#1
2c-b-fly werkt zeer waarschijnlijk ongeveer als 2c-b.
In het geval van 2c-b zou dit geen probleem moeten veroorzaken.
In het geval van 2c-b zou dit geen probleem moeten veroorzaken.
Het werkt zeker anders dan 2C-B. Ik denk dat je het vooral moet benaderen als een uniek middel met unieke effecten en niet zozeer als een vervanger van 2C-B. Ondanks de gelijkenis in naam, verneem ik van velen dat het effect totaal anders is.Ik heb nooit echt een dip gehad na XTC. Maar misschien maar beter even wachten inderdaad. Ik kan inderdaad niet super veel vinden over de werking van 2C-B-Fly, is toch wel echt een andere substantie dan 2C-B dus wellicht werkt het ook net anders...
Weet je wellicht ook hoe het werkt? Stimuleert de receptoren voor dopamine en noradrenaline toch?Het werkt zeker anders dan 2C-B. Ik denk dat je het vooral moet benaderen als een uniek middel met unieke effecten en niet zozeer als een vervanger van 2C-B.
Ergens klinkt dit best logisch. Ik heb het alleen vaak wel anders ervaren. Vroeger nam ik na een festivalletje vaak in m'n uppie een lekker portie paddo's om de dip van alle M en drank op te vangen. Vaak kiende ik het zo uit dat de dip precies oversloeg naar de trip. Mooie bankhangerige, interessante en rustgevende trips mee beleefd. Maar nu ik er over na denk, nam ik vaak wel grotere porties. 3gr gedroogd ging er dan met gemak in waar ik binnen het uur wel extra bij nam.Problemen zal het hoogstwaarschijnlijk niet geven. Wel kan het zijn dat je tripje toch wat minder mooi uit de verf komt op het moment dat je serotoninehuishouding niet in optimale balans is. Zojuist postte ik in een andere thread dat ik weleens alsnog een dip heb gekregen nadat ik kort na het gebruik van een serotonineslurper zoals MDMA een psychedelicum nam. Ik zou daarom toch gewoon wachten, als het even kan.
Psychedelica doen wel zeker 'iets' met serotonine, sterker nog, 5-HT2A receptor agonisme (d.w.z.: het doet iets met een receptor wat serotonine ook met die receptor doet, even kort door de bocht) is het voornaamste werkingsmechanisme van alle klassieke psychedelica. Het lijkt mij daarom heel logisch dat MDMA-gebruik kort voor gebruik van dergelijke psychedelica toch wel invloed kan hebben op de trip. Ik heb eens eens een vrij afgevlakte en op momenten zelfs vrij dysfore trip gehad op paddo's, kort na gebruik van 6-APB (eveneens een serotonineslurper zoals MDMA). ....... Ik heb eens huachuma (San Pedro, mescaline, eveneens een psychedelicum met entactogeen randje) gebruikt twee weken na 6-APB. Ik voelde me uitgeblust, leeggetrokken... alsof mijn brein niet in staat was om er nog enigerlei vorm van geluksgevoel voor me uit te persen. Ik voelde me totaal buiten de groep, voelde geen enkele verbinding. Ik voelde me juist moederziel alleen, in de steek gelaten.

The effects which occur during the offset of this compound are comparable to that of a mild stimulant or entactogen. The experience generally feels negative and uncomfortable in comparison to the effects which occurred during its peak.
Is het entactogene effect van 2C-B-FLY dan toch nog dusdanig uitgesproken dat ze dat in een onderzoek met voor de rest gewoon keiharde serotonineslurpers mee hebben genomen? Reports zijn toch vaak anders van mening. Maakt me toch weer even extra nieuwsgierig naar dit stofje.
Zou je daarbij dan ook de 3-maandenregel in acht nemen, gezien het feit er toch sprake lijkt te zijn van enige serotoninerelease (i.t.t. uitsluitend receptoragonisme zoals doorgaans het geval bij psychedelica)?Ja ik vind 2C-B-FLY zeg maar 80 procent empathogeen (zonder de dwingende gevoelens 'ik houd van alles en iedereen en ik moet het je nu vertellen!') en 20 procent tripmiddel.
Nieuwe psychoactieve stoffen en stimulanten moet je sowieso niet regelmatig nemen.Zou je daarbij dan ook de 3-maandenregel in acht nemen, gezien het feit er toch sprake lijkt te zijn van enige serotoninerelease (i.t.t. uitsluitend receptoragonisme zoals doorgaans het geval bij psychedelica)?
Ja ik vind 2C-B-FLY zeg maar 80 procent empathogeen (zonder de dwingende gevoelens 'ik houd van alles en iedereen en ik moet het je nu vertellen!') en 20 procent tripmiddel.
Volgens psychonaut released 2C-B meer serotonine dan 2C-B-Fly. Dat zou dus betekenen dat je dit ook bij 2C-B zou moeten doen?Zou je daarbij dan ook de 3-maandenregel in acht nemen, gezien het feit er toch sprake lijkt te zijn van enige serotoninerelease (i.t.t. uitsluitend receptoragonisme zoals doorgaans het geval bij psychedelica)?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."