#1
laat maar weten hoe het wasIk heb 3 capsules besteld van 100 mg. Ga binnenkort er een proberen of meerdere![]()
Kreidler dat was de top off the bill ....pas nog in Techniek museum Sinsheim geweest waar een complete verzameling staatIk weet weinig van rc’s maar je nickname interesseer me. Rijdt je Puch? Ik ben dol op oude brommers zoals puch, Zundapp etc.
Ik reed altijd Puch Maxi vroeger.
Ik mocht van mijn ouders toen geen “jongens” brommer... Ik wilde eigenlijk een Honda MT of MTX maar het werd een Puch Maxi.Kreidler dat was de top off the bill ....pas nog in Techniek museum Sinsheim geweest waar een complete verzameling staat![]()
Puch met hoog stuur en leren jas met franjes aan de mouwenIk mocht van mijn ouders toen geen “jongens” brommer... Ik wilde eigenlijk een Honda MT of MTX maar het werd een Puch.
Ik sluit me hier volledig bij aan. Heb je ervaring met MDMA/XTC? Hier gelden zowat dezelfde regels. Bovendien lijkt het enorm op MDMA, maar het is wat liefdevoller, iets rustiger en het duurt haast twee keer zo lang, ideaal voor een thuissetting dus!Heb je een goede milligram weegschaal? Anders zou ik voor een orale dosis 5-mapb gaan. Dat is een stuk magischer dan die andere twee
In de bips is nog magischer.Heb je een goede milligram weegschaal? Anders zou ik voor een orale dosis 5-mapb gaan. Dat is een stuk magischer dan die andere twee.
Zeker bij RC's lijkt het me echt essentieel om een goede milligramweegschaal te hebben. Je moet dat soort middelen echt niet gaan lopen eyeballen, dat is een recept voor nare ongelukken. Een fatsoenlijke weegschaal kost ook drie tientjes bij DX.com. Ik mag aannemen dat je gezondheid dat wel waard is.Heb je een goede milligram weegschaal? Anders zou ik voor een orale dosis 5-mapb gaan. Dat is een stuk magischer dan die andere twee.
Weet wel dat research chemicals een ander effect hebben dan traditionele middelen, en dat je jezelf nu opwerpt als proefkonijn om mogelijk te ontdekken wat voor gezondheidseffecten die hebben. Als je dat bij je volle verstand doet dan kan ik er hoogstens hypocriete opmerkingen over maken. Maar ik wil dan nog wel even benadrukken hoe essentieel het is dat we eigenlijk niks weten over de gezondheidseffecten van dit soort middelen. Bijvoorbeeld bij MDMA zijn we nog steeds aan het ontdekken dat sommige mensen last krijgen van permanente verstoringen in hun gezichtsveld (HPPD) of derealisatie (het gevoel dat de wereld onecht is). Bij ketamine zijn we er pas heel laat achter gekomen dat het nogal schadelijk is voor je blaas doordat mensen het regelmatig gingen gebruiken en zo'n last kregen van blaasontstekingen dat de blaas eruit moest worden gehaald en die mensen de rest van hun leven een kathether moesten. En ketamine was toen al lang en breed goedgekeurd als veilig en effectief geneesmiddel he!Hallo allemaal,
Bij gebrek aan een dealer heb ik besloten op een keer de RCs te proberen.
www.changingperspective.info
5-MAPB, 3-MMC en 4-FMA zijn alledrie entactogene stimulanten. Het effect lijkt enigszins op elkaar, maar er zitten ook verschillen tussen. Zo geeft 5-MAPB een heel empathische rush en een warme bodyload. Van 4-FMA raak je ook redelijk zwaar onder invloed; je kan er best vaag van worden met trillende ogen maar wat minder empathisch oprispingen dat je anderen MOET vertellen hoe leuk/lief ze zijn. 3-MMC is wat dat betreft mentaal best helder en wat meer actief-stimulerend, maar het is ook behoorlijk more-ish; mensen vinden het lastig om te stoppen met bijpakken voordat het zakje leeg is.Ik heb nu verschillende middelen besteld namelijk, 5-MABP, 3-MMC en 4-FMA.
Nog nooit geprobeerd dus vraag me af welke het beste zou zijn om mee te beginnen. Benieuwd naar jullie ervaringen
Gr puch
Hier 3 zundapp 517's👌🏻Ik weet weinig van rc’s maar je nickname interesseer me. Rijdt je Puch? Ik ben dol op oude brommers zoals puch, Zundapp etc.
Ik reed altijd Puch Maxi vroeger.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."