Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsComplete blackout etizolam

Complete blackout etizolam

33 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Batches kunnen verschillen , en speculeren is niet toegestaan.
Niemand kan je hier antwoord op geven behalven een testcentrum.

Al weet ik niet of ze rc's testen.

Wat ik zou doen is zeggen dat je het als xtc gekocht hebt en zelf laten testen.
B
Benzo-PapaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dank je @De Dunne, ik snap de regels maar is er algemene infosite/URL buiten DF om die je kent...
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Han-C zei:
Dank @De Zandman , @MrJunkieXL en @Neo-Shulginist ! Mijn ervaring was van begin februari, weken van de kaart geweest en zowel in huis als mentaal / fysiek tijd genomen om puin te ruimen en weer mijzelf te worden. Enorm geschrokken... Met name dat er heel veel is gebeurd terwijl ik er niet bewust bij was en herinnering aan heb, heel bizar en inderdaad: LEVENSGEVAARLIJK! Dat ik tijdens die bewusteloosheid zoveel heb gedaan en ook zakje eti half heb leeggegeten!!!

Ik vroeg mij alleen af of er ook andere substanties door RC's worden gemengd die van invloed zijn op je of dat het doorgaans gewoon zuiver Etizolam of welke andere RC benzo is...

Ik heb mijn (dure) les geleerd en ben nu ruim twee maanden verder na incident en blij dat ik nog leef en niet bijvoorbeeld op straat of balcon ben belandt of ademstilstand heb gehad!
Klik om te vergroten...
We kunnen niet zeker zeggen of er iets doorheen zat, maar wat jij beschrijft is vrij typisch voor benzos. Als je teveel van welke benzo dan ook neemt, met alcohol zal je geheugenverlies hebben en ook vaak meer nemen dan je je herinnert. Dus ik zie er in ieder geval geen aanwijzing in dat er iets anders in zou zitten.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Blackouts van benzo's
Han-C zei:
Helemaal mee eens! Daar ben ik ook vreselijk van geschrokken en zo snel al... Ben wel eens out gegaan en weer bijgekomen op bank of bed, maar dit!!!
Dat ik daarna totaal onbewust in een 'slaapwandelmodus' terecht ben gekomen en van alles heb gedaan buiten bewustzijn slaat alles!
Klik om te vergroten...
Is een welbekend probleem bij een benzo verslaving. Ik weet hoe het is. Werd wel eens wakker met bloed op me lichaam van het outgaan en ergens tegenaanvallen of tegen dingen aanlopen. Weet hoe ademhalingdepressie is, been there done it like 100 times.
Kijk deze video eens. Er zijn zoveel mensen die erover kunnen meepraten je bent niet alleen.

Moet eerlijk zeggen dat er tranen rollen bij het zien van deze video. Niet alleen bij deze bij een hele hoop ik was letterlijk bijna me leven kwijt en heb daar zoveel spijt van. Ervaar nu nog steeds de gevolgen van me jarenlange opiaat en benzo verslaving en ben pas 23 jaar:fearscream::coldsweat:
Je lichaam is het enige wat je hebt in deze wereld mensen maak hem gewoon niet kapot. Iedereen telt en ik zou graag iedereen gelukkig en verslavingvrij willen zien. Er zijn natuurlijk nog een hele hoop andere problemen en soms heb je het idee dat je verslaving rechtvaardig is omdat je het voor een reden inneemt en niet voor je plezier en jezelf dus anders ziet dan de standaart "junk" maar bijna in alle gevallen wegen de negatieve effecten zwaarder op dan de positieve.:confused: Treat life with care folks!:kissingheart::tonguewink:
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Zandman zei:
Deze " tip" behoeft een reactie mijnerzijds.
Dat is deze:
Het drinken van alcohol met gelijktijdig gebruik van dit soort medicijnen
Is het spelen van Russisch Roulette!
Levensgevaarlijk.
De effecten kunnen totaal verschillen.
Ene keer merk je weinig tot niets, de andere keer ga je van dezelfde dosis volledig tegen de vlakte.
Drugs samen met drank innemen is niet "voorzichtig" te doen.
De enige goede voorzichtigheid is te kiezen tussen die twee.
Of drank innemen, of drugs.
Nooit en te nimmer samen!!
Klik om te vergroten...
zelf kan ik goed een (relatief) lage dosering benzo nemen en het houden bij 1 a 2 biertjes. dan is er niks aan de hand, ik zal het nooit promoten maar het is zeker goed mogelijk.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik naar mijzelf kijk, en terugdenk aan de uiterst deplorabele zwarte sneeuw tijd, waarin ik dacht dat deze combinatie ook wel kon als ik maar voorzichtig zou zijn, dan heb ik ontzettend veel geluk gehad.
Drank icm medicatie, is een combinatie die je nooit kunt voorspellen.
Regelmatig verloor ik na 1, of 2 biertjes de controle over mijzelf en af en toe liep het danig uit de klauwen.
Het is iedere keer weer anders, er is geen pijl op te trekken. Regelmatig out gaan, en me totaal niet meer herinneren wat, hoe, en waar ik geweest ben en erger nog, wat ik gedaan had.
Ik zal beslist niet de enige zijn, bij wie dit op deze manier gaat.
Met benzo's, sterke pijnstillers, en drank is het maar afwachten of, en hoe je weer thuiskomt....
De facto.
Ik raad het iedereen nadrukkelijk af, deze soort combinaties te nemen.
Volkomen lam zijn, dat moet je toch niet willen...
B
Benzo-PapaLid
01-01-2024, 00:00
#7
@MrJunkieXL Dank voor je uitvoerige reactie, heb de vid gezien, zie er eerlijk gezegd niets lachwekkend in... EminEm geeft eerlijk toe dat hij JunkieXL was... :wink:
En jij 23 jaar... Yo man... inderdaad denk om je lijf, wees voorzichtig... Ik loop naar de 60 en doe ook domme dingen... Vanuit spanning en persoonlijkheidsproblematiek pakte ik ook te veel om even 'weg' te zijn van alle shit, corona, alleen-zijn en uitzichtloosheid... Maar je lijf krijg je maar 1 keer en een gewaarschuwd mens telt voor twee...

Dank allemaal voor de reacties hierboven, zeer gewaardeerd! Top!
B
Benzo-PapaLid
01-01-2024, 00:00
#8
KlaasVaak zei:
We kunnen niet zeker zeggen of er iets doorheen zat, maar wat jij beschrijft is vrij typisch voor benzos. Als je teveel van welke benzo dan ook neemt, met alcohol zal je geheugenverlies hebben en ook vaak meer nemen dan je je herinnert. Dus ik zie er in ieder geval geen aanwijzing in dat er iets anders in zou zitten.
Klik om te vergroten...
Dank voor je reactie, ik gebruik praktisch hele leven al Oxazepam (Seresta) 10 mg. op doktersrecept, ook wel met alcohol en soms paar meer, maar nooit dit verschijnsel gehad, zwaar onderschat dus, na drie Etizolam van de wereld... Maar toch schijnbaar daarna 'bezig gebleven' en tegen muren aangelazerd die allemaal gebarsten waren... Wilde niet "totaal lam" zijn, maar roezig en lang gaan slapen om te resetten, pakte compleet anders uit met Eti.
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#9
Han-C zei:
Is er iemand die van hen al eens RC's Etizoalam heeft laten testen... En is dat meestal zuivere etilaam of zitten er meer psychoactieve stoffen door?

Ik weet dat we eigen proefkonijnen zijn, maar dit is een grote shop, wie weet meer?

Dank bij voorbaat!

Han-C
Klik om te vergroten...
Ik heb hierover ook een topic gestart omdat er idd een waarschuwing rondgaat over de kleine witte etizolam's.
Er zijn er die een 'onbekende stof' bevatten.
Mij is niet duidelijk of er dan ook Etizolam in zit én een onbekende stof, of alleen maar de onbekende stof.
Moet zeggen dat ik nu 3 verschillende etizolam's heb geprobeerd, de kleine 1mg spierwitte, kleine witte 1mg's, wit maar iets minder wit als je ze naast de spierwitte legt (en ook een fractie dikker had ik het idee) , en de roze grote ovalen 1.5mg's.
Ik vond met de spierwitte (mijn eerste ervaring met Etizolam) dat ik de volgende dag me nog steeds een beetje onder invloed voelde.
Terwijl ze een korte halfwaardetijd hebben.
Maar ben er achter gekomen dat ik dat ook heb met de andere varianten, en dit schijnbaar een normaal fenomeen is.

Maar 28 stuks op 1 dag? kerel... ik denk dat je het daar moet zoeken.

Ik heb zelf éénmalig 1x 3mg genomen op een avond, om ook eens die euforie te ervaren, maar helaas pindakaas.
Heb denk ik geen paniek/angstgevoelens in het algemeen, ik wordt er eigenlijk alleen maar duf van, net alsof ik een THC stickie/jointje op heb, maar dan zonder de paranoia (ik rook al een poosje alleen nog maar CBD wiet)

Ben zelf verslavingsgevoelig en als de dood voor een benzo verslaving.
Probeer altijd max 1 á 2x per 10 dagen wat te nemen.
Functioneel, als inslaper.
Voordeel hierbij is dat 1mg Etizolam dan ook prima werkt.
Maar ik merk nu al, dat bij mijn matige gebruik, ik soms al na een uur of 5 wakker word, het zgn. benzo-wake.
Dus het is absoluut geen wondermiddel voor mij.

*en off-topic, maar welke zieke geest stopt er DOC in een pil die er als XTC uitziet, en wellicht ook als XTC verkocht wordt ?!?

etizolam-waarschuwing.jpg
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#10
vader zei:
Ik heb hierover ook een topic gestart omdat er idd een waarschuwing rondgaat over de kleine witte etizolam's.
Er zijn er die een 'onbekende stof' bevatten.
Mij is niet duidelijk of er dan ook Etizolam in zit én een onbekende stof, of alleen maar de onbekende stof.
Moet zeggen dat ik nu 3 verschillende etizolam's heb geprobeerd, de kleine 1mg spierwitte, kleine witte 1mg's, wit maar iets minder wit als je ze naast de spierwitte legt (en ook een fractie dikker had ik het idee) , en de roze grote ovalen 1.5mg's.
Ik vond met de spierwitte (mijn eerste ervaring met Etizolam) dat ik de volgende dag me nog steeds een beetje onder invloed voelde.
Terwijl ze een korte halfwaardetijd hebben.
Maar ben er achter gekomen dat ik dat ook heb met de andere varianten, en dit schijnbaar een normaal fenomeen is.

Maar 28 stuks op 1 dag? kerel... ik denk dat je het daar moet zoeken.

Ik heb zelf éénmalig 1x 3mg genomen op een avond, om ook eens die euforie te ervaren, maar helaas pindakaas.
Heb denk ik geen paniek/angstgevoelens in het algemeen, ik wordt er eigenlijk alleen maar duf van, net alsof ik een THC stickie/jointje op heb, maar dan zonder de paranoia (ik rook al een poosje alleen nog maar CBD wiet)

Ben zelf verslavingsgevoelig en als de dood voor een benzo verslaving.
Probeer altijd max 1 á 2x per 10 dagen wat te nemen.
Functioneel, als inslaper.
Voordeel hierbij is dat 1mg Etizolam dan ook prima werkt.
Maar ik merk nu al, dat bij mijn matige gebruik, ik soms al na een uur of 5 wakker word, het zgn. benzo-wake.
Dus het is absoluut geen wondermiddel voor mij.

*en off-topic, maar welke zieke geest stopt er DOC in een pil die er als XTC uitziet, en wellicht ook als XTC verkocht wordt ?!?

Bekijk bijlage 19632
Klik om te vergroten...
Hmm haha deze etizolam van het plaatje koop ik ook wel eens. 🤨 Althans lijkt er heel veel op. Kan er iig lekker door slapen haha.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
MrJunkieXL zei:
Van de RC benzo's raad ik jullie allen clonazolam aan dit is gewoon echt de beste benzo die er is! Van rc en normale benzo's deze is the almighty! Combi van xanax en clonazopam. Wel uiteraard voor verslaving uitkijken maar wat een geweldig effect geeft deze benzo!!:smirk:
Klik om te vergroten...

Beetje off-topic (sorry TS) maar wat vind je zo goed aan clonazolam? Ik heb deze niet zo lang geleden ook een keer in huis gehaald en nu paar keer uitgeprobeerd. Ik vind het effect echt super verschillend van etizolam (mijn signature benzo lol, ik vind etizolam tot nu toe de prettigste benzo en gebruik het ook al heel lang zo nu en dan). Etizolam is ‘warm’ van aard en heeft iets comfortabel cosy’s, daarbij is het een relatief milde benzo mits je het bij een bescheiden dosis houdt. Clonazolam is i.m.o. vooral heel potent en sederend. Ik zou zelfs zeggen dat het een beetje koud/kil aan doet, er is geen effect op je gemoedstoestand, alleen wat... vervlakking? Ik heb er dus nog niet veel ervaring mee hoor en alleen op lichte tot normale dosis, maar het komt op mij no-nonsense functioneel over zonder recreatieve waarde. Nu vind ik benzo’s sowieso niet perse heel recreatief, maar sommige benzo’s zoals dus etizolam hebben wel iets ‘lekkers’, een chill-factor, en op ietwat hogere dosis (dan heb ik het dus niet over meer dan 6 mg, maar over 3 mg ofzo) kun je er ook op een grappige manier een beetje ontremd van raken, te vergelijken met aangeschoten zijn. Ik merk bij clonazolam tot nu toe niks van een comfy ‘bijgevoel’. Wat ik merk is dat ik ga gapen, moe word en ga slapen. Het doet de job dus, en daar gebruik ik benzo’s meestal voor. Maar ik ben benieuwd wat je er dus recreatief aan vindt? Misschien heb ik het gewoon nog niet ontdekt, maar meen wel vaker gelezen te hebben dat clona niet perse als recreatief wordt ervaren en ook echt wel potente shit is, wat nogal link kan worden als je niet op je dosis let en/of zonder dat je het weet gaat bijdoseren.

Ik merkte bij 0.5 mg (een zegel) dat ik de volgende dag moeilijker en later wakker werd, dus de keren daarna ben ik voor 250 ug gegaan. Dat is subtiel maar toch al wel merkbaar.

Anyway, heel oninteressant lulverhaal kort: enlighten me over jouw liefde voor clonazolam. :) En pas op ermee, want het is echt goed sterk. Ik weet natuurlijk niet wat voor dosissen je neemt.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Beetje off-topic (sorry TS) maar wat vind je zo goed aan clonazolam? Ik heb deze niet zo lang geleden ook een keer in huis gehaald en nu paar keer uitgeprobeerd. Ik vind het effect echt super verschillend van etizolam (mijn signature benzo lol, ik vind etizolam tot nu toe de prettigste benzo en gebruik het ook al heel lang zo nu en dan). Etizolam is ‘warm’ van aard en heeft iets comfortabel cosy’s, daarbij is het een relatief milde benzo mits je het bij een bescheiden dosis houdt. Clonazolam is i.m.o. vooral heel potent en sederend. Ik zou zelfs zeggen dat het een beetje koud/kil aan doet, er is geen effect op je gemoedstoestand, alleen wat... vervlakking? Ik heb er dus nog niet veel ervaring mee hoor en alleen op lichte tot normale dosis, maar het komt op mij no-nonsense functioneel over zonder recreatieve waarde. Nu vind ik benzo’s sowieso niet perse heel recreatief, maar sommige benzo’s zoals dus etizolam hebben wel iets ‘lekkers’, een chill-factor, en op ietwat hogere dosis (dan heb ik het dus niet over meer dan 6 mg, maar over 3 mg ofzo) kun je er ook op een grappige manier een beetje ontremd van raken, te vergelijken met aangeschoten zijn. Ik merk bij clonazolam tot nu toe niks van een comfy ‘bijgevoel’. Wat ik merk is dat ik ga gapen, moe word en ga slapen. Het doet de job dus, en daar gebruik ik benzo’s meestal voor. Maar ik ben benieuwd wat je er dus recreatief aan vindt? Misschien heb ik het gewoon nog niet ontdekt, maar meen wel vaker gelezen te hebben dat clona niet perse als recreatief wordt ervaren en ook echt wel potente shit is, wat nogal link kan worden als je niet op je dosis let en/of zonder dat je het weet gaat bijdoseren.

Ik merkte bij 0.5 mg (een zegel) dat ik de volgende dag moeilijker en later wakker werd, dus de keren daarna ben ik voor 250 ug gegaan. Dat is subtiel maar toch al wel merkbaar.

Anyway, heel oninteressant lulverhaal kort: enlighten me over jouw liefde voor clonazolam. :) En pas op ermee, want het is echt goed sterk. Ik weet natuurlijk niet wat voor dosissen je neemt.
Klik om te vergroten...
Ik vond clonazolam persoonlijk juist minder sederend en inderdaad meer kalmerend/afvlakkend werken maar ik waardeerde dat toendestijds juist heel erg omdat ik met een heftige depressie zat en ook vaak helemaal in paniek raakte. Had ook een hoge tolerantie voor benzo's dus daar zal het ook wel mee te maken hebben. Maar ik nam altijd clonazolam tegelijkertijd met opiaten en voelde me altijd superman met een lichte euforie. Gek genoeg voelde ik nog wel fijne gevoelens misschien omdat ik er ook opiaten bij gebruikte. Maar ik had in ieder geval een goed benzo effect ervan zonder extreme lichamelijke sedatie. Vooral mentaal daarom vond ik het zo'n fijn goedje maar is natuurlijk voor iedereen anders. Voor de ene werkt de andere beter als voor de ander zo te zien. :grimacing: :grimacing: :tongueout:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Han-C zei:
Dank voor je reactie, ik gebruik praktisch hele leven al Oxazepam (Seresta) 10 mg. op doktersrecept, ook wel met alcohol en soms paar meer, maar nooit dit verschijnsel gehad, zwaar onderschat dus, na drie Etizolam van de wereld... Maar toch schijnbaar daarna 'bezig gebleven' en tegen muren aangelazerd die allemaal gebarsten waren... Wilde niet "totaal lam" zijn, maar roezig en lang gaan slapen om te resetten, pakte compleet anders uit met Eti.
Klik om te vergroten...
Ik snap dan alleen niet waarom je er 3 tegelijk pakt en er 2 vodka bij drinkt. 1,5 mg etizolam is veel sterker dan 10 mg oxazepam, als ik het goed heb? Op internet is wel een omrekentabel te vinden van verschillende soorten benzo's, als je even zoekt.

Ik denk ook dat het de combi is geweest, en dat er niet andere stoffen door de etizolam zaten. Ik heb wel vaker gelezen van die blackouts bij mensen, je bent de eerste niet. Gelukkig is het goed afgelopen!
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Han-C zei:
Hallo allemaal, ik ben een man van 50, leven met gebruik uppers en downers achter de rug, niet continu, maar wel rode draad. Op artsrecept oxazepam en zopiclon voor spanningen en slaap. Nu heb ik tijdje geleden de RC ontdekt... Beetje geëxperimenteerd met de verschillende RC Benzo's... Laatste keer 50 besteld en op een vrijdag dat ik wilde chillen 3 genomen en 2 Vodka/Bitter lemon... Toen TV gaan kijken om te wachten op relaxed worden.

Daarna ging licht uit en weet ik niets meer, behalve dat halve huis gesloopt was, glas en veel kapot nadat ik in de nacht even bij kwam... Hulp gevraagd buurman, die me weer naar bed heeft gebracht... Alles kwijt in geheugen, totaal niets, ook niet dat ik er volgende dag achter kwam dat van de 50 pillen er nog maar 22 over waren... Compleet weg!

Is er iemand die van hen al eens RC's Etizoalam heeft laten testen... En is dat meestal zuivere etilaam of zitten er meer psychoactieve stoffen door?

Ik weet dat we eigen proefkonijnen zijn, maar dit is een grote shop, wie weet meer?

Dank bij voorbaat!

Han-C
Klik om te vergroten...
hallejulah,veel te veel genomen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."