#1
Ik weet weinig van rc’s maar je nickname interesseer me. Rijdt je Puch? Ik ben dol op oude brommers zoals puch, Zundapp etc.
Ik reed altijd Puch Maxi vroeger.
Ik reed altijd Puch Maxi vroeger.
goed, er is effectHoe gaat ie nu ??
heerlijkgoed om te horen!
je kan zo 4/5 uur een steady piek hebben!
..... zou van diegene geen drugs advies meer aannemenHm ... mij werd geadviseerd voor 1e x .... 200mg
goed om te horen!nog steeds lekker![]()
Leuk ben benieuwd! Veel plezier nogik typ later los van deze nog wel een compleet verslag, leuk dit drugsforum.voor nu: ik hoor graag nog leuke tips,en stel vooral al jullie vragen
![]()
laat maar weten hoe het wasIk heb 3 capsules besteld van 100 mg. Ga binnenkort er een proberen of meerdere![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."