totaal random vraag in dit topic, maar heeft er hier iemand ervaring met 5-APB ansich? Ik heb snel een ladinkje 6-APB gekocht toen ik begon te vrezen dat het uit de schappen ging verdwijnen (hamsteruhhh), en las toen inderdaad op verschillende plekken dat er vaak deels 5-APB in zit. Hoe 'erg' is dit, merk je hier in de praktijk wat van? Ik weet dat de lage nummers meestal betekenen dat een stof minder potent in effect uitpakt, ben wel benieuwd hoe dat dan met 5-APB zit.
Klik om te vergroten...
Ik niet. Vind de benzofurans heel prijzig. Als je het omrekent per tripje blijft het mierenneukerij natuurlijk. Maar als de ban er aan zit te komen ga ik denk ik toch wel wat 5-MAPB en 5-APB kopen. Al is het voor the novelty.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Buu zei:
4-AcO-DMT is illegaal in Nederland. Ik heb zelfs persoonlijk contact gehad met de desbetreffende vendor. Zij verkopen het dus niet. Of praat je over lang geleden?
Klik om te vergroten...
Dit is niet lang geleden, het kwam van :mouthzip::mouthzip::mouthzip: en die zaten niet in Nederland, dus kon het nog allemaal via (semi-)legale weg. Helaas kun je dit soort gesprekken niet op dit forum voeren vanwege regels.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Totaal random vraag in dit topic, maar heeft er hier iemand ervaring met 5-APB ansich? Ik heb snel een ladinkje 6-APB gekocht toen ik begon te vrezen dat het uit de schappen ging verdwijnen (hamsteruhhh), en las toen inderdaad op verschillende plekken dat er vaak deels 5-APB in zit. Hoe 'erg' is dit, merk je hier in de praktijk wat van? Ik weet dat de lage nummers meestal betekenen dat een stof minder potent in effect uitpakt, ben wel benieuwd hoe dat dan met 5-APB zit.
Klik om te vergroten...

Na het onderstaande tripreport heb ik nog een keer 6-APB gedaan, en ik was best wel verrast hoe ander 5-APB en 6-APB waren.

5-APB: stimulerend en kalmerend tegelijkertijd

Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst 5-APB geprobeerd. Ik kreeg er flink energie van, maar had ook zin om lekker weg te dromen op de bank. Ik moest tot 20.00 uur werken. Vlak nadat ik klaar was nam ik een capsule met 70 milligram 5-APB. Het poeder is lichtbruin en ruikt een beetje raar...
drugsforum.nl drugsforum.nl

6-APB is veel dromeriger en empathischer en 5-APB is meer speedy en helder; maar ik had er ook meer visuals van. Ik had meer last van bijwerkingen van 5-APB, zoals zweten en misselijkheid en verminderde aanspreekbaarheid.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."