#1
Elk weekend
Share more 😄
Elk weekend
Hoi!! Ik snap je reactie. Bedankt voor het meedenken.Ik neem nooit 4mmc. Weet je zeker dat het wel 4mmc is, en geen 3mmc?
4mmc word vaak verkocht als 3mmc.
Ik denk dat je deze andersom bedoeld he!4mmc word vaak verkocht als 3mmc
De drang voor bij te nemen is gewoon extreem bij mefi, voordak het goed en wel besef ben ik 3 dagen wakker.
Ik ben ergens benieuwd naar.
In mijn omgeving merk ik vaak dat er veel naar binnen wordt geschoven met zn allen.
Ik ben benieuwd hoeveel jullie in welke situatie en hoelang, gebruiken van de miauw miauw.
Ik schrik hier best van als je reëel nadenkt. Het is haast genormaliseerd.
Wanneer gebruiken jullie voornamelijk, vertel mij hier meer over! Zou het interessant vinden om buiten mijn leefkring een impressie en idee te krijgen.
Hoi!! Ik snap je reactie. Bedankt voor het meedenken.
Gelukkig ben ik hier van op de hoogte en de zeldzame 4mmc is toch het enige wat mijn hartje begeerd. Mij niet gezien bij de 3mmc!
Het ligt er heel erg aan in welk deel van NL je kijkt, zo kom je er daar veel makkelijker aan, en verderop alleen maar 3m als t ware..
Hoeveel maak jij gemiddeld op?
Ja zeker. Ik laat bij verandering het altijd testen.Kan je dat met zekerheid zeggen omdat je het test in een testcentrum?
Als ik het zou gebruiken zeker niet meer dan 1 keer in 3 maanden.
Ja precies! ineens ben je paar dagen verder.. bedankt voor je eerlijke antwoord, en ik herken t zelf ook wel..De drang voor bij te nemen is gewoon extreem bij mefi, voordak het goed en wel besef ben ik 3 dagen wakker.
In sommige kringen wordt extreem gebruik genormaliseerd. Dat is natuurlijk niet normaal.Ja zeker. Ik laat bij verandering het altijd testen.
Met elke drug is het verstandig om er 3 maand tussen te laten, maar mijn vraag was meer of mijn omgeving de enige was dat zo extreem veel gebruiken leek.. of dat dat overal wel zo is.
Vroeger in mijn vriendengroep was het normaal om 8 tot 10 xtc pillen op een avond te gebruiken.... Ik deed hier overigens niet aan mee..In sommige kringen wordt extreem gebruik genormaliseerd. Dat is natuurlijk niet normaal.
Ben blij dat ik van die zelfdestructieve rituelen af ben. Geen snuiverij meer voor mij.rituelen moeten wel voortgezet blijven worden he!
Bizar, ik ken ook kringen waar het normaal is om 3 gram SOS op een avond weg te snuiven. Mij niet (meer) gezien).Vroeger in mijn vriendengroep was het normaal om 8 tot 10 xtc pillen op een avond te gebruiken.... Ik deed hier overigens niet aan mee..
rituelen moeten wel voortgezet blijven worden he!Bizar, ik ken ook kringen waar het normaal is om 3 gram SOS op een avond weg te snuiven. Mij niet (meer) gezien).
Vroeger in mijn vriendengroep was het normaal om 8 tot 10 xtc pillen op een avond te gebruiken.... Ik deed hier overigens niet aan mee..
1 vriend die zoveel nam had echt een grafkop na gebruik... Ik dacht daarom altijd: ik begin nooit aan xtc. Toch ruim 14 a 15 jaar later voor het eerst xtc gedaan.( mijn ) vroeger ( begin jaren 90 ) waren de xtc tabletten gemiddeld een stuk lichter dan tegenwoordig.. zo 80 mg mdma.
ik hoorde wel eens van sterke pillen toendertijd en die waren dan 125 mg
10 x 80 is natuurlijk nog super veel.
( toen had je nog veel meer variaties aan stoffen die erin zaten en kwaliteitsverschil )
maar het verklaard wel een beetje waarom er die verhalen zijn van vroeger.
ik geloof dat mijn max 5 over een heel weekend is geweest ooit.. en dat vond ik best wel excessief.
een half..soms één à anderhalf was normaler..
en ik heb geloof ik mss maar 1 of 2 keer in m'n leven een hele in één keer op.
ik gebruik tegenwoordig nog maar een halve.. maar qua mg zou dat dus bijna 2 x zo sterk als 1 van vroeger kunnen zijn.
3-mmc leent zich meer voor herhaaldelijk misbruik omdat het minder kater veroorzaakt dan mdma.
ik heb het 3 x gebruikt.
in één maand.. 1e keer: nice.. 2e keer binnen 4 dagen: nice, maar vooral fysiek lekker.
3e keer na een paar weken: alle het leuke er al wel vanaf.
dus waarom mensen het zo regelmatig blijven gebruiken snap ik niet zo goed.
1 vriend die zoveel nam had echt een grafkop na gebruik... Ik dacht daarom altijd: ik begin nooit aan xtc. Toch ruim 14 a 15 jaar later voor het eerst xtc gedaan.
Ja zeker. Ik laat bij verandering het altijd testen.
Met elke drug is het verstandig om er 3 maand tussen te laten, maar mijn vraag was meer of mijn omgeving de enige was dat zo extreem veel gebruiken leek.. of dat dat overal wel zo is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."