Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-E op zegels

2C-E op zegels

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
a
acid.girlLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi iedereen :)

Na maanden mee gelezen te hebben, heb ik toch een vraagje waar ik geen antwoord op kan vinden. Ik kan namelijk geen trip reports vinden van 2C-E op zegels.

Een vriend van mij heeft wat zegels liggen, met een dosis van 8-10 mg. Er staat een grote gele smiley op, en zover ik weet heeft hij het besteld van een vendor. Ik zou het graag volgende week met hem willen proberen, maar ben toch een beetje zenuwachtig omdat ik nergens iets over zegels kan vinden. Zover ik weet kunnen we nu niet testen, wat het ook spannend maakt. Ik kan nu niet zelf afwegen dus moet hopen dat de dosis klopt. Vandaar dat ik benieuwd was of iemand hier ervaring mee heeft. Anders ben ik nu instaat om het niet aan te nemen en voor poedervorm te gaan kijken.

Hij wou 1,5 zegel nemen, en ik 1 en een kwartje omdat ik veel lichter ben. Is dit een aan te raden dosis? Ik trip al behoorlijk hard op 130ug lsd, dus dacht dat dit wel genoeg zou zijn voor een goede trip.

Alvast heel erg bedankt!!
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
acid.girl zei:
Een vriend van mij heeft wat zegels liggen, met een dosis van 8-10 mg. Er staat een grote gele smiley op, en zover ik weet heeft hij het besteld van een vendor.
Klik om te vergroten...
Ik weet welke vendor, mijn 5-MeO-MiPT zegels waren exact het zelfde, met de smiley. Ik wist niet dat ze zegels verkochten, maar ik denk wel dat het daadwerkelijk 2C-E is aangezien deze site die stof ook als poeder verkocht/verkoopt.

1 zegel lijkt mij verstandiger voor de eerste keer. Het is een van de meest agressieve psychedelica en het heeft het hele scherpe dose respond curve (steeds heftiger met maar een klein beetje meer).

Andere keren zou je hoger kunnen doseren. Ik lees dat 12mg als enorm heftig word ervaren.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#3
kheb die zegels ook..
vorig jaar met 1/8e begonnen.. dat vond ik al vermakelijk.
langzaam opgebouwd naar 1 hele zegel in een aantal keer.
ik vond het chill omdat ondanks ik er heel de nacht van wakker bleef, ik me geen moment verveelde of het vervelend vond dat het licht werd... content... en niet brak die dag.
knam het ook wel een zondag ochtend en dan joggen in de natuur.
qua visuals was het vrij scherp en flitserig groen paars tinten... en man.. ik werd er erg opgewonden van.. sex was intens.
het fijne vond ik ook dat mijn gedachten goed beheersbaar bleven..

toen kon ik geen zegels meer krijgen en kocht ik poeder... wat volgens mij veel sterker is.
ik nam ( volumetrisch geloof ik ) ca 12 mg.. en woew!..
daar was ik niet op bedacht.. met die zegels nog niet zo heftig geweest.
bodyload / energie.. vrij heftig.
neon randen flitsen etc wel cool..
ook brain zaps! zoals @Stonologie zegt.. best agressief spul.


ik vind het dus vooral in lagere dosis relaxt..
in hogere dosis zijn de bij effecten naast het trippen wat heftig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."