Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In mijn ervaring is 1P-LSD niet te onderscheiden van "echte" LSD. Dit is ook wat ik meestal terug lees bij de ervaringen van andere mensen."
"Het enige analoog waar ik ervaring mee heb is ALD-52. Al best een aantal keer gebruikt inmiddels. Naar mijn idee was het enige verschil dat het toch wel wat langer duurt dan LSD. Minstens 12 uur tot ik nuchter genoeg ben te gaan slapen, meestal langer. Zijn er hier meer mensen die dit ook merken?"
"Hallo, Ik heb over de afgelopen 2 jaar om de paar maanden MDMA gebruikt. Nou merkte ik al heel snel dat effect veranderde. Waar ik de eerste paar keer nog helemaal smolt in mijn omgeving en opging in de liefde ervaar ik dit gevoel steeds minder. Het begint fijn en alles voelt anders, maar ik krijg al gauw cravings naar meer en krijg veel meer nare bij effecten. Kaakschaatsen, trillen, zweten en op het eind van de avond niet meer naar de wc kunnen terwijl je toch zo nodig moet. Nou weet ik dat MDMA over tijd en vooral na misbruik, hoge doseringen en frequent gebruik, haar magie kan verliezen. Echter ben ik naar mijn idee altijd verstandig omgegaan met mijn gebruik, Ik probeer niet vaak te gebruiken. Minimaal een maand tussen de trips, maar meestal langer. Ook heb ik nooi hoge dosereingen gebruikt ik ben zelden over de halve gram per avond geweest. Meestal kon ik met 250/300 mg de hele avond vooruit. Zijn er hier meer mensen die ook hebben ervaren dat de magie zo makkelijk verdween? Wat zouden mogelijke oorzaken kunnen zijn? Misschien had ik toch streng 3 maanden moeten hanteren tussen de trips of heb ik gewoon ongeluk gehad met hoe mijn lichaam hier op reageert. Ik merk waar ik eerst nog wel een soort psychedelisch gevoel bij MDMA had dat het nu steeds meer neigt naar eigenlijk mijn idee van hoe ik me bij amfetaminen voel. Op amfetaminen reageer ik altijd heel slecht. Ik wordt moe, zenuwachtig en ga voel me gewoon niet fijn. Dit komt mede door mijn ADD denkik. Ik dacht er ook over om mogelijk analogen van MDMA te proberen. Ik weet dat 6-apb goede verhalen heeft, maar dit kan ik niet meer vinden. 5-apb zou een optie kunnen zijn. Of combinaties zoals een nexusflip of candyflip om het toch wat variatie te geven. Als iemand hier raad mee weet hoor ik het graag."
"Ik denk eerlijkgezegd dat die 250/300 mg een overstatement is. Ik heb meeste keren we er niet zo nauwkeurig op de dosis gelet. Ik gebruikte altijd verreweg het minste uit mijn vriendengroep. Daarnaast weeg ik ook wel 85/90 kg, Nogsteeds heb ik wel aan de hoge kant gezeten, maar naar mijn idee toch echt niet zo hoog en frequent dat het zo snel weg zo moeten ebben. Na mijn 3e of 4e keer was het al beduidend minder en toen nam ik misschien 150mg per keer. Uiteraard kan het gewoon snel verdwijnen in dat geval heb ik pech gehad. Ik vind het vooral raar omdat ik de enige in mijn directe omgeving lijk te zijn met deze problemen terwijl ik relatief gezien het meest verstandig er mee omging."
"Roze Olifant zei: Ik zie trouwens niet in hoe ADD gerelateerd zou zijn aan slecht reageren op amfetamines. Klik om te vergroten... Ik heb zowel metylfendidaat als dexamfetamine gekregen voor mijn ADD. Hierbij krijg ik een heel naar zenuwachtig gevoel. Ook een beetje sloom en bijna suf soms. Datzelfde krijg ik ook als bijvoorbeeld pep of 3MMC gehad. Misschien staat dit compleet los van mijn ADD. Uiteraard kan amfetamine ook gewoon een zenuwachtig gevoel geven, maar naar mijn idee was het toch iets anders. Ik had daarin die link gelegd met ADD, geen idee of daar ook daardwerkelijk wat achter zit."
"https://theintercept.com/2020/11/04/oregon-drugs-decriminalization/ Ik kwam dit artikel toch tegen waar mooi wordt uitgelegd waarom deze nieuwe wet zo belangrijk is. Dit is naar mijn mening misschien de grootste winst die we tegen de war on drugs hebben gehad. Terwijl Nederland tientallen jaren na het gedoogdbeleid wiet nog niet heeft kunnen legaliseren lijkt het in sommige Amerikaanse staten nu met een sneltreinvaart te gaan. Hopelijk zullen we dit hier ook ooit mogen meemaken"
"Over dit onderwerp is afgelopen jaar een rapport uitgebracht door de denktank MDMA beleid. Dit was een groepje deskundigen met ondermeer proffesoren, onderzoekers en politie. Er werd bij meerdere scenarios uitgebreid gekeken naar de verwachte effecten in allerlei onderdelen zoals gevaar, criminaliteit en vervuiling. Het beste scenario hier uit bleek een zogenaamd X-shop model. Kortgezegd zou dit een soort koffieshop speciaalzaak zijn waar mensen hun pillen kunnen halen. Alle pillen zijn uiteraard zuiver en de exacte dosage is bekend. De medewerkers kunnen dan de mensen goed informeren om te zorgen dat ze verstandig hun drugs gebruiken. Het volledige rapport is hier te lezen, zeker de moeite waart even doorheen te bladeren als je geinterreseerd bent. https://denktank.gitlab.io/mdma-policy-mdmcda/"