#1
Gaaf man!dit de mijne
Gaaf man!dit de mijne
Laat weten hoe het is bevallen !Ja ik heb ervaring met mdma en xtc, zo te horen lijkt me die 5ambp dan de winnaar @De Apotheker.
Zal ik doen!Laat weten hoe het is bevallen !
Ik heb geen weegschaal maar heb een capsule van 100mg 5-mapb die gaat het worden, lijkt mij een goede dosering,Heb je een goede milligram weegschaal? Anders zou ik voor een orale dosis 5-mapb gaan. Dat is een stuk magischer dan die andere twee.
Hoe weet je of het 100 mg is?Ik heb geen weegschaal maar heb een capsule van 100mg 5-mapb die gaat het worden, lijkt mij een goede dosering,
Volgens de winkel waar ik het vandaan heb, maar ik ga nog wel even een weegschaaltje halenHoe weet je of het 100 mg is?
100 milligram is pitting hoor! 5-MAPB is nog wel een stuk sterker dan MDMA he. Zeker voor de eerste keer zou ik eerder 80 milligram adviseren.Ik heb geen weegschaal maar heb een capsule van 100mg 5-mapb die gaat het worden, lijkt mij een goede dosering,
Idd, ik denk dat ik m gewoon door 2 deel 50mg100 milligram is pitting hoor! 5-MAPB is nog wel een stuk sterker dan MDMA he. Zeker voor de eerste keer zou ik eerder 80 milligram adviseren.
Dan zou ik eerder 60 milligram eerst doen en 40 erna. Ik denk dat 50 mg een beetje underwhelming is en als je daarna 50 milligram nog bijpakt dan zal je dat ook niet meer veel hoger tillen. Ik ben natuurlijk altijd voorstander van minder nemen. Maar als je dan toch de 100 milligram gaat opmaken dan lijkt me 60 milligram een iets beter beginIdd, ik denk dat ik m gewoon door 2 deel 50mg
Heb je gegeten van te voren?+1 uur, merk nog niet echt iets,
Geniet en hou ons op de hoogte!vanavond om 19.00 neem ik 30 mg 5-mapb. lijkt me een safe dosis voor iets wat ik niet eerder heb geprobeerd en dan heb ik nog voldoende over om eventueel bij te pakken of voor een later experiment een hogere dosis te nemen.
ik voel me goed zit hier lekker in mn huisje en heb er zin in![]()
Ik denk dat de dosis te laag is, tussen 70 en 100 is beter denk ik+1 uur, merk nog niet echt iets,
dat denk ik ook, ik wacht nog even en dan neem ik wat bijIk denk dat de dosis te laag is, tussen 70 en 100 is beter denk ik
Hoeveel ga je bij nemen? 50 mg ?dat denk ik ook, ik wacht nog even en dan neem ik wat bij
nog eens 30mgHoeveel ga je bij nemen? 50 mg ?
Oow dat is niet heel veel. Ik heb zelf verder geen ervaring met 5-mapb. Maar denk dat je nog even kunt wachten en dan bijnemen.1,5 uur van tevoren, wat soep en een boterham wat soep
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."