Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC Nauwelijks Tot Geen Effect

3MMC Nauwelijks Tot Geen Effect

63 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedenavond,

Ik zit even met een probleempje. Ik heb 4 uur geleden mijn eerste dosis 3MMC genomen. Dit was 50mg. Ik wilde laag beginnen omdat ik van mezelf weet dat ik aardig gevoelig ben voor oppepende middelen. Zo ga ik op een kwartje XTC net zo hard als wanneer iemand anders een hele neemt.

Maargoed, anderhalf uur na mijn eerste dosis voel ik 0,0 effect. Ik besluit om nog een capsule met 50mg te vullen en deze in te nemen. Een half uur na inname voel ik dat mijn hartslag wat snel gaat, en mijn bloeddruk is wat hoog. Voorderest nog geen andere effecten. Ik heb 1 uur gewacht en na die 1 uur heb ik besloten om nog een capsule in te nemen. Deze keer een hogere dosering, 75mg. Nu ben ik ongeveer een uurtje verder en ik merk eigenlijk vrij weinig. Mijn hartslag is nog wat verder gestegen maar voorderest geen wakker of opgepept gevoel of ook maar iets in de buurt van euforie.

Is dit gewoon hoe 3MMC voelt of heb ik troep ontvangen? Ik zit erover na te denken om nog een capsule van 50 mg in te nemen. Ik vraag me alleen af of dit wel verstandig is. Ik heb nu 175mg in totaal ingenomen. Dat is toch een aardig hoge dosering volgens internet. En zeker gezien het feit dat ik altijd erg gevoelig ben voor stimulanten, vraag ik mij af of ik niet gewoon slechte 3MMC heb.

Wat lijkt jullie verstandig? Bijnemen of het hier bij laten. Ik heb ook nog wat Kanna liggen. Ik word hier altijd super euforisch van, maar ik weet niet of de combi veilig is. Heeft iemand hier ervaring? Er staat niks over op internet.

Ik hoor het graag.

Groeten,

Ufo Piloot.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gympie zei:
ik heb het van twee verschillende vendors gehad..
één was duurder..en een partij lekker!..net of ik poedersuiker snoof..kwam in brosse brokjes die makkelijk verpulverde.
de ander was goedkoop.. scherp en pijnlijk aan de neus!
welke beter werkte weet ik eigenlijk niet eens.. maar ik weet wel dat oraal zwz beter werkt.
Klik om te vergroten...

Nou ik denk dat ik de goedkope versie is. Voelde net alsof ik verpulverde glasscherven snoof.😖
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ufo piloot zei:
Jup. Is die bloeddruk trouwens met XTC ook zo hoog? Met XTC merk ik het nooit zo, helemaal niet eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Met xtc gaat je bloeddruk ook omhoog, maar heb geen idee of ze gelijkwaardig zijn wat dat betreft.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ufo piloot zei:
ik heb toevallig mijn bloeddruk gemeten net.
bovendruk is: 168
onderdruk is: 78
hartslag: 128 BPM
Klik om te vergroten...
Dit is inderdaad wel een hoge (boven)bloeddruk. De hartslag hoort bij matige inspanning. Enigszins verhoogde bloeddruk en hartslag is onvermijdelijk met stimulanten. Maar dit is wel wat om op te letten. Dus als je deze waarden in (volledige) rust hebt dan kun je beter wat rustig aan doen. Zeker als je normaal gesproken al een te hoge bloeddruk hebt dan loop je meer risico op het krijgen van hartproblemen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hangt van persoon tot persoon af...
Iemand die ik ken, snoof in het begin vd avond altijd een lijn van ongeveer 200mg ineens...
Mijn neus daarentegen kan geen lijn groter dan 130mg aan 😂


Probeer volgende keer een lijntje van 100mg, heb je dan nog niks qua beleving....Dan is het ofwel troep, ofwel gewoon jouw drug niet.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ufo piloot zei:
Nou ik denk dat ik de goedkope versie is. Voelde net alsof ik verpulverde glasscherven snoof.😖
Klik om te vergroten...

Zo voelt 3mmc eenmaal aan...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gympie zei:
ik heb het van twee verschillende vendors gehad..
één was duurder..en een partij lekker!..net of ik poedersuiker snoof..kwam in brosse brokjes die makkelijk verpulverde.
de ander was goedkoop.. scherp en pijnlijk aan de neus!
welke beter werkte weet ik eigenlijk niet eens.. maar ik weet wel dat oraal zwz beter werkt.
Klik om te vergroten...

Zeker dat beide keren 3mmc had?
Want zoals je de duurdere soort omschrijft, denk ik dat je toen 4mmc had
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Zeker dat beide keren 3mmc had?
Want zoals je de duurdere soort omschrijft, denk ik dat je toen 4mmc had
Klik om te vergroten...

staat er toch echt duidelijk op.. en ik heb het recent gekocht.
4-mmc is toch niet meer verkrijgbaar?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gympie zei:
staat er toch echt duidelijk op.. en ik heb het recent gekocht.
4-mmc is toch niet meer verkrijgbaar?
Klik om te vergroten...
Bij vendors niet. Sommige dealers wel..maar of dat echt 4-mmc is weet je pas als je het laat testen.
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ufo piloot zei:
Goedenavond,

Ik zit even met een probleempje. Ik heb 4 uur geleden mijn eerste dosis 3MMC genomen. Dit was 50mg. Ik wilde laag beginnen omdat ik van mezelf weet dat ik aardig gevoelig ben voor oppepende middelen. Zo ga ik op een kwartje XTC net zo hard als wanneer iemand anders een hele neemt.

Maargoed, anderhalf uur na mijn eerste dosis voel ik 0,0 effect. Ik besluit om nog een capsule met 50mg te vullen en deze in te nemen. Een half uur na inname voel ik dat mijn hartslag wat snel gaat, en mijn bloeddruk is wat hoog. Voorderest nog geen andere effecten. Ik heb 1 uur gewacht en na die 1 uur heb ik besloten om nog een capsule in te nemen. Deze keer een hogere dosering, 75mg. Nu ben ik ongeveer een uurtje verder en ik merk eigenlijk vrij weinig. Mijn hartslag is nog wat verder gestegen maar voorderest geen wakker of opgepept gevoel of ook maar iets in de buurt van euforie.

Is dit gewoon hoe 3MMC voelt of heb ik troep ontvangen? Ik zit erover na te denken om nog een capsule van 50 mg in te nemen. Ik vraag me alleen af of dit wel verstandig is. Ik heb nu 175mg in totaal ingenomen. Dat is toch een aardig hoge dosering volgens internet. En zeker gezien het feit dat ik altijd erg gevoelig ben voor stimulanten, vraag ik mij af of ik niet gewoon slechte 3MMC heb.

Wat lijkt jullie verstandig? Bijnemen of het hier bij laten. Ik heb ook nog wat Kanna liggen. Ik word hier altijd super euforisch van, maar ik weet niet of de combi veilig is. Heeft iemand hier ervaring? Er staat niks over op internet.

Ik hoor het graag.

Groeten,

Ufo Piloot.
Klik om te vergroten...
Ik had ook weinig effect vond ik zelf. 4mmc vind ik geweldig maar 3mmc doet me niet veel. lag we heel de nacht wakker en moest gewoon verder gaan met werken etc
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ufo piloot zei:
Ja ik merk inderdaad wel dat het zich langzaam maar zeker opbouwt. Echter nog steeds niks van euforie te bekennen. Heb wel ietsjes meer energie maar niet heel veel. Heb wel het gevoel dat mijn hart overtoeren draait. Denk inderdaad dat slapen moeilijk gaat worden. Nachtje plafond dienst dan maar. 😳

Vraagje, ik slik dexamfetamine voor mijn ADHD. Is het mogelijk dat deze 2 elkaar misschien tegenwerken?
Klik om te vergroten...
3-mmc heeft kruistolerantie met Amfetamine, en normale dosis is toch wel 200mg oraal
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ufo piloot zei:
Nog ff een dingetje. Ik had voor inname geprobeerd om een klein beetje te snuiven, misschien 10 mg om te kijken hoe erg het nou is.

Ik denk dat dit echt het kutste gevoel was wat ik ooit heb gevoeld. Mijn linker neusgat was gewoon helemaal verdoofd en ik zat alleen maar te tranen. Het voelde alsof er letterlijk een gat in mijn neus werd gebrand. Vervolgens verspreide dat gevoel zich over het midden van mijn gezicht.

Hoe kunnen mensen dit snuiven!?!🤯
Klik om te vergroten...
Dan had je geen 3-mmc, 3-mmc verdoofd niet maar brand 10 minuten lang. Maar minder hard dan een amfetamine burn, mja die zijn in paar seconde weg. 3-mmc burn hangt 10 minuten
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#13
GHBismijnietdebaas zei:
Dan had je geen 3-mmc, 3-mmc verdoofd niet maar brand 10 minuten lang. Maar minder hard dan een amfetamine burn, mja die zijn in paar seconde weg. 3-mmc burn hangt 10 minuten
Klik om te vergroten...
Klopt. Ben er later via een vriend achter gekomen dat mijn vendor vervuilde 3mmc verkocht destijds.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ufo piloot zei:
Goedenavond,

Ik zit even met een probleempje. Ik heb 4 uur geleden mijn eerste dosis 3MMC genomen. Dit was 50mg. Ik wilde laag beginnen omdat ik van mezelf weet dat ik aardig gevoelig ben voor oppepende middelen. Zo ga ik op een kwartje XTC net zo hard als wanneer iemand anders een hele neemt.

Maargoed, anderhalf uur na mijn eerste dosis voel ik 0,0 effect. Ik besluit om nog een capsule met 50mg te vullen en deze in te nemen. Een half uur na inname voel ik dat mijn hartslag wat snel gaat, en mijn bloeddruk is wat hoog. Voorderest nog geen andere effecten. Ik heb 1 uur gewacht en na die 1 uur heb ik besloten om nog een capsule in te nemen. Deze keer een hogere dosering, 75mg. Nu ben ik ongeveer een uurtje verder en ik merk eigenlijk vrij weinig. Mijn hartslag is nog wat verder gestegen maar voorderest geen wakker of opgepept gevoel of ook maar iets in de buurt van euforie.

Is dit gewoon hoe 3MMC voelt of heb ik troep ontvangen? Ik zit erover na te denken om nog een capsule van 50 mg in te nemen. Ik vraag me alleen af of dit wel verstandig is. Ik heb nu 175mg in totaal ingenomen. Dat is toch een aardig hoge dosering volgens internet. En zeker gezien het feit dat ik altijd erg gevoelig ben voor stimulanten, vraag ik mij af of ik niet gewoon slechte 3MMC heb.

Wat lijkt jullie verstandig? Bijnemen of het hier bij laten. Ik heb ook nog wat Kanna liggen. Ik word hier altijd super euforisch van, maar ik weet niet of de combi veilig is. Heeft iemand hier ervaring? Er staat niks over op internet.

Ik hoor het graag.

Groeten,

Ufo Piloot.
Klik om te vergroten...
3-mmc kruistolerantie met amfetamines, en had je kristallen pellets of poeder? Kristallen schijnen 2 a 3 keer sterker te zijn, en je dosis was ook veel te laag.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ufo piloot zei:
ik heb toevallig mijn bloeddruk gemeten net.
bovendruk is: 168
onderdruk is: 78
hartslag: 128 BPM
Klik om te vergroten...
Mijne was 162/111 vandaag en 147 hartslag. In rust is het 120/80 en hartslag 70-80.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
GHBismijnietdebaas zei:
Dan had je geen 3-mmc, 3-mmc verdoofd niet maar brand 10 minuten lang. Maar minder hard dan een amfetamine burn, mja die zijn in paar seconde weg. 3-mmc burn hangt 10 minuten
Klik om te vergroten...
Huh?
3mmc brandt letterlijk misschien 15 sec...🙃
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alvast even snel, haal die link weg, anders riskeer je een ban.

edit:
Mijn verstandige advies zou zijn: laat het er bij. 175mg vind ik al best veel, en oraal duurt het eenmaal langer voordat het opkomt, de piek is minder hoog, maar werkt wel langer door.
Ben benieuwd of je kan slapen vannacht 😛
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Ik meen te weten dat dat zo niet werkt. Althans met mdma. Een beetje trekt ook je hele serotonine potje leeg. Net als wanneer je veel of normaal zou doseren. Dus na elke keer toch die 3 maanden.
Bij 3mmc is dat minder goed bekend hoeveel en hoe het precies serotonine of je receptoren belast. Het is bekend dat het zeker invloed heeft op serotonine en je receptoren maar in welke mate vergeleken mdma weten ze nog niet.
Juist daarom adviseren ze ook idd die 3 maanden aan te houden.
Klik om te vergroten...


Ufo piloot zei:
Bedankt voor de info. Ik zal er in ieder geval even 3 tot 4 weken mee wachten. 3 maanden lijkt mij wat overdreven aangezien ik als enig effect een hoge hartslag en verhoogde bloeddruk heb ervaren. Zelfs mijn dagelijkse medicatie (dexamfetamine) geeft meer effect dan wat ik gisteren heb gevoeld. Denk dat ik slechte 3mmc heb. Anders ben ik gewoon niet gevoelig voor deze stof, wat me trouwens erg onwaarschijnlijk lijkt gezien dat ik altijd erg gevoelig ben voor xtc.
Klik om te vergroten...

@Neo-Shulginist , weet jij hier meer van? Jij bent toch wel “de” deskundige hier in vaak.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
@Neo-Shulginist , weet jij hier meer van? Jij bent toch wel “de” deskundige hier in vaak.
Klik om te vergroten...
Haha, nouja, ik zeg dus steeds dat het potje serotonine wat opraakt een overversimpeling is van wat er echt aan de hand is en dat de '3-maandenregel' voornamelijk een richtlijn is die ervoor moet zorgen dat je niet te vaak dat soort middelen neemt. Want het is aannemelijk dat regelmatig gebruik van serotonerge drugs leidt tot neurotoxiciteit.
In hoeverre 3-MMC neurotoxisch is, dat weten we niet. Ik denk dan dat je voor de veiligheid er dus van uit moet gaan dat 3-MMC minstens zo neurotoxisch is als vergelijkbare middelen zoals MDMA, cocaïne of methamfetamine, en mogelijk nog meer. Het risico overschat je dan voor het gemak maar. Wat betreft schade aan je brein zit je graag aan de veilige kant, lijkt me.
Een probleem met 3-MMC kan wel zijn dat gebruikers geneigd zijn om herhaaldelijk te doseren. Een lange blootstellingsduur is een belangrijke risicofactor.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#20
8️⃣6️⃣ zei:
tegenwerken?

Zeg maar samenwerken, want ook jouw dex is een upper.

Er zijn meer mensen die 3MMC maar slappe hap vinden
Klik om te vergroten...
Kan wel hoor. Sommige amfetamines doen serotonine aspecten van middelen totaal niet meer laten werken. Je hoeft maar een punt amfetamine te nemen gevolgd door een capsule van 200mg 4-FA en je voelt geen drol meer van de euforie/tintelingen van de 4-FA door de amfetamine bijvoorbeeld.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."