Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerbod op RC's

Verbod op RC's

51 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
geflipt zei:
Ik heb laatst 2-FDCK in huis gehaald. Volgens velen hier dé vervanger van Ketamine. Nou, dat was het dus niet. Ik maar lijntjes snuiven tot ik zo vaag was als een halve gare. Ik miste het psychedelische kantje.
Klik om te vergroten...
2-FDCK lijkt heel erg op ketamine, maar dan zonder het plezierige aspect. Ik vond het echt retesaai :grin:

2-FDCK: net ketamine maar dan saaier

Na een geslaagd experiment met 3-MeO-PCP heb ik de stoute schoenen maar weer eens aangetrokken. In mijn digitale winkelmandje heb ik een lading dissociatieven gesleept, zodat ik mijn neus nog eens vol kan stoppen met meer van zulks. Deze week op het menu: 2-FDCK. Inmiddels heb ik drie keer...
drugsforum.nl drugsforum.nl
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
2-FDCK lijkt heel erg op ketamine, maar dan zonder het plezierige aspect. Ik vond het echt retesaai :grin:

2-FDCK: net ketamine maar dan saaier

Na een geslaagd experiment met 3-MeO-PCP heb ik de stoute schoenen maar weer eens aangetrokken. In mijn digitale winkelmandje heb ik een lading dissociatieven gesleept, zodat ik mijn neus nog eens vol kan stoppen met meer van zulks. Deze week op het menu: 2-FDCK. Inmiddels heb ik drie keer...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Ik lees hem zo! Maar ga nu al akkoord! Lol
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
2-FDCK lijkt heel erg op ketamine, maar dan zonder het plezierige aspect. Ik vond het echt retesaai :grin:

2-FDCK: net ketamine maar dan saaier

Na een geslaagd experiment met 3-MeO-PCP heb ik de stoute schoenen maar weer eens aangetrokken. In mijn digitale winkelmandje heb ik een lading dissociatieven gesleept, zodat ik mijn neus nog eens vol kan stoppen met meer van zulks. Deze week op het menu: 2-FDCK. Inmiddels heb ik drie keer...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Je schrijft, omschrijft en beschrijft echt heel mooi en duidelijk.
Mooie en bruikbare reports, waarvoor dank.

Ben mijn grammetje aan het opmaken. Ik snap écht de hype niet!!
Misschien komt het doordat het zo lekker bekt!? Kans is groot dat de rest in de wc eindigt...

Ben wel stiekem benieuwd naar de 3-MEO's, maar ben bang van het manische kantje (bipolair, dus geen goed idee lijkt me).
O-PCE? Of hou ik het gewoon simpelweg bij een Keta-trip, zo om de paar maanden?
(en ja, ik weet dat disso's jouw ding niet zijn :wink:, maar voor mij is het de énige manier dat ik nog min of meer kan 'trippen')

Edit: Lithium weerhoudt me van alle psychedelica...
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
O-PCE heb ik nooit gedaan dus ik weet het niet. De werkingsduur is nogal lang en dat trekt me niet zo. Maar sommigen anderen lijken wel redelijk positief te zijn erover. Het schijnt een beetje naar de manische kant te gaan. De kritieken zijn voor zover ik heb begrepen lovender dan over MXPr, die nogal wat euforie mist, in ieder geval.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja dat is nog zoiets, die euforie! Die mis ik nu ook... Daarnaast denk ik dat ik eruit ben. Binnenkort krijg ik een grammetje R Keta om te proberen, en als die zijn beloftes inlost zou het trippen dan pas echt beginnen. Dan kan ik misschien ooit nog eens half het gevoel hebben van een echte trip, en er iets uit leren. Ik postte hier onlangs al een trip report over mijn eerste ervaring met Ketamine, en die ervaring is geëindigd met een héél mooie visual... Dat hoop ik te bereiken bij disso's. Dan kan ik - zoals ik 20 jaar geleden deed - weer om de paar maanden een ware trip beleven. Althans, dat is het doel...
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#6
geflipt zei:
Ben wel stiekem benieuwd naar de 3-MEO's, maar ben bang van het manische kantje (bipolair, dus geen goed idee lijkt me).
O-PCE? Of hou ik het gewoon simpelweg bij een Keta-trip, zo om de paar maanden?
(en ja, ik weet dat disso's jouw ding niet zijn :wink:, maar voor mij is het de énige manier dat ik nog min of meer kan 'trippen')

Edit: Lithium weerhoudt me van alle psychedelica...
Klik om te vergroten...

ik vind o-pce de minst manische.. ofwel het minst verwarrend.
het lange doorwerken ervan is meer de sederende nasleep.. de piek is relatief kort.
het lijkt erop dat deze rc disso's bij versch. mensen een versch. uitwerking heeft.
een goede dosis meo-3-pcp is echt mega freaky voor mij..
verlies van bijna alle realiteits zin.. vormen, tactiel, visueel, verhoudingen etc etc.
oh ja, euforie..lees ik nu.. zou ik bijna vergeten.. echt enorme golven van genot en "liefde".
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gympie zei:
ik vind o-pce de minst manische.. ofwel het minst verwarrend.
het lange doorwerken ervan is meer de sederende nasleep.. de piek is relatief kort.
het lijkt erop dat deze rc disso's bij versch. mensen een versch. uitwerking heeft.
een goede dosis meo-3-pcp is echt mega freaky voor mij..
verlies van bijna alle realiteits zin.. vormen, tactiel, visueel, verhoudingen etc etc.
oh ja, euforie..lees ik nu.. zou ik bijna vergeten.. echt enorme golven van genot en "liefde".
Klik om te vergroten...
Dus toch O-PCE (blijft mij achtervolgen)? of de PCP? Jezus, teveel keuzes...
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#8
geflipt zei:
Dus toch O-PCE (blijft mij achtervolgen)? of de PCP? Jezus, teveel keuzes...
Klik om te vergroten...

ze hebben meer overeenkomsten dan verschillen...
één van de mooiste ervaring had ik op een en combinatie van o-pce, 3-ho-pcp, 3-meo-pcp, 3-meo-pce en later wat keta.. dussss lol

maar o=pce + 3-ho-pcp is wel een aanrader.

maar khad ook wel een keer in de nasleep dat ik echt in een soort van manie zat dat ik echt even bij iemand moest uithuilen..
ik moest daar gewoon naartoe.. terwijl ik eigenlijk voelde dat het niet echte emoties waren maar een soort van film waar ik in zat.

kheb het vorig jaar om de paar weken gedaan.. ging allemaal leuk.. geen gekke bij effecten.
toen ging het begin dit jaar mis met een soort vergiftiging van m'n neuronen zo leek het.
sindsdien nog wel een paar keer gedaan.
maar het is wel spul om serieus te nemen.

ik hoop dat je iets hebt aan wat ik schrijf want aan de ene kant prijs ik het aan..en aan de andere kant waarschuw ik je ervoor.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
geflipt zei:
Binnenkort krijg ik een grammetje R Keta om te proberen, en als die zijn beloftes inlost zou het trippen dan pas echt beginnen.
Klik om te vergroten...
Er wordt veel geclaimd over R-, S- en racemische ketamine. Maar een Oostenrijks testpunt heeft onderzoek gedaan naar de chiraliteit van ketamine van tientallen samples die op straat verkocht werd en dat bleek allemaal racemisch. In Nederland wordt de chiraliteit niet getest, dus je kunt er nooit achter komen of het echt R- of S-ketamine of allebei tegelijk. Iedereen die anders beweert doet dus een ongeverifieerde bewering.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Er wordt veel geclaimd over R-, S- en racemische ketamine. Maar een Oostenrijks testpunt heeft onderzoek gedaan naar de chiraliteit van ketamine van tientallen samples die op straat verkocht werd en dat bleek allemaal racemisch. In Nederland wordt de chiraliteit niet getest, dus je kunt er nooit achter komen of het echt R- of S-ketamine of allebei tegelijk. Iedereen die anders beweert doet dus een ongeverifieerde bewering.
Klik om te vergroten...
Bij ons heet het tripket. De staafjes dus. Weet je dan nog niet zeker of je de R of S versie hebt?
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gympie zei:
ze hebben meer overeenkomsten dan verschillen...
één van de mooiste ervaring had ik op een en combinatie van o-pce, 3-ho-pcp, 3-meo-pcp, 3-meo-pce en later wat keta.. dussss lol

maar o=pce + 3-ho-pcp is wel een aanrader.

maar khad ook wel een keer in de nasleep dat ik echt in een soort van manie zat dat ik echt even bij iemand moest uithuilen..
ik moest daar gewoon naartoe.. terwijl ik eigenlijk voelde dat het niet echte emoties waren maar een soort van film waar ik in zat.

kheb het vorig jaar om de paar weken gedaan.. ging allemaal leuk.. geen gekke bij effecten.
toen ging het begin dit jaar mis met een soort vergiftiging van m'n neuronen zo leek het.
sindsdien nog wel een paar keer gedaan.
maar het is wel spul om serieus te nemen.

ik hoop dat je iets hebt aan wat ik schrijf want aan de ene kant prijs ik het aan..en aan de andere kant waarschuw ik je ervoor.
Klik om te vergroten...
Ik heb er wel degelijk iets aan gympie. Ik denk dat ik het - gezien mijn situatie - op veilig ga spelen, en ga gaan voor de echte Keta, of het nu R, S, of racemische is. Ik heb bij mijn eerste ervaring al een korte maar heel mooie visual gehad. Ik vermoed dat er in die holes nog meer dan genoeg zit... Hoe dan ook bedankt! Jullie allemaal. Thx
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Nee, de vorm van de kristallen zegt niks over de chiraliteit. Dat heeft meer te maken met de manier waarop er gekristalliseerd is; of dat snel of langzaam is gegaan en met veel of weinig trilling en op welke temperatuur en welke luchtvochtigheid en luchtdruk etc.
Klik om te vergroten...
Maar als een van mijn beste vrienden, die groothandelaar is, zegt dat iets R Ketamine is... Kan ik hem dan nog geloven?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."