#1
Ik weet weinig van rc’s maar je nickname interesseer me. Rijdt je Puch? Ik ben dol op oude brommers zoals puch, Zundapp etc.
Ik reed altijd Puch Maxi vroeger.
Ik reed altijd Puch Maxi vroeger.
Laat weten hoe het is bevallen !Ja ik heb ervaring met mdma en xtc, zo te horen lijkt me die 5ambp dan de winnaar @De Apotheker.
Zal ik doen!Laat weten hoe het is bevallen !
Ik heb geen weegschaal maar heb een capsule van 100mg 5-mapb die gaat het worden, lijkt mij een goede dosering,Heb je een goede milligram weegschaal? Anders zou ik voor een orale dosis 5-mapb gaan. Dat is een stuk magischer dan die andere twee.
Hoeveel ga je bij nemen? 50 mg ?dat denk ik ook, ik wacht nog even en dan neem ik wat bij
nog eens 30mgHoeveel ga je bij nemen? 50 mg ?
Oow dat is niet heel veel. Ik heb zelf verder geen ervaring met 5-mapb. Maar denk dat je nog even kunt wachten en dan bijnemen.1,5 uur van tevoren, wat soep en een boterham wat soep
Dan zit je op totaal 60mg en dat is nog steeds een lage dosering.nog eens 30mg
Leuk ben benieuwd! Veel plezier nogik typ later los van deze nog wel een compleet verslag, leuk dit drugsforum.voor nu: ik hoor graag nog leuke tips,en stel vooral al jullie vragen
![]()
Hmm misschien vanavond de MDMA achterwegen laten en aan de 5mapb gaan hier😛STILL GOING STRONG
Hoe zwaar/licht ben je in kg als ik mag vragendat denk ik ook, ik wacht nog even en dan neem ik wat bij
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."