Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag ivm 3mmc

Vraag ivm 3mmc

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij kan het geen kwaad zolang je daarna een pauze inlast.
Maar pas op met dit goedje het leent zich makkelijk voor misbruik.
Voor de een is het zwaar verslavend en voor de ander is het niks.
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste DF'ers,

Eerst en vooral wil ik jullie van harte bedanken voor al jullie informatie die ik afgelopen jaar al heb kunnen gebruiken ivm het consumeren van drugs.

Nu heb ik een vraag ivm de stof 3mmc. Heb hier nog geen ervaring mee maar weet dat hierbij de serotoninepauze zoals bij xtc moet aangehouden worden. We hebben vrijdag een avondje 3mmc gepland, ikzelf zou een bommetje van 200 mg nemen. Echter heb ik vandaag bij mijn dealer 1 lijntje hiervan gesnoven, ik vermoed tussen 50 en 75 mg. Was zeg maar om te kijken of het goed was. Nu vroeg ik me af dit nog steeds zo slim is om vrijdag door te gaan met dit plan vh bommetje, of is dit een absolute no-go? Verder is er afgelopen 2 maanden geen serotonineslurpende stof gebruikt en zal dit ook niet gebeuren in de komende 2 maanden. Wat is jullie mening hierover? Alvast bedankt!

Mvg.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vanwaar direct 200mg? Geen idee wat je lengte en gewicht is, maar 200mg is aan de hoge kant.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Screenshot_20201104-231015_Samsung Internet.jpg
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Verstandig zou het zijn om 3 maanden te wachten. Of je nu 70mg neemt of 200mg, het blijft een aanslag op je serotonine receptoren. Kan het veel kwaad als je 1x de regel overtreedt? Nee dat denk ik niet....
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#6
@snorlax:

Dank voor je snelle reactie. Ja, dit besef ik maar al te goed, vandaar ook de orale inname, aangezien nasaal sterk(er) naar cravings neigt en je hiermee rap kan gaan overdrijven.

@CuriousExplorer

Ook jij bedankt voor de snelle reactie. De dosering had ik van psychonautwiki waar 200 mg als een 'common' dose wordt gezien. Ook andere topics spraken over 150-200mg. Zelf weeg ik 70kilo en ben ik 1m80 groot.
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Rivalrie:

Ja precies hierbij stel ik mij vragen, is 70 mg even uitputtend voor je serotoninereceptoren als 200 mg dan, kan ik moeilijk begrijpen..
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik verder zoek raden ze hetzelfde aan als xtc (1-1,5mg/kg lichaamsgewicht ).
Maak in uw geval 105mg. Maar veel succes met welke hoeveelheid je ook beslist te nemen. 😁
T
T135Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Voor een eenmalige uitzondering als dit lijkt me het niet veel uit te maken. Dan moet je alleen absoluut niet vaker die 'eenmalige' uitzondering maken natuurlijk.

Als je het zeker wil weten echt dus even wachten, maar heb in mijn ervaring bijna exact hetzelfde gedaan. Kater was iets heftiger dan anders, verder weinig bijzonders.

Ik praat hierbij het gebruik van 3mmc niet goed, het zal hoe dan ook serotonine slurpen.

Veel succes en als ik iets kan doen hoor ik het graag!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Update?
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb persoonlijk weinig last van een dip na regelmatig 3mmc gebruik. In mijn idee verbruikt het zeer weinig serotonine en meer dopamine. Wel de dosis bescheiden houden!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Vanwaar direct 200mg? Geen idee wat je lengte en gewicht is, maar 200mg is aan de hoge kant.
Klik om te vergroten...
Bij nieuwe stoffen inderdaad altijd voorzichtig beginnen! Niet gelijk gaan voor een hoge dosis. Je hebt geen idee hoe je reageert op deze stof en of het effect wel bevalt. Zeker bij research chemicals zoals 3-MMC is het echt extreem belangrijk dat je voorzichtig te werk gaat. Je bent met jezelf aan het experimenteren he. En ik vermoed dat je graag nog even gezond blijft en dat je een graag een leuke avond wil. Daarbij hoort dus een beetje kalm aan doen.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Techneut zei:
Ik heb persoonlijk weinig last van een dip na regelmatig 3mmc gebruik. In mijn idee verbruikt het zeer weinig serotonine en meer dopamine. Wel de dosis bescheiden houden!
Klik om te vergroten...
Daar ben ik het mee eens ja, met bescheiden dosissen is de kater goed te handelen. Daar schuilt (voor mij iig) precies het gevaar in.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zeelanddude zei:
Daar ben ik het mee eens ja, met bescheiden dosissen is de kater goed te handelen. Daar schuilt (voor mij iig) precies het gevaar in.
Klik om te vergroten...
Ik vind 3-mmc een van de meest vergevende drugs die er is, kon makkelijk een gram weg binge en dan viel te kater nog mee vond ik persoonlijk.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Apotheker zei:
Ik vind 3-mmc een van de meest vergevende drugs die er is, kon makkelijk een gram weg binge en dan viel te kater nog mee vond ik persoonlijk.
Klik om te vergroten...

Hopelijk zeg je binnen x aantal jaren nog hetzelfde over 3mmc.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Hopelijk zeg je binnen x aantal jaren nog hetzelfde over 3mmc.
Klik om te vergroten...
Achja ik gebruik toch allang geen 3-mmc meer. En ik doel niet zozeer op de schadelijkheid want dat zou alsnog hartstikke hoog kunnen zijn.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Ah je bedoelde specifiek de kater de dag erna? Heb ik nooit last van, niet van 3mmc maar ook niet van coke, speed, en al de rest 😆
Klik om te vergroten...
Ook niet van mdma?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Apotheker zei:
Achja ik gebruik toch allang geen 3-mmc meer. En ik doel niet zozeer op de schadelijkheid want dat zou alsnog hartstikke hoog kunnen zijn.
Klik om te vergroten...

Ah je bedoelde specifiek de kater de dag erna? Heb ik nooit last van, niet van 3mmc maar ook niet van coke, speed, en al de rest 😆
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Snuffelaar zei:
Ook niet van mdma?
Klik om te vergroten...

Nee. Laatste maal dat ik het deed had ik in totaal 240mg op. Een dinsdagdip ken ik enkel van lezen op internet. 😶
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Apotheker zei:
Ik vind 3-mmc een van de meest vergevende drugs die er is, kon makkelijk een gram weg binge en dan viel te kater nog mee vond ik persoonlijk.
Klik om te vergroten...
Ja, tot de reserves echt op zijn, met een gram kan ik best een poos zoet zijn,
Zolang je voldoende slaapt, eet en drinkt, dosis bescheiden houd, kan je er lang van genieten hoor, qua bingen/ dagelijks gebruik hetzelfde
Lol, wtf, nee is stop, ik zit hier 3mmc gebruik voor mn eigen goed te praten, blijft gewoon link spul.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."