Ik heb hierover ook een topic gestart omdat er idd een waarschuwing rondgaat over de kleine witte etizolam's.
Er zijn er die een 'onbekende stof' bevatten.
Mij is niet duidelijk of er dan ook Etizolam in zit én een onbekende stof, of alleen maar de onbekende stof.
Moet zeggen dat ik nu 3 verschillende etizolam's heb geprobeerd, de kleine 1mg spierwitte, kleine witte 1mg's, wit maar iets minder wit als je ze naast de spierwitte legt (en ook een fractie dikker had ik het idee) , en de roze grote ovalen 1.5mg's.
Ik vond met de spierwitte (mijn eerste ervaring met Etizolam) dat ik de volgende dag me nog steeds een beetje onder invloed voelde.
Terwijl ze een korte halfwaardetijd hebben.
Maar ben er achter gekomen dat ik dat ook heb met de andere varianten, en dit schijnbaar een normaal fenomeen is.
Maar 28 stuks op 1 dag? kerel... ik denk dat je het daar moet zoeken.
Ik heb zelf éénmalig 1x 3mg genomen op een avond, om ook eens die euforie te ervaren, maar helaas pindakaas.
Heb denk ik geen paniek/angstgevoelens in het algemeen, ik wordt er eigenlijk alleen maar duf van, net alsof ik een THC stickie/jointje op heb, maar dan zonder de paranoia (ik rook al een poosje alleen nog maar CBD wiet)
Ben zelf verslavingsgevoelig en als de dood voor een benzo verslaving.
Probeer altijd max 1 á 2x per 10 dagen wat te nemen.
Functioneel, als inslaper.
Voordeel hierbij is dat 1mg Etizolam dan ook prima werkt.
Maar ik merk nu al, dat bij mijn matige gebruik, ik soms al na een uur of 5 wakker word, het zgn. benzo-wake.
Dus het is absoluut geen wondermiddel voor mij.
*en off-topic, maar welke zieke geest stopt er DOC in een pil die er als XTC uitziet, en wellicht ook als XTC verkocht wordt ?!?
Bekijk bijlage 19632