Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer RCs

Eerste keer RCs

87 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet weinig van rc’s maar je nickname interesseer me. Rijdt je Puch? Ik ben dol op oude brommers zoals puch, Zundapp etc.
Ik reed altijd Puch Maxi vroeger.
P
PUCHLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal,
Bij gebrek aan een dealer heb ik besloten op een keer de RCs te proberen.
Ik heb nu verschillende middelen besteld namelijk, 5-MABP, 3-MMC en 4-FMA.
Nog nooit geprobeerd dus vraag me af welke het beste zou zijn om mee te beginnen. Benieuwd naar jullie ervaringen
Gr puch
P
PUCHLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik typ later los van deze nog wel een compleet verslag, leuk dit drugsforum:).voor nu: ik hoor graag nog leuke tips,en stel vooral al jullie vragen:kissingheart:
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
PUCH zei:
Ja ik heb ervaring met mdma en xtc, zo te horen lijkt me die 5ambp dan de winnaar @De Apotheker.
Klik om te vergroten...
Laat weten hoe het is bevallen !
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Paarse Puch
P
PUCHLid
01-01-2024, 00:00
#6
rowdy zei:
Laat weten hoe het is bevallen !
Klik om te vergroten...
Zal ik doen!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Vanuit mijn ervaring, het beste RC's gewoon helemaal vermijden maar als je het dan toch gaat doen ga dan voor de miauw (weet niet precies meer hoe dit middel heet) maar dat schijnt een fijne high op te leveren beetje coke/xtc achtig tussenin.
P
PUCHLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Apotheker zei:
Heb je een goede milligram weegschaal? Anders zou ik voor een orale dosis 5-mapb gaan. Dat is een stuk magischer dan die andere twee.
Klik om te vergroten...
Ik heb geen weegschaal maar heb een capsule van 100mg 5-mapb die gaat het worden, lijkt mij een goede dosering,
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
PUCH zei:
dat denk ik ook, ik wacht nog even en dan neem ik wat bij
Klik om te vergroten...
Hoeveel ga je bij nemen? 50 mg ?
P
PUCHLid
01-01-2024, 00:00
#10
rowdy zei:
Hoeveel ga je bij nemen? 50 mg ?
Klik om te vergroten...
nog eens 30mg
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#11
PUCH zei:
1,5 uur van tevoren, wat soep en een boterham wat soep
Klik om te vergroten...
Oow dat is niet heel veel. Ik heb zelf verder geen ervaring met 5-mapb. Maar denk dat je nog even kunt wachten en dan bijnemen.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Je kan ook een puntje nasaal doen. Werkt erg lekker met 5mapb. Ga t morgen zelf ook weer eens proberen (is al 6 jaar geleden)
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hm ... mij werd geadviseerd voor 1e x .... 200mg
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#14
PUCH zei:
nog eens 30mg
Klik om te vergroten...
Dan zit je op totaal 60mg en dat is nog steeds een lage dosering.
Ik ga zelf met start dosis 100mg beginnen.
Nu in sero pauze helaas 😉
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#15
PUCH zei:
ik typ later los van deze nog wel een compleet verslag, leuk dit drugsforum:).voor nu: ik hoor graag nog leuke tips,en stel vooral al jullie vragen:kissingheart:
Klik om te vergroten...
Leuk ben benieuwd! Veel plezier nog
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ga deze drug ook bestellen, hoeveel denken jullie dat ik nodig heb.. heb denkik een redelijke tollerantie
P
PUCHLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik gebruik normaal met M 100mg en dan bijpakken met 50, nu heb ik 100mg 5-mapb verdeeld ingenomen in een tijdsbestek van 2 uur.dat bevalt me wel heel goed
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb alleen ervaring met benzo en opiaat rc's dus aan mij heb je niks. :mouthzip:
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#19
PUCH zei:
STILL GOING STRONG
Klik om te vergroten...
Hmm misschien vanavond de MDMA achterwegen laten en aan de 5mapb gaan hier😛
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
PUCH zei:
dat denk ik ook, ik wacht nog even en dan neem ik wat bij
Klik om te vergroten...
Hoe zwaar/licht ben je in kg als ik mag vragen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."