Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"CuriousExplorer zei: Dit dus. Doet mij eerder denken aan een psychose dan aan 3mmc. Klik om te vergroten... Klopt het is idd ook een psychose maar de 3mmc triggerd die psychose lijkt mij. Want ik weet vrijwel zeker als ik na een avondje niet slapen geen drugs doe dat ik geen dingen zie of hoor. Maar zodra ik dan ga snuiven wel"
"Is 5mg oxycodon genoeg om een beetje te kunnen slapen na 0.2/0.3 gram miauw op een avond ?"
"Wat kan er gebeuren als je oxycodon neemt nadat je ketamine hebt gedaan?"
"Wijsneus1 zei: Ik ben ergens benieuwd naar. In mijn omgeving merk ik vaak dat er veel naar binnen wordt geschoven met zn allen. Ik ben benieuwd hoeveel jullie in welke situatie en hoelang, gebruiken van de miauw miauw. Ik schrik hier best van als je reëel nadenkt. Het is haast genormaliseerd. Wanneer gebruiken jullie voornamelijk, vertel mij hier meer over! Zou het interessant vinden om buiten mijn leefkring een impressie en idee te krijgen. Klik om te vergroten... Elk weekend"
"CuriousExplorer zei: Share more 😄 Klik om te vergroten... We doe het vaak in het weekend als we met ze alle aan het chillen zijn vooral nu door corona omdat er geen feestjes zijn En dan vaak Miauw/keta mixen Meta noemen we het en je gaat er echt lekker op. Alleen afgelopen weekend was het uit de hand gelopen een iemand had 2 nachten doorgehaald en ging dezelfde avond weer miauw doen en kwam toen in een psychose was best wel heftig dus blijf er voorlopig van af en hou het lekker bij blowen"
"CuriousExplorer zei: Waarom heb ik dat nooit ? 😌 Wil ook tegen mensen praten 🤣 Klik om te vergroten... Heb het vaak zat gehad en geloof me is geen pretje, je bent helemaal paranoide en in de war. Ik dacht de heletijd dat er op me voordeur werd geklopt, ik hoorde mensen fluiten, geweerschoten etc echt geen pretje"
"Taxi zei: Ik zelf gebruik bijna elk weekend ongv 2 3 gram. Elke vrijdag en zaterdag nacht ga ik altijd door, hierdoor heb ik vreselijk slaaptekort, maar de dingen die ik met slaaptekort en een zware overdosis 3 wel allemaal niet heb gezien is niet normaal. Ik zag schimmen alsof het geesten waren, ik zag mensen ook gewoon echt in kleur. Ik heb alles bijna wel gezien dieren op me kamer aan het rond rennen, men kamer muren die scheef stonden, en dan ook nog de geluiden. Als ik zelf geluid maak op dat moment, dan daarna hallucineer ik zelf geluiden. Men ouders horen schreeuwen tegen men zus bijvoorbeeld of muziek horen. Echt heb met 3mmc meer gezien dan 2cb en truffels bij elkaar. Klik om te vergroten... ik heb precies hetzelfde gehad mijn kamer was helemaal vervormd, ik hoorde mijn ouders met kastdeuren smijten en schreeuwen terwijl dit niet zo was en overal hoor ik gefluit vandaan komen"