Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 1p-lsd

Eerste keer 1p-lsd

80 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
G
GonzoGrasshopperLid
01-01-2024, 00:00
#1
100ug is een goeie startdosis, ik had lichte vervormingen en ademen van objecten. Ook met ogen dicht lichte visuals. Goede dosis om kennis te maken met 1p.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat is de definitie van een mentale trip dan? Een soort van bewust dromen waarbij je hele fantasie werelden in je hooft kan schetsen?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze Olifant zei:
Ik ben zelf echt een hele visuele tripper (ik merk al lichte visuele veranderingen op op een microdosis), maar ik vind visuals eigenlijk een van de minder boeiende dingen van een goede trip... het mentale deel vind ik veel belangrijker. Visuals zijn heel tof, maar op een bepaald moment heb je dat ook wel een beetje gezien. Het is eerder een leuke bijkomstigheid. :)
Klik om te vergroten...

Ik ben zelf een beetje een noob als het gaat om LSD, maar ik vind de visuals juist een van de leukste dingen van LSD. Vooral ook hoe je zo helder blijft maar toch de meest wazige shit ziet (en hoort). Misschien dat dat naarmate ik meer ervaring krijg veranderd, dat geloof ik wel.

Even ontopic. Aangezien je al ervaring hebt met truffels en salvia raad ik 150ug aan. Niet dat een 100ug ervaring niet leuk of intens kan zijn, maar ik denk persoonlijk dat het je gaat tegenvallen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Martinus zei:
Wat is de definitie van een mentale trip dan? Een soort van bewust dromen waarbij je hele fantasie werelden in je hooft kan schetsen?
Klik om te vergroten...

Lastig uit te drukken. Weet niet of er een definitie is. Ik heb vrijwel nooit een ‘alleen’ mentale trip, er zijn altijd ook wel visuals in een bepaalde mate, zeker als je daarop focust, maar een echt goeie trip zelf is veel meer dan alleen het visuele. Vind ik dan hè. Ik bedoel het psychische en emotionele deel van de trip. Maffe, komische of (op dat moment) geniale bedenksels, gedachtengangen/kronkels, inzichten, emoties. Pas nog een keer echt goed gejankt tijdens een LSD-trip, als een klein kind, lol, al het verstopte verdriet van de afgelopen tijd kwam er in één moment uit. Dat was even moeilijk maar voelde ook heel goed. Dat soort zaken.

Ik heb in bijvoorbeeld psilocybine-trips ook wel soms hele droomwerelden ervaren, dat ik verschillende mooie locaties in m’n hoofd kon bezoeken. :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Ik ben zelf een beetje een noob als het gaat om LSD, maar ik vind de visuals juist een van de leukste dingen van LSD. Vooral ook hoe je zo helder blijft maar toch de meest wazige shit ziet (en hoort). Misschien dat dat naarmate ik meer ervaring krijg veranderd, dat geloof ik wel.

Even ontopic. Aangezien je al ervaring hebt met truffels en salvia raad ik 150ug aan. Niet dat een 100ug ervaring niet leuk of intens kan zijn, maar ik denk persoonlijk dat het je gaat tegenvallen.
Klik om te vergroten...

Is ook niks mis mee. LSD-visuals kunnen echt prachtig zijn. :) Als je een visual-liefhebber bent moet je later zeker ook eens DMT overwegen, DMT was voor mij echt next level visueel, heel complex en zeer indrukwekkend.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dank allemaal voor de reacties.
Ik ga het mooi bij 100ug-120ug houden aankomend weekend.
Hopelijk een mooie en fijne trip :beer:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
snorlax zei:
Dank allemaal voor de reacties.
Ik ga het mooi bij 100ug-120ug houden aankomend weekend.
Hopelijk een mooie en fijne trip :beer:
Klik om te vergroten...
Wise choice, enjoy!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben benieuwd
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Martinus zei:
Ik wil 1p-LSD ook een deze weken proberen als ik er tijd voor heb. Ik heb zitten twijfelen over de dosis. Is er iemand die kort kan beschrijven hoe intens het is op 200 en 300ug?

Of is dit nog al verschillend per persoon?
Klik om te vergroten...
ik vond 100ug voelen als 200 'normale' LSD. dus echt dat kleuren en patronen je complete gezichtsveld overnemen en mind loops etc...
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#10
GoldenGrow zei:
ik vond 100ug voelen als 200 'normale' LSD. dus echt dat kleuren en patronen je complete gezichtsveld overnemen en mind loops etc...
Klik om te vergroten...
Mind loops, ervaar je dat als prettig?
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#11
TripJess zei:
Mind loops, ervaar je dat als prettig?
Klik om te vergroten...
kan alle kanten op, het kan het heel prettig en grappig zijn maar soms kan het wel vervelend en beangstigend zijn.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neem geen LSD.... als je angstig bent dan kun je een erg traumatische ervaring krijgen.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#13
snorlax zei:
Ik ga het mooi bij 100ug-120ug houden aankomend weekend.
Klik om te vergroten...
Verstandige keuze! Hoe is het geweest?!
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#14
GoldenGrow zei:
kan alle kanten op, het kan het heel prettig en grappig zijn maar soms kan het wel vervelend en beangstigend zijn.
Klik om te vergroten...

Lijkt mij alleen eng te zijn als je jezelf er van gaat overtuigen dat je er nooit meer uit kom of niet?
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#15
Martinus zei:
Lijkt mij alleen eng te zijn als je jezelf er van gaat overtuigen dat je er nooit meer uit kom of niet?
Klik om te vergroten...
ja precies omdat het soms ook echt zo kan voelen, wanneer rationeel denken allang geen optie meer is.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eik zei:
Verstandige keuze! Hoe is het geweest?!
Klik om te vergroten...

Ik heb gisteren 100ug genomen en het was geweldig!
Voelde mij net een kind die voor het eerst alles moest leren.
:beer:
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#17
snorlax zei:
Voelde mij net een kind die voor het eerst alles moest leren.
Klik om te vergroten...
Super herkenbaar! Fijn dat je er zo van genoten hebt! LSD = :hearteyes:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
snorlax zei:
Ik heb gisteren 100ug genomen en het was geweldig!
Voelde mij net een kind die voor het eerst alles moest leren.
:beer:
Klik om te vergroten...

Dat klinkt net als mijn ervaring met LSD. Fijn dat je zo’n goede ervaring hebt gehad. Het blijft mooi spul.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Dat klinkt net als mijn ervaring met LSD. Fijn dat je zo’n goede ervaring hebt gehad. Het blijft mooi spul.
Klik om te vergroten...

:wink:
Screenshot 2020-09-19 at 20.59.59.png
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gympie zei:
:wink:
Bekijk bijlage 9789
Klik om te vergroten...
dit moet ik morgen terugkijken! wow

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."