Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-E op zegels

2C-E op zegels

22 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
a
acid.girlLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi iedereen :)

Na maanden mee gelezen te hebben, heb ik toch een vraagje waar ik geen antwoord op kan vinden. Ik kan namelijk geen trip reports vinden van 2C-E op zegels.

Een vriend van mij heeft wat zegels liggen, met een dosis van 8-10 mg. Er staat een grote gele smiley op, en zover ik weet heeft hij het besteld van een vendor. Ik zou het graag volgende week met hem willen proberen, maar ben toch een beetje zenuwachtig omdat ik nergens iets over zegels kan vinden. Zover ik weet kunnen we nu niet testen, wat het ook spannend maakt. Ik kan nu niet zelf afwegen dus moet hopen dat de dosis klopt. Vandaar dat ik benieuwd was of iemand hier ervaring mee heeft. Anders ben ik nu instaat om het niet aan te nemen en voor poedervorm te gaan kijken.

Hij wou 1,5 zegel nemen, en ik 1 en een kwartje omdat ik veel lichter ben. Is dit een aan te raden dosis? Ik trip al behoorlijk hard op 130ug lsd, dus dacht dat dit wel genoeg zou zijn voor een goede trip.

Alvast heel erg bedankt!!
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
acid.girl zei:
Een vriend van mij heeft wat zegels liggen, met een dosis van 8-10 mg. Er staat een grote gele smiley op, en zover ik weet heeft hij het besteld van een vendor.
Klik om te vergroten...
Ik weet welke vendor, mijn 5-MeO-MiPT zegels waren exact het zelfde, met de smiley. Ik wist niet dat ze zegels verkochten, maar ik denk wel dat het daadwerkelijk 2C-E is aangezien deze site die stof ook als poeder verkocht/verkoopt.

1 zegel lijkt mij verstandiger voor de eerste keer. Het is een van de meest agressieve psychedelica en het heeft het hele scherpe dose respond curve (steeds heftiger met maar een klein beetje meer).

Andere keren zou je hoger kunnen doseren. Ik lees dat 12mg als enorm heftig word ervaren.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#3
kheb die zegels ook..
vorig jaar met 1/8e begonnen.. dat vond ik al vermakelijk.
langzaam opgebouwd naar 1 hele zegel in een aantal keer.
ik vond het chill omdat ondanks ik er heel de nacht van wakker bleef, ik me geen moment verveelde of het vervelend vond dat het licht werd... content... en niet brak die dag.
knam het ook wel een zondag ochtend en dan joggen in de natuur.
qua visuals was het vrij scherp en flitserig groen paars tinten... en man.. ik werd er erg opgewonden van.. sex was intens.
het fijne vond ik ook dat mijn gedachten goed beheersbaar bleven..

toen kon ik geen zegels meer krijgen en kocht ik poeder... wat volgens mij veel sterker is.
ik nam ( volumetrisch geloof ik ) ca 12 mg.. en woew!..
daar was ik niet op bedacht.. met die zegels nog niet zo heftig geweest.
bodyload / energie.. vrij heftig.
neon randen flitsen etc wel cool..
ook brain zaps! zoals @Stonologie zegt.. best agressief spul.


ik vind het dus vooral in lagere dosis relaxt..
in hogere dosis zijn de bij effecten naast het trippen wat heftig.
a
acid.girlLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor de uitgebreide berichtjes, hier heb ik echt wat aan :)! Ik ga ook nog even goed nadenken over de dosis, maar gaat vast goed komen.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb de zegels ook voorbij zien komen. Zelf nog nooit in zegelvorm gebruikt, alleen poeder.
Ben het persoonlijk niet eens met de claim dat 2C-E één van de meest agressieve psychedelica zou zijn, maar dat is enkel op basis van één ervaring. Ik had er op 20 mg een prachtige liefdevolle ervaring mee. Intens, dat wel, maar verre van agressief.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#6
acid.girl zei:
Bedankt voor de uitgebreide berichtjes, hier heb ik echt wat aan :)! Ik ga ook nog even goed nadenken over de dosis, maar gaat vast goed komen.
Klik om te vergroten...

ja, intens is mss een beter woord.. mentaal niet agressief.
maar physiek best wel heftig.. net of ik sterk electrisch geladen was.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe krijg je zo’n hoge dosering op een zegel? Hoe groot zijn die zegels? Want op standaard lsd formaat ga je geen 10 milligram krijgen.
a
acid.girlLid
01-01-2024, 00:00
#8
Moet ik dit het zelfde innemen als lsd of kan dit dus korter? En heeft er misschien iemand enig idee of dit een kruistolerantie heeft met psilocybine? Ik heb eerder wel 2cb vlak na truffels genomen, en dat werkte toen niet optimaal
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#9
het zijn best wel flinke jetsers ja!

P1130209.JPG
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#10
acid.girl zei:
Moet ik dit het zelfde innemen als lsd of kan dit dus korter? En heeft er misschien iemand enig idee of dit een kruistolerantie heeft met psilocybine? Ik heb eerder wel 2cb vlak na truffels genomen, en dat werkte toen niet optimaal
Klik om te vergroten...
Je kan ze doorslikken. En ja je hebt kruistolerantie. Alle psychedelica hebben kruistolerantie op base tryptamines (DMT, EPT etc) na.
W
WuceBrayneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een maatje van me had de eerste keer meteen 2 zegels gepakt en hij had volgens hemzelf de allerergste bad trip tot dan toe. Hij voelde niks meer, zn emoties werden compleet uitgeschakeld. Uiteindelijk ben ik erheen gemoeten om m gerust te stellen dat t wel goed kwam.
Ikzelf (M 100kg) heb ooit 1 zegel gepakt van diezelfde vendor en ik was blij dat ik niet meer gepakt had. Echt heel potent spul.
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gympie zei:
kheb die zegels ook..
vorig jaar met 1/8e begonnen.. dat vond ik al vermakelijk.
langzaam opgebouwd naar 1 hele zegel in een aantal keer.
ik vond het chill omdat ondanks ik er heel de nacht van wakker bleef, ik me geen moment verveelde of het vervelend vond dat het licht werd... content... en niet brak die dag.
knam het ook wel een zondag ochtend en dan joggen in de natuur.
qua visuals was het vrij scherp en flitserig groen paars tinten... en man.. ik werd er erg opgewonden van.. sex was intens.
het fijne vond ik ook dat mijn gedachten goed beheersbaar bleven..

toen kon ik geen zegels meer krijgen en kocht ik poeder... wat volgens mij veel sterker is.
ik nam ( volumetrisch geloof ik ) ca 12 mg.. en woew!..
daar was ik niet op bedacht.. met die zegels nog niet zo heftig geweest.
bodyload / energie.. vrij heftig.
neon randen flitsen etc wel cool..
ook brain zaps! zoals @Stonologie zegt.. best agressief spul.


ik vind het dus vooral in lagere dosis relaxt..
in hogere dosis zijn de bij effecten naast het trippen wat heftig.
Klik om te vergroten...
Hoe kan je het beste een zegel door de helft krijgen? Ik wil ze niet aanraken met mijn hand. Kan het gewoon met een schaar?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jari zei:
Hoe kan je het beste een zegel door de helft krijgen? Ik wil ze niet aanraken met mijn hand. Kan het gewoon met een schaar?
Klik om te vergroten...
Ja
G
GonzoGrasshopperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jari zei:
Hoe kan je het beste een zegel door de helft krijgen? Ik wil ze niet aanraken met mijn hand. Kan het gewoon met een schaar?
Klik om te vergroten...
Met een pincet zegel vast houden en knippen met een klein schaartje
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#15
SuperSilverHaze zei:
Met een pincet zegel vast houden en knippen met een klein schaartje
Klik om te vergroten...
Blauweaap zei:
Ja
Klik om te vergroten...
Dankje!
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jari zei:
Hoe kan je het beste een zegel door de helft krijgen? Ik wil ze niet aanraken met mijn hand. Kan het gewoon met een schaar?
Klik om te vergroten...
Je gaat overigens niet onder invloed raken door een zegel in je hand te houden.
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#17
KlaasVaak zei:
Je gaat overigens niet onder invloed raken door een zegel in je hand te houden.
Klik om te vergroten...
ow dat dacht ik. Ik dacht dat het bij LSD zo was.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
KlaasVaak zei:
Je gaat overigens niet onder invloed raken door een zegel in je hand te houden.
Klik om te vergroten...
Jari zei:
ow dat dacht ik. Ik dacht dat het bij LSD zo was.
Klik om te vergroten...

Dit is onzin. Om stoffen met de huid op te kunnen nemen zijn er andere stoffen nodig. Opname via de huid is nogal complex en eigenlijk alleen verkrijgbaar als professioneel medische pleister. Volgens mij zijn deze pleisters ook gepatenteerd.

Als je een zegel op je lijf plakt is het hoogste wat er gebeurd dat de LSD beschadigt raakt door zweet en dergelijke lichaamsvochten, maar ik verzeker je dat opname door de huid door simpel aanraking complete BS is. Onze huid is een orgaan dat stoffen buiten houdt. En dan heb ik het over onze huid. Dingen zoals je tandvlees, je ogen, je mond, je geslachtsorganen etc. kunnen, in theorie, stoffen opnemen.
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Dit is onzin. Om stoffen met de huid op te kunnen nemen zijn er andere stoffen nodig. Opname via de huid is nogal complex en eigenlijk alleen verkrijgbaar als professioneel medische pleister. Volgens mij zijn deze pleisters ook gepatenteerd.

Als je een zegel op je lijf plakt is het hoogste wat er gebeurd dat de LSD beschadigt raakt door zweet en dergelijke lichaamsvochten, maar ik verzeker je dat opname door de huid door simpel aanraking complete BS is. Onze huid is een orgaan dat stoffen buiten houdt. En dan heb ik het over onze huid. Dingen zoals je tandvlees, je ogen, je mond, je geslachtsorganen etc. kunnen, in theorie, stoffen opnemen.
Klik om te vergroten...
oke dankjewel man! als het klopt is dit wel goed om te weten. Maar blijf voorzichtig doen
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Dit is onzin. Om stoffen met de huid op te kunnen nemen zijn er andere stoffen nodig. Opname via de huid is nogal complex en eigenlijk alleen verkrijgbaar als professioneel medische pleister. Volgens mij zijn deze pleisters ook gepatenteerd.

Als je een zegel op je lijf plakt is het hoogste wat er gebeurd dat de LSD beschadigt raakt door zweet en dergelijke lichaamsvochten, maar ik verzeker je dat opname door de huid door simpel aanraking complete BS is. Onze huid is een orgaan dat stoffen buiten houdt. En dan heb ik het over onze huid. Dingen zoals je tandvlees, je ogen, je mond, je geslachtsorganen etc. kunnen, in theorie, stoffen opnemen.
Klik om te vergroten...
Ik meen gelezen te hebben dat fentanyl en carfentanyl wel via de huid opgenomen kon worden. En dat er daardoor mensen een OD kregen in Amerika.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."