Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dank je @De Dunne, ik snap de regels maar is er algemene infosite/URL buiten DF om die je kent..."
"Dank @De Zandman , @MrJunkieXL en @Neo-Shulginist ! Mijn ervaring was van begin februari, weken van de kaart geweest en zowel in huis als mentaal / fysiek tijd genomen om puin te ruimen en weer mijzelf te worden. Enorm geschrokken... Met name dat er heel veel is gebeurd terwijl ik er niet bewust bij was en herinnering aan heb, heel bizar en inderdaad: LEVENSGEVAARLIJK! Dat ik tijdens die bewusteloosheid zoveel heb gedaan en ook zakje eti half heb leeggegeten!!! Ik vroeg mij alleen af of er ook andere substanties door RC's worden gemengd die van invloed zijn op je of dat het doorgaans gewoon zuiver Etizolam of welke andere RC benzo is... Ik heb mijn (dure) les geleerd en ben nu ruim twee maanden verder na incident en blij dat ik nog leef en niet bijvoorbeeld op straat of balcon ben belandt of ademstilstand heb gehad!"
"benzzzy zei: Been there done that. Klik om te vergroten... Als je bedoeld dat je woorden totaal onzinnig waren in die reactie, dan had ik dat ook... Hele familie in rep en roer omdat ik appjes met totaal onleesbare onzin ben gaan versturen, familie grote zorgen dat ik met een suïcide bezig was... Heb in mijn lange leven al veel gebruikt maar dit nog nooit meegemaakt, terwijl ik eigenlijk alleen maar wilde relaxen en slapen... #doodeng!"
"De Zandman zei: Exact. Je raakt de controle volkomen kwijt. Bloedjelink! Klik om te vergroten... Helemaal mee eens! Daar ben ik ook vreselijk van geschrokken en zo snel al... Ben wel eens out gegaan en weer bijgekomen op bank of bed, maar dit!!! Dat ik daarna totaal onbewust in een 'slaapwandelmodus' terecht ben gekomen en van alles heb gedaan buiten bewustzijn slaat alles!"
"Hallo Han-C hier en aan het onderzoeken wat de markt biedt voor amfetamine alternatieven... Weet er iemand of er een RC upper is die niet gelijk 'je kruis doet krimpen' voor de rest uren? Wel graag de positieve effecten en tintelingen, maar graag ook wat kracht in mijn kruis houden... Iemand ervaring? Dank!"
"Dank reacties @John Trap en anderen na mijn vraag... Ik ga eens 3-FA bestellen... En report geven..."
"@MrJunkieXL Dank voor je uitvoerige reactie, heb de vid gezien, zie er eerlijk gezegd niets lachwekkend in... EminEm geeft eerlijk toe dat hij JunkieXL was... En jij 23 jaar... Yo man... inderdaad denk om je lijf, wees voorzichtig... Ik loop naar de 60 en doe ook domme dingen... Vanuit spanning en persoonlijkheidsproblematiek pakte ik ook te veel om even 'weg' te zijn van alle shit, corona, alleen-zijn en uitzichtloosheid... Maar je lijf krijg je maar 1 keer en een gewaarschuwd mens telt voor twee... Dank allemaal voor de reacties hierboven, zeer gewaardeerd! Top!"
"KlaasVaak zei: We kunnen niet zeker zeggen of er iets doorheen zat, maar wat jij beschrijft is vrij typisch voor benzos. Als je teveel van welke benzo dan ook neemt, met alcohol zal je geheugenverlies hebben en ook vaak meer nemen dan je je herinnert. Dus ik zie er in ieder geval geen aanwijzing in dat er iets anders in zou zitten. Klik om te vergroten... Dank voor je reactie, ik gebruik praktisch hele leven al Oxazepam (Seresta) 10 mg. op doktersrecept, ook wel met alcohol en soms paar meer, maar nooit dit verschijnsel gehad, zwaar onderschat dus, na drie Etizolam van de wereld... Maar toch schijnbaar daarna 'bezig gebleven' en tegen muren aangelazerd die allemaal gebarsten waren... Wilde niet "totaal lam" zijn, maar roezig en lang gaan slapen om te resetten, pakte compleet anders uit met Eti."
"Beste mensen, even een ervaringsrapportje over Norflurazepam. (Desalkylflurazepam) Ik beschouw het als een relatief fijne RC, begon met 10 mg. nuchter en sliep als een roos bijna klokje rond. Geen hoofdpijn of 'klemmende' kop, gewoon moe en naar bed gegaan. Maar mijn post met waarschuwing geldt voor 'The Day After': deze werkt zo lang na (tot 2 dagen) dat 'n waarschuwing op z'n plaats is. Na de RC een paar dagen 's avonds gebruikt te hebben 10-15 mg/dag heb ik overdag mega veel nawerkingen. Bij het ontwaken heel duf, 3 bakken koffie en twee uur om normaal te kunnen denken. Maar óók de rest van de dag! Ik laat dingen uit mijn handen vallen, stoot dingen om, bots tegen deurposten, voel me vaag en leeg, you name it. Ook had ik licht last van 'brain-zaps' dus de RC goochelt zeker flink met je GABA. Maar voor jullie, en mij, het belangrijkste: De nawerking is bloedlink in het verkeer: per fiets, brommer of auto. Ik knalde met mijn mountainbike tegen fietsrekken, lang na gebruik en zonder andere middelen op. Op de fiets reed ik meer tegen de stoeprand, dan op de weg en zwabberde als een dronkaard. Ik stap niet achter het stuur van 'n auto binnen de lange halfwaardetijd en raad jullie het ook sterk af. Dus, kortom, deze RC is prima te doen, maar alsjeblieft, blijf uit het verkeer minimaal 2 dagen na gebruik. Zeker niet met een auto en al helemaal niet als je beroepschauffeur bent. De halfwaardetijd en na effecten zijn niet te onderschatten en onvoorspelbaar. Be a wise user, denk aan jezelf en anderen om je heen. Neem de tijd om de RC weer uit je systeem te krijgen: veel water en blijf van de openbare weg. Greets en be safe, Benzo-Papa"
"Birga01 zei: Dank voor je ervaringsrapport. Helaas heb ik net Norflurazepam besteld, omdat ik niet tegen Bromazolam kan. Maar dit product lijkt me nog heftiger. Tot nu toe helaas geen positieve ervaring met RC’s. Van de meeste krijg ik spierpijn en ergere bijwerkingen. Bij het gebruik van Lorazepam deze problemen nooit gehad, maar heb helaas tolerantie opgebouwd. Gebruik alleen RC’s en benzo’s om te slapen. Niet voor recreatief gebruik. Klik om te vergroten... Hi Birga01, zoals hier véél beschreven: het blijft experimenteren met je eigen lijf en brein. Ik ben een ervaren (jarenlange) gebruiker van voorgeschreven medicatie en illegale shizzle. Ook flinke tolerantie. Het is mijn ervaring dat het goed voor slapen is, 10 mg tablet, kookwekker op half uurtje zetten, anders ga je 'lekker' door, omdat je zo fijn relaxed bent... zég maar...NIET DOEN. Naar je mandje gaan. Ik neem eentje van 10 mg. plm 23;00 en half uur later plat en naar droomland. Niet voor de recreatie dus! Gebruik 't functioneel. En... Geen andere dope, stims of benzo's in je lijf... Gewoon voor nachtrust, ik slaap er plm 9uur op. Enne... NO BOOZE! En hou rekening met de lange half waarde tijd... Lees je goed in... Info zat. Succes! Be safe and a wise user! PS, begin met 5 mg..."