Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag ivm 3mmc

Vraag ivm 3mmc

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Apotheker zei:
Laat ik het zo zeggen, het is mij in het verleden nog nooit gelukt om zoveel te gebruiken dat het niet meer werkte.
Klik om te vergroten...
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ dat is mij ook nog niet overkomen, het werkt wel, maar er valt niet mee te werken πŸ˜ΆπŸ˜‚
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste DF'ers,

Eerst en vooral wil ik jullie van harte bedanken voor al jullie informatie die ik afgelopen jaar al heb kunnen gebruiken ivm het consumeren van drugs.

Nu heb ik een vraag ivm de stof 3mmc. Heb hier nog geen ervaring mee maar weet dat hierbij de serotoninepauze zoals bij xtc moet aangehouden worden. We hebben vrijdag een avondje 3mmc gepland, ikzelf zou een bommetje van 200 mg nemen. Echter heb ik vandaag bij mijn dealer 1 lijntje hiervan gesnoven, ik vermoed tussen 50 en 75 mg. Was zeg maar om te kijken of het goed was. Nu vroeg ik me af dit nog steeds zo slim is om vrijdag door te gaan met dit plan vh bommetje, of is dit een absolute no-go? Verder is er afgelopen 2 maanden geen serotonineslurpende stof gebruikt en zal dit ook niet gebeuren in de komende 2 maanden. Wat is jullie mening hierover? Alvast bedankt!

Mvg.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vanwaar direct 200mg? Geen idee wat je lengte en gewicht is, maar 200mg is aan de hoge kant.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."