Ja de dag erna hahaAh je bedoelde specifiek de kater de dag erna? Heb ik nooit last van, niet van 3mmc maar ook niet van coke, speed, en al de rest 😆
Ja de dag erna hahaAh je bedoelde specifiek de kater de dag erna? Heb ik nooit last van, niet van 3mmc maar ook niet van coke, speed, en al de rest 😆
😂😂😂😂 dat is mij ook nog niet overkomen, het werkt wel, maar er valt niet mee te werken 😶😂Laat ik het zo zeggen, het is mij in het verleden nog nooit gelukt om zoveel te gebruiken dat het niet meer werkte.
Bij nieuwe stoffen inderdaad altijd voorzichtig beginnen! Niet gelijk gaan voor een hoge dosis. Je hebt geen idee hoe je reageert op deze stof en of het effect wel bevalt. Zeker bij research chemicals zoals 3-MMC is het echt extreem belangrijk dat je voorzichtig te werk gaat. Je bent met jezelf aan het experimenteren he. En ik vermoed dat je graag nog even gezond blijft en dat je een graag een leuke avond wil. Daarbij hoort dus een beetje kalm aan doen.Vanwaar direct 200mg? Geen idee wat je lengte en gewicht is, maar 200mg is aan de hoge kant.
Daar ben ik het mee eens ja, met bescheiden dosissen is de kater goed te handelen. Daar schuilt (voor mij iig) precies het gevaar in.Ik heb persoonlijk weinig last van een dip na regelmatig 3mmc gebruik. In mijn idee verbruikt het zeer weinig serotonine en meer dopamine. Wel de dosis bescheiden houden!
Ik vind 3-mmc een van de meest vergevende drugs die er is, kon makkelijk een gram weg binge en dan viel te kater nog mee vond ik persoonlijk.Daar ben ik het mee eens ja, met bescheiden dosissen is de kater goed te handelen. Daar schuilt (voor mij iig) precies het gevaar in.
Ik vind 3-mmc een van de meest vergevende drugs die er is, kon makkelijk een gram weg binge en dan viel te kater nog mee vond ik persoonlijk.
Achja ik gebruik toch allang geen 3-mmc meer. En ik doel niet zozeer op de schadelijkheid want dat zou alsnog hartstikke hoog kunnen zijn.Hopelijk zeg je binnen x aantal jaren nog hetzelfde over 3mmc.
Ook niet van mdma?Ah je bedoelde specifiek de kater de dag erna? Heb ik nooit last van, niet van 3mmc maar ook niet van coke, speed, en al de rest 😆
Achja ik gebruik toch allang geen 3-mmc meer. En ik doel niet zozeer op de schadelijkheid want dat zou alsnog hartstikke hoog kunnen zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."