#1
100ug is een goeie startdosis, ik had lichte vervormingen en ademen van objecten. Ook met ogen dicht lichte visuals. Goede dosis om kennis te maken met 1p.
Ik ben zelf echt een hele visuele tripper (ik merk al lichte visuele veranderingen op op een microdosis), maar ik vind visuals eigenlijk een van de minder boeiende dingen van een goede trip... het mentale deel vind ik veel belangrijker. Visuals zijn heel tof, maar op een bepaald moment heb je dat ook wel een beetje gezien. Het is eerder een leuke bijkomstigheid.![]()
Wat is de definitie van een mentale trip dan? Een soort van bewust dromen waarbij je hele fantasie werelden in je hooft kan schetsen?
Ik ben zelf een beetje een noob als het gaat om LSD, maar ik vind de visuals juist een van de leukste dingen van LSD. Vooral ook hoe je zo helder blijft maar toch de meest wazige shit ziet (en hoort). Misschien dat dat naarmate ik meer ervaring krijg veranderd, dat geloof ik wel.
Even ontopic. Aangezien je al ervaring hebt met truffels en salvia raad ik 150ug aan. Niet dat een 100ug ervaring niet leuk of intens kan zijn, maar ik denk persoonlijk dat het je gaat tegenvallen.

Wise choice, enjoy!Dank allemaal voor de reacties.
Ik ga het mooi bij 100ug-120ug houden aankomend weekend.
Hopelijk een mooie en fijne trip![]()
ik vond 100ug voelen als 200 'normale' LSD. dus echt dat kleuren en patronen je complete gezichtsveld overnemen en mind loops etc...Ik wil 1p-LSD ook een deze weken proberen als ik er tijd voor heb. Ik heb zitten twijfelen over de dosis. Is er iemand die kort kan beschrijven hoe intens het is op 200 en 300ug?
Of is dit nog al verschillend per persoon?
Mind loops, ervaar je dat als prettig?ik vond 100ug voelen als 200 'normale' LSD. dus echt dat kleuren en patronen je complete gezichtsveld overnemen en mind loops etc...
kan alle kanten op, het kan het heel prettig en grappig zijn maar soms kan het wel vervelend en beangstigend zijn.Mind loops, ervaar je dat als prettig?
Verstandige keuze! Hoe is het geweest?!Ik ga het mooi bij 100ug-120ug houden aankomend weekend.
kan alle kanten op, het kan het heel prettig en grappig zijn maar soms kan het wel vervelend en beangstigend zijn.
ja precies omdat het soms ook echt zo kan voelen, wanneer rationeel denken allang geen optie meer is.Lijkt mij alleen eng te zijn als je jezelf er van gaat overtuigen dat je er nooit meer uit kom of niet?
Verstandige keuze! Hoe is het geweest?!

Super herkenbaar! Fijn dat je er zo van genoten hebt! LSD =Voelde mij net een kind die voor het eerst alles moest leren.
Ik heb gisteren 100ug genomen en het was geweldig!
Voelde mij net een kind die voor het eerst alles moest leren.
![]()
dit moet ik morgen terugkijken! wow
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."